quote: anjim reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 20:56:28&apos

);
Natuurlijk mag je weten waarvoor ik geopereerd word.
Ik heb 2,5 jaar geleden nogal iets raars gehad. Ik was van plan om uit de auto te stappen (toen hij gewoon stil stond hoor haha) maar ik bleef achter iets hangen, wat weet ik nog steeds niet! Maar goed, mijn enkel was toen op 3 plaatsen in het gewricht gebroken. Nou gelijk geopereerd toen, maar nu 2,5 jaar later is het nog steeds niet goed. Ik word nu voor de 5e keer aan diezelfde enkel geopereerd en hoop eigenlijk dat het na deze operatie weleens goed zal zijn. Ik woon zelf in zeeland en die artsen hier zijn echt een stel sukkels, dus deze keer word ik dan ook geopereerd in Utrecht.
Wel fijn dat je vriend uit zichzelf zei dat jullie nu gingen proberen om zwanger te worden. Hoelang heb je "ontpilt" dan? Volgensmij vinden alle mannen het leuk om alles zelf te doen voor hun kindje! Als je het zelf kunt is dit ideaal natuurlijk. Wij hebben een goeie vriend die timmerman van beroep is, en we gaan hem ook eens vragen of hij ons niet eens een beetje kan helpen met zelf meubeltjes maken enz. Is toch altijd heel uniek als je zelf meubeltjes maakt want niemand anders kan hetzelfde als jou hebben!
Ik merk inderdaad nual dat mijn ouders en zusje er erg mee bezig zijn. Ik loop al maanden met het gevoel rond van ik wil een kind, en ik kan het dan ook niet laten om even bij de babykleertjes te kijken. Vandaag vroeg mijn zusje dan ook voor het eerst en ben je al zwanger??? Aan de ene kant is dit leuk, maar aan de andere kant ook niet, omdat we voorlopig nog niet zwanger kunnen worden, en zo word je alleen maar onnodig gek gemaakt, omdat de drang bij jezelf dan weer erger word!
Wel beter dat je je regelmatig kan laten controleren op de overgang. Snap dat je dit niet echt leuk vind, want er kan natuurlijk ook een keer uit het onderzoek komen dat je nu wel in de overgang zit. Maar vind het wel knap dat ze het kunnen controleren of het al zover is.
Zo 95% is inderdaad niet kinderachtig. Wat rot voor je zeg!
Maar wel weer een mooie methoden dat jij de eitjes van je zus bij jou in kan laten brengen en om dan via die manier toch zwanger te raken, maar ik snap dat je hier nog niet teveel overna wilt denken. Ik hoop dat het je zelf lukt.
Hoeveel kinderen willen jullie dan eigenlijk???
Liefs, Maaike