voor maaike1987

A

Anoniem

Guest

Spannend vandaag is het dan zover geen pil meer nemen en dan ervoor gaan het is wel een gek idee hoor als je de pil echt niet meer neemt. Want eerst lijkt het nog zover weg en dan is het ineens toch dichtbij. Ik zal voor je duimen dat het snel raak is. Veel succes anjim

Hoiii..

Ja het is inderdaad wel een gek idee..
Je weet nu gewoon dat je niet meer beschermt bent, en dat je binnen no- time zwanger kunt zijn..
Ohhhh tis zooo spannend!
Hoe gaat het verder met jou?????

Liefs, Maaike

Ja goed denk ik ga volgende maand een testje doen kijken wat die zegt verschijnen er geen befaamde strepen dan ga ik naar de huisarts en eisen dat ik word onderzocht. Ook inverband met me achtergrond. Afwachten denk ik HELAAS
En hoe vind je vriend het nu je echt stopt met de pil? Mijn vriend begon toen toch weer te twijfelen en nu we ruim 7 maanden verder zijn gaat het hem totaal niet snel genoeg dat zwanger worden. Bij elk dingetje vraagt hij "ben je niet zwanger misschien".

Begin er wel steeds meer moeite mee te krijgen dat het zo lang duurt. Eerst denk je komt wel en nu denk waar blijft het. Komt goed!!
Het moeilijkste is om het niet aan andere te vertellen

Foutje je ik lees net dat je familie het wel weet sorry niet goed gelezen

Mijn vriend is er opzich nog niet zo echt mee bezig.
Het is zowiso pas de bedoeling dat we na de zomer pas voor het echt gaan omdat ik eerst nog geopereerd moet worden in Augustus.
Maar ik merk wel, dat hij er wel stiekem over nadenkt hoor. Hij is bezig met het bekijken van eventuele meubeltjes voor op de babykamer, en hij wilt zelf de babykamer gaan opknappen, dus hij doet alsof het hem niks doet, maar ondertussen!

Mijn ouders weten het inderdaad dus af en toe maakt dit het wel makkelijk. Toevallig heb ik vanmiddag nog een hele tijd met mijn moeder erover gepraat. Aan de ene kant is dat wel fijn, maar aan de andere kant ook weer niet, omdat het dan geen verassing meer is als het eenmaal zover is.

Maar hoe zit het dan nu precies met jou? Want je bent toch nog niet in de overgang he?! En hoe groot is die kans dat je daar nu al in terecht zou komen? Zijn er dan eventueel medicijnen voor om het te onderdrukken? Vind het echt vervelend voor je als je daadwerkelijk al zo vroeg in de overgang zou komen!!!!

Mag ik vragen waarvoor je geopereerd moet worden en als je het niet wil zeggen is dat natuurlijk o.k hoor. Mijn vriend zei ook eerst even ontpillen en ongesteld worden en hij zei toen zelf van nou we gaan ervoor ik blij. Hij is wil inderdaad ook heel graag de kamer zelf maken het bedje de commode enz (hij is klusjes man en heeft een eigen klussenbedrijf vandaar) maar helaas ontbreekt de tijd hiervoor heel erg.

Dat geloof ik onmiddelijk dat het aan de ene kant erg fijn is dat wanneer je ouders het weten. Je kan er gewoon open over praten en niet stiekem te doen. Wij hebben er ook over na zitten te denken om het maar gewoon te vertellen, maar ben zo bang dat ze dan er de hele tijd naar gaan vragen of opmerkingen gaan maken zovan oohh ben je zwanger. Daar heb ik niet zoveel geduld voor. Daarom ben ik erg blij met dit forum dat je het toch kan delen en een beetje anoniem is.

Als het goed is ben ik nog niet in de overgang daar heb ik me op laten controleren maar dat is dan niet zo dat ik helemaal niet in de vervroegd overgang kom. Het  is iets waar ik me regelmatig op moet laten controleren. De kans is heel groot ± 95% dus heel wat. En of er inderdaad een medicijn hiervoor is daar ben ik nog niet achter eerlijk gezegd. Ik kan wel geloof ik de eitjes van mij zus bij mij erin laten brengen en dan samen met haar eitjes en die van me vriend zwanger worden• Maar eerlijk gezegd probeer ik daar nog niet te veel bij stil te staan ondanks het natuurlijk wel in mijn hoofd speelt
x anjim

quote: anjim reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 20:56:28'));

Natuurlijk mag je weten waarvoor ik geopereerd word.
Ik heb 2,5 jaar geleden nogal iets raars gehad. Ik was van plan om uit de auto te stappen (toen hij gewoon stil stond hoor haha) maar ik bleef achter iets hangen, wat weet ik nog steeds niet! Maar goed, mijn enkel was toen op 3 plaatsen in het gewricht gebroken. Nou gelijk geopereerd toen, maar nu 2,5 jaar later is het nog steeds niet goed. Ik word nu voor de 5e keer aan diezelfde enkel geopereerd en hoop eigenlijk dat het na deze operatie weleens goed zal zijn. Ik woon zelf in zeeland en die artsen hier zijn echt een stel sukkels, dus deze keer word ik dan ook geopereerd in Utrecht.

Wel fijn dat je vriend uit zichzelf zei dat jullie nu gingen proberen om zwanger te worden. Hoelang heb je "ontpilt" dan? Volgensmij vinden alle mannen het leuk om alles zelf te doen voor hun kindje! Als je het zelf kunt is dit ideaal natuurlijk. Wij hebben een goeie vriend die timmerman van beroep is, en we gaan hem ook eens vragen of hij ons niet eens een beetje kan helpen met zelf meubeltjes maken enz. Is toch altijd heel uniek als je zelf meubeltjes maakt want niemand anders kan hetzelfde als jou hebben!

Ik merk inderdaad nual dat mijn ouders en zusje er erg mee bezig zijn. Ik loop al maanden met het gevoel rond van ik wil een kind, en ik kan het dan ook niet laten om even bij de babykleertjes te kijken. Vandaag vroeg mijn zusje dan ook voor het eerst en ben je al zwanger??? Aan de ene kant is dit leuk, maar aan de andere kant ook niet, omdat we voorlopig nog niet zwanger kunnen worden, en zo word je alleen  maar onnodig gek gemaakt, omdat de drang bij jezelf dan weer erger word!

Wel beter dat je je regelmatig kan laten controleren op de overgang. Snap dat je dit niet echt leuk vind, want er kan natuurlijk ook een keer uit het onderzoek komen dat je nu wel in de overgang zit. Maar vind het wel knap dat ze het kunnen controleren of het al zover is.
Zo 95% is inderdaad niet kinderachtig. Wat rot voor je zeg!
Maar wel weer een mooie methoden dat jij de eitjes van je zus bij jou in kan laten brengen en om dan via die manier toch zwanger te raken, maar ik snap dat je hier nog niet teveel overna wilt denken. Ik hoop dat het je zelf lukt.
Hoeveel kinderen willen jullie dan eigenlijk???

Liefs, Maaike

Het aller liefste denk ik 2 maar als het nou dat werkelijk nou echt heeel moeilijk gaat ben ik met uiteraard 1 kindje ook helemaal tevreden en gelukkig.
En ben ook echt blij dat er meer over bekend is die vervroegd overgang en dat het geen taboe is om erover te praten. Want voor mijn moeder kwam het als bliksem bij heldere hemel. Ze was dan ook waarschijnlijk net zwanger van mij toen ze er achter kwam. Ze was 30 jaar dus inderdaad VERVROEGD.
Dat is echt k*t zeg als je al 5 keer bent geopereerd en het is nog niet goed niet om vrolijk van te worden.
Je kan dan ook niet stiekem zeggen ik ga eerder voor het eggie (beetje smokelen). x anjim

Terug
Bovenaan