voor maagd en barbara

Hee meiden,

Ik heb sinds gisteren weer wat witte afscheiding, dus wie weet...En toen ik vorige keer voor mijn zwangerschap temperatuurde, zat ik na de stijging na mijn eisprong steeds op 37.3 of 37.4. Vanmorgen had ik weer 37.3....Allebei  potentiële tekens dus, maar niet gegarandeerd...

pfffff vreselijk dat wachten...  Maar wel fijn dat ik  2 meiden gevonden heb die dezelfde datum nod hebben!

Maagd, heb jij trouwens al eventuele zwangerschapstekens?

Liefs Jen

hoi   hoi meiden,

uhh ik   heb alleen last   van mn lies..zal   wel   komen dat ik   veel   gelopen   hebt vandaag..hihi   winkelen??!!!

maar   verder niet nee!
weet   je   het   lijkt   ook   wel   of   je   steeds wat voelt   maa r ja da t komt   volgens   mij   gewoon   da t we   heeeel graag   willen dat   we   wat voelen   toch??!!

hebben   jullie   nog   plannen   met het weekend?

liefs   maagd xxx

Hoi maagd,

Wij hebben geen plannen voor het weekend, gewoon lekker lui doen denk ik. En jij? En jij barbara?

Ik hoop toch echt dat de dingen die ik nu voel tekens zijn, maar je weet het inderdaad nooit zeker tot aan je nod.

en maar!

Liefs Jen

Hee meiden,

Hebben jullie al eventuele tekenen? Ik heb nu alweer een paar dagen witte afscheiding, pijn in mijn onderbuik en mijn temperatuur is al 2 dagen hetzelfde als bij de vorige zwangerschap....En ik heb last van winderigheiddat had ik vorige keer ook, maar tot nu toe nog geen ervaringsdeskundigen op dat gebied...

xxxjen

heyy..

nou eigenlijk   weinig   gedaan   vandaag!!
mn   ouders   op   visite en   meegeten..dus   even   lekke r wat   gekookt..deuh..hihi

maarre   even   over   afscheiding..heb   ik   eigenlijk helemaal   nog   geen las t van   jij   dus   wel??
moet   da t dan..of misschien   als he t gelukt   is..hihi...volgend e week   ofzo   pas meer??

wel   last   van  mn   lies..hahahha
maarja   ik ga   even   idols   kijken   met   de   meiden   en   ik  hoor   morgen   weer   van   jullie..

liefs   maagd   xxx

Ha maagd,

Wij hebben ook weinig gedaan vandaag. Net nog effe idols gekeken bij een vriendin van mij, het viel te verwachten dat Harm eruit ging, het is een toffe vent maar  kan het zich niet meer permitteren om nog meer teksten te vergeten..Volgende week vliegt Ellen eruit,  mark my words...

Maar anyway, over die afscheiding...Dat kan een teken van zwangerschap zijn maar het hoeft niet. Het valt me alleen op dat ik de dingen die ik nu heb  herken van mijn vorige zwangerschap. Dus maar gewoon hopen dat mijn voorgevoel klopt...    

Jen

Terug
Bovenaan