voor maaike1987

quote: anjim reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 21:16:44'));

Haha nee anders zou je het nog onopgemerkt kunnen doen, en dan word het toch nog een verassing voor iedereen!!

Wij willen het liefst 1 kindje. Maar ja wie weet wat mijn hormonen tegen die tijd met me doen haha!

Ik snap dat je met 1 kindje al gelukkig en tevreden zult zijn, maar als het er 2 zouden zijn, zou het helemaal mooi zijn!

Inderdaad wel fijn dat je tegenwoordig zoveel kunt vinden over de vervroege overgang, dan weet je in iedergeval ook een beetje waar je aantoe bent, en kun je er fijn over praten. Alhoewel dat wel moeilijk is,omdat niet echt veel mensen dit hebben denk ik. Denk dat het best wel een unieke ziekte is.

Ziekte hahaha grappig zou had ik het nog niet gezien. Het schijnt inderdaad niet veel voor te komen. Maar er zijn wel steeds meer dingen (onderzoeke)  waardoor meer te weten komt hierover.
Mensen die altijd 1kindje wilden gaan vaak toch nog voor de 2 omdat de hele rit er naar toe zo mooi schijnt te zijn. Het gaat natuurlijk niet voor iedereen op maar je weet nooit.
Ik denk altijd maar als het maar gezond is dan is het allemaal goed.
Wel gaaf he als je wel stiekem kon beginnen dan kom je over 3 weken bij je ouders van pa ma we zijn zwanger!! VERASSING HAHAHa

quote: anjim reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 21:38:45'));

Ja sorry ik wist niet hoe ik het anders moest noemen (de overgang) dus vandaar de benaming ziekte maar haha!!!

Ik geloof inderdaad wel dat mensen weer graag een 2de willen als ze de eerste keer leuk hebben ervaard! Als je 9 maanden kotsend boven de wc hangt, en in het ziekenhuis moet liggen voor bedrust (had mijn schoonzusje) kan ik me voorstellen dat je daar heeeeel goed over na wilt denken of je dit nog wel een tweede keer wilt. Maar geen 1 zwangerschap is natuurlijk hetzelfde!

Dat zou inderdaad super zijn als je over 3 weken nou je ouders kon gaan van tadaaaahhh verassing jullie worden over 9 maanden opa en oma!!!
Maar ja wie weet haha!

Mijn schoonzus was bij de eerste heel ziek van af de eerste maand tot de negende maand echt dood ziek dag in dag uit. Ze is toen toch voor een tweede gegaan en heeft ze helemaal geen problemen gehad tijdens de zwangerschap. Achter af bleek ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben kind was helemaal in orde ze hebben nooit wat gemerkt of gezien op de echo's. Bij haar was het wat minder want de placenta was aan alles vast gaan kleven de blaas darmen enz. Dus was bijna dood gebloed (ze had een keizersnee) ze was dan ook klinisch dood. Gelukkig alles weer helemaal goed gekomen. Helaas een naar voorbeeld van bevallen.
Gelukkig gaat het meestal allemaal wel goed en daar kijken we dan maar naar hahaha

Zooo die heeft wel een engeltje boven der hoofd gehad dan.. Jeetje wat een verhaal zeg. Ik denk als je zoiets hebt meegemaakt dat je dan niet zo snel voor nog een kindje zou gaan..

Maar ik ga nog even tv kijken!
Ik spreek je morgen weer?
Liefs, Maaike

Terug
Bovenaan