Voor Maike met 1 'a'

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));He Maike,

Wat klote voor je dat je zo'n ontzettende baaldag hebt gehad vandaag! Heb ik ook weleens. Dan begint de dag al klote, en dan gaat er ook nog eens van alles mis,...

Hoe komen ze er dan bij op je stage dat je dingen verzint??
Wat belachelijk zeg dat je stagebegeleider op je werk je belde na 13.00 uur waar je was.. Gaat nergens over. Hun moeten zich maar aan hun regeltjes houden. 13.00 uur is 13.00 uur hoor. Als hun om 13.00 uur klaar zijn, dan willen ze toch ook zo snel mogelijk weg? Ik ben het misschien wel een klein beetje met hun eens dat je je in het vervolg wel beter even af kunt melden, dan weten hun waar je bent, want er zou ook iets gebeurd kunnen zijn.. dan weten hun misschien ook niet of ze zich zorgen moeten maken als jij nergens te bekennen bent.

Dat gesprek.. Is dat zo belangrijk dan dat dat gelijk stel op sprong moet? Denk ook bij mezelf, kan toch ook wel een paar daagjes later worden. Ik zou me dan ook echt niet aanpassen aan hun hoor, laat ze zelf maar eens tijd voor jou vrij maken!

Over die dubbele dienst en het alleen staan. Ik weet niet welke opleiding jij volgt? Maar ik zou dus in het vervolg hier maar iets beter op letten. Ik heb stage gelopen in een bejaardentehuis en ik ben dus alleen op de huiskamer gezet als stagiaire met 12 demente bejaarden. Ten eerste kon ik dit niet, omdat ik dit nog nooit had gedaan, maar als er iets mocht gebeuren, dan ben jij de verantwoordelijke omdat er in jouw praktijkovereenkomst staat dat jij nooit alleen met deze mensen zult zijn zonder een begeleider. Misschien even verstandig om dit na te kijken.
Over je dubbel dienst, let je er wel goed op, als je eventueel nog eens dubbele diensten gaat draaien of je goed verzekerd bent? Het kan namelijk zo zijn dat je dan alleen voor een bepaald aantal uren verzekerd bent, dus stel je voor je krijgt een ongeluk binnen in die zorginstelling kun je daar nog weleens gedonder mee krijgen..

Hee dat is logisch joh dat je je eigen ff niet meer in bedwang kon houden.. Ik  denk dat veel mensen dat op zo'n soort moment zouden hebben. Het is niet niks. Je hebt het idee dat je niet geaccepteerd en gerespecteerd word, en dan kan je daar weleens van in tranen uitbarsten.. Maar dat is alleen maar goed. Op die manier kan je er ff lekker over praten, en voel je je achteraf lekker opgelucht voor zover dat mogelijk is.
Het is wel verstandig denk ik, om er morgen even over te praten op je stage. Op deze manier is het werken ook niet  leuk meer, en dan ga je straks met tegenzin naar je werk toe! Dit moet je voorkomen hoor, anders duurt het lang, heel lang, voordat de tijd voorbij is!

Ik zou er wel eventjes mee oppassen dat je vriend een niet al te grote mond opzet hoor tegen je stage begeleider want dit kan wel eens averechts werken. Misschien als je er eens goed over praat met je stagebegeleider dat je je dan alweer een stuk beter voelt. En misschien dat het gesprek van morgen ook wel ontzettend meevalt.

Je zei dat je school helemaal beu was.. Ik zou alleen niet zomaar iets opgeven. Straks heb je je papiertje en kan je lekker overal gaan werken in de richting die jij leuk vind. Nu kan je opzich nog wel zonder papieren aan werk komen, maar dat verandert hoor. Ik weet niet hoelang je nog naar school toe zou moeten? Ik zou zeggen bijt er eventjes doorheen, en dan krijg je er wel iets moois voor terug. En voor de toekomst voor je kind zou het ook geen overbodige luxe zijn..
Ik snap ook wel dat je ouders niet erg enthousiast waren over het feit dat je wou stoppen met school, en ik denk ook niet dat ze op je neer kijken omdat je 2 zussen wel allebei een goeie opleiding hebben. Ik denk meer dat ze dit ter bescherming van jou doen. Je moet natuurlijk niet op de feiten vooruit lopen, maar wat als het eventueel uitgaat tussen jou en je vriend? Dan sta je er alleen voor en dan kan het zijn dat je alleen de kost moet verdienen, dan denk ik dat je beter af bent om nu nog een paar jaartjes door te gaan, met of zonder zin, maar daar heb je later alleen maar profeit van..
En op de thuiszorg zal ik je ook maar niet blindstaren want volgensmij (bij ons is het zo in ieder geval) kom je er alleen voor in aanmerking als je 23 jaar of ouder bent.

Ik snap dat je je hart even wou luchten, is af en toe weleens fijn als je het even van je af kunt schrijven en er met iemand over kunt praten buitenom je vriend. Je kunt er altijd met me over praten hoor!!!
Nou succes meid!

Liefs, Maaike

He Maaike,

Nou ja vanmiddag om 15.00 moet ik in ieder geval werken.. Als het goed is krijg een gesprek. Heb er echt totaal geen zin in! Beetje gaan zitten luisteren naar hun onzin verhalen terwijl ik wel beter weet.. Mijn ouders zeggen hou je nou maar gedeist maar hoe kan dat nou als je onterecht van iets wordt beschuldigd?

Vond het echt zo stupid dat mij gistermiddag nog belde! 2 collega’s van me die zeiden al dat ik weg was dat ik ergens naar toe moest dus dat wisten ze…
Pff, en tijd voor mij vrijmaken? Dat doen ze dus gewoon echt niet. Ja alleen voor een stagegesprek maar 9 van de 10x gebeurt dat ook nog eens wanneer het hun uit komt dus inprincipe pas ik mij weer aan.

Ik volg SPW4, en je mag inderdaad niet alleen staan zonder de bevoegdheid. Nu kan ik het wel aan daar niet van.. Maar als hun beloven ja we lopen op en neer dan lukt het je wel dan komen we af en toe gewoon kijken hoe het gaat en vervolgens doen ze het niet dan heb ik ook zoiets van laat dan maar zitten ..
Ben het gewoon echt zat, vannacht zowat geen oog dicht kunnen doen echt raar. Heb nu enorme hoofdpijn maar dacht ga toch even op i’net.

Heb contact gehad met mijn school die zeggen als het gesprek vanmiddag niet goed gaat vraag dan gewoon vriendelijk of je naar huis mag. Donderdag heb ik een gesprek op school over wat er vanmiddag gaat gebeuren en ik mocht van mijn leraar dan gewoon naar huis en volgende week weer gaan beginnen.

Hoe reageerde je mannetje? Is het gelukt ik hoop het zoo erg voor je.
Zat vandaag even je verhalen terug te lezen .. Maar mijn vriend betaald dus €225,- plus andere rare rekening van water ofzo was nu opeens weer €135,- zijn eigen internet €39,95 en eigen boodschappen. Dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.
Blij dat we bijna onze sleutel krijgen zijn we daar tenminste van af…
Gisteravond belden zijn moeder op .. Waar ben je? Ik wacht op het geld. Ahh wat was ik boos zeg. Hij zei ook ma, je wist dat we vanavond niet thuis sliepen en zoals altijd dat ik morgen moet werken. Na veel gezeur zijn we om 22.30 nog naar zijn huis gereden. Ben toch zeker gek!
We liepen naar binnen dus mijn vriend gooit heel nonchalant geld neer en die moeder graait het gewoon bij elkaar!!!! Hoe hebberig? Dus ik zei tegen zijn moeder over een rekening en die hadden ze weer door zoveel mensen gesplitst… Maar die was toch goedkoper? Toen kreeg ik een grote mond van d’r! Mijn reactie was echt zo van, jezus als je het zo opvat. Mijn mannetje heeft gewoon gisteravond moeten huilen .. Hij schaamt zich zo enorm voor zijn moeder!
Ik hoop niet dat jou schoonmoeder ook zo erg is?

HOE GING JE GESPREK VANDAAG? Haha… ik zal zeker voor je duimen meis!! Laat je het me wel weten?
Zal wel lekker zijn ..

Eind dit jaar gaan we met vrienden op vakantie en mijn ouders betalen .. Pff wanneer niet? Nou ja, nu laat me portomonnee het ook niet toe dus dan accepteer ik het. Maar heb ook gezegd dit is de laatste keer paps en mams!
Liefs, Maike.

quote: maike_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2007 11:12:58'));

Hoihoi, daar was ik weer.

Ik snap dat je geen zin hebt in dat gesprek, maar misschien is het wel leerzaam.. Ik snap inderdaad wel dat het moeilijk is om je gedeisd te houden. Valt inderdaad niet mee als je onterecht van dingen word beschuldigd.
Inderdaad ook stom dat ze je belde gistermiddag, sommige mensen zijn gewoon raar haha.. Ik zou ook geen tijd meer voor hun vrijmaken als hun daar zelf ook te bedonderd voor zijn!!!
En dat je geen oog dicht hebt gedaan vanacht, snap ik heel goed. Tis niet niks. Ik zou eerst dat gesprek van vanmiddag ff afwachten en dan eens ff goed nadenken of je door gaat op deze stage.

Ohhh leuk dat je SPW4 volgt! Ik heb de helpende zorg gedaan, maar ik kreeg toen een ongeluk en moest toen nog 1 keer 10 weken stage lopen, maar kreeg dit niet meer voor mekaar. Dus tegenwoordig volg ik de opleiding Secretarieel Medewerkster. Als ik deze opleiding klaar heb, ga ik werken, en dan via 't LOI de opleiding Secretaresse volgen. Misschien dat het zelfs wel mogelijk is om dit intern te doen.

Nou heb het gister nog eens keer geprobeerd bij mijn mannetje.. En ik heb groenlicht hihi.. Maar wel op  1 voorwaarde.. ik moet eerst ff het CZ bellen, want kheb nog 100 condooms tegoed daar hihi..  

Niet normaal hoor dat je schoonmoeder zo doet over geld. Dan heb ik nog niet echt te klagen. Over dat waterschap gedoe wat hij moet betalen vind ik gewoon schandalig.. Hij betaald dus 225 en daar komt nogeens een paar honderd euro bovenop. Echt te ziek voor woorden. Ik snap heel goed waarom jullie snel weg willen daar! Zou het daar ook geen minuut langer meer vol kunnen houden hoor!!!
En wat je vriend betreft dat hij moest huilen gister, das wel een teken dat hij er echt mee zit, mannen huilen namelijk nooit zo veel.. En ik snap het van zijn kant ook wel, dat je je schaamt voor zo'n familie. Maar hij mag blij zijn dat hij zo'n lieve meid als jou heeft, die dit alles accepteerd hoe erg ze ook is! Heb ik echt respect voor!!!!
Voor hem is het op deze manier ook niet leuk. Zijn moeder heeft volgensmij niet helemaal in de gate dat ze haar zoon op deze manier weg pest. Maar geloof me, zodra jullie samenwonen verandert dit echt hoor!!!
Mijn schoonmoeder is in zeker zin ook wel een geldwolf. De opa en oma van mijn vriend deelden vorig jaar een erfenis uit, en omdat Anja (mijn schoonmoeder) was gescheiden van hun zoon, kreeg ze een minder groot deel, als jordy (mijn vriend) en boy(mijn zwager) omdat hun het deel van hun vader kreeg. Nou zei was de enigste die praatjes had, maar ondertussen is ze er wel als de kippen bij als er geld uitgedeeld word, maar als er eens een familie uitje is, dan is mevrouwtje niet thuis!!

Je hebt je vergist meid,.. heb mijn gesprek pas morgen hihi.. Ik duim ook voor mezelf, maar t zal me benieuwen.. We zien het wel hihi.. En tuurlijk laat ik het weten.. Als ik morgen chago ben weet je waar het vandaan komt hihi..

Lekker toch dat je ouders je vakantie betalen?? Nu kun je tenminste nog op vakantie. Straks als je samenwoont en je moet alle rekeningen betalen, ben je blij dat je ouders voor je betalen!!

Maar wat las ik nou in een ander topic????? Denk je dat je zwanger bent?????? Meid toch.. khoop het zoooooo voor je! Lekker in je nieuwe huisje aan de babykamer knutselen.. Krijg wel een foto'tje met het resultaat he tegen die tijd?!?!?!??!?
Wij weten al helemaal hoe we het willen hebben.
We gaan het plafon verlagen, en daar inbouwspotjes in maken. Dan een soort kast inbouwen met gipsplaten, dan lijkt het alsof de kast in de muur gebouwd is.. En dan een laminaat vloertje. Alles roomwit verfen, met een paar banen van oranje.. Dan hele donkere meubeltjes.. Leuke gordijntjes maken, en van dezelfde stof dekbedovertrekjes, lampenkappen maken enz enz..
Ohhh laat het maar snel tijd worden dan kan ik gaan knutselen hihi.. Maar waarschijnlijk gaan we al eerder aan het kamertje beginnen zodat je het gewoon lekker rustigaan kunt doen, en niet hoeft te stressen omdat er toch behoorlijk veel bij komt kijken, en zo'n verbouwing heb je niet in een dag klaar!!!!

Nou tis weer een lang verhaal geworden. Werkse voor straks. En we spreken elkaar snel weer!
Liefs, Maaike

He meis, ja een lang heen en weer verhaal wordt ’t al !

Nou gister ben ik gelijk naar mijn leidinggevende toegestapt en heel het verhaal uitgelegd.. Het was voor haar ook moeilijk omdat ze liever had gezien dat ik eerder was langsgekomen!
Ach ja, ben gistermiddag na een half uur aanwezig te zijn naar huis gegaan, dat mocht, zodat ik alles even op een rijtje kon zetten.
Nu is het gesprek vanmiddag om 17.00 pff, geen zin in! Schijt nog steeds 10 kleuren in mijn broek hihi. Het is toch 2 tegen 1 oneerlijk he?

Ik zit er ook aan te denken om zijn huis studie te volgen. Is voor mij toch makkelijker omdat ik niet naar school hoef dan haha. En je hebt gewoon zoveel keus niet normaal meer.
Is het een pittige opleiding die je volgt?

Wow! Je hebt groenlicht wat gaaf meis. Haha maar heb je aan die andere 100 cd’s niet genoeg dan?

Nou dat geld was dus niet van dat water gedoe maar van 1 of andere belastingsrekening mocht die ook nog fijn betalen. Plus nu dan natuurlijk nog van dat water. En geloof het of niet hij moet ook nog gewoon voor juni heel de maand betalen terwijl die misschien nog maar 1 week van juni thuis woont. Echt niet normaal meer.. Die mensen zijn gek!

Mijn schoonmoeder wordt binnenkort 50. Mijn vriend is het zo zat dat hij er nog geen eens naar toe gaat. Zij zegt ook altijd dat ze niks krijgt maar ondertussen krijgt ze elke week een nieuw paar schoenen, nieuwe kleren en nieuwe lingerie. Wat klaagt ze dan?
Volgens mij is zij echt de ergste schoonmoeder die je je maar kan wensen!
Mijn schoonzus heeft een kleine meid van bijna 6 maanden maar haar moeder weet het altijd beter is zo irritant. Heb het er al met mijn vriend over gehad dat als ze dat bij ons flikt ik dat niet tolereer. Hij vertelde ook dat hij zoiezo niet wilde dat ze langs kwam als wij ons eigen huisje hebben.

Hoop zo erg dat je gesprek goed gaat! Duim voor je .. En die kleine van mijn schoonzus ook haha!

Klopt, ben nog steeds niet ongie!! Maar durf gewoon geen test te doen bang dat die negatief is. Vanmorgen met rugpijn opgestaan had ook krampjes. Maar kan ook zijn dat dat komt doordat ik ongesteld moet worden. Snap niets meer van mijn eigen lichaam. Echt zo vervelend.
Natuurlijk krijg je foto’s te zien!! Ik ook van jou?
Wij weten ook ongeveer hoe, maar hebben zoveel verschillende ideeën dat we er niet uit komen. Wij gaan pas beginnen met het kamertje bij ong. 5 maanden dan weten we in ieder geval dat er vrij weinig meer kan gebeuren. Gewoon voor de zekerheid.
Nou mijn vriend heeft al namen uitgekozen haha .. Jongetje: Björn. En een meisje: Faith of Ashley daar is die nog niet over uit. Laat het geheel aan hem over.

Ik hoor snel van je meis!
Doe je mannetje de groetjes van mij en mijn mannetje.

X Maike.

quote: maike_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 11:55:59'));

Haaii Wuufje,

haha ja inderdaad 't word zeker een lang heen en weer verhaal haha.. Ahh is wel gezellig als je met iemand kan kleppen van ongeveer dezelfde leeftijd!  

Wat goed van je dat je gister direct naar je leidinggevende bent gestapt en erover hebt gepraat. Mja misschien had je inderdaad beter eerder langs kunnen gaan, maar goed uiteindelijk ben je toch gegaan dus ze moeten niet zo moeilijk doen hoor daar!!!
Inderdaad verstandig dat je ff lekker naar huis bent gegaan om alles op een rijtje te zetten, anders word het misschien een beetje TE veel, en stress is ook niet goed!

Nou je hebt nu waarschijnlijk je gesprek, heb geen tijd meer gehad om je succes te wensen, maar hoop dat het allemaal goed is gegaan! En ja 2 tegen 1 is  inderdaad oneerlijk!!!!!!

Het heeft zeker zijn voordelen om thuis een studie te volgen. Je kunt de tijd lekker zelf indelen, en je hoeft gelukkig niet meer naar school toe haha.. Ja ik weet het ook dat er zo ontzettend veel keus is, dat maakt het juist zo moeilijk haha!
De opleiding die ik volg is niet moeilijk. Voor de normale mens in ieder geval niet! Maar ik heb natuurlijk altijd de zorg gedaan en nog nooit van me leven wiskunde enz gehad, en dat was wel ff moeilijk, maar uiteindelijk was ik toch beter dan dat ik dacht. Sta op mijn diploma een 7 voor Economie dus heb niet te klagen dacht ik zo!

Ja superrr he dat ik groenlicht heb!? Vanavond mijn laatste pilletje! Echt al een hele stap hoor, ben er echt dolgelukkig mee hihi!!!
Die 100 condooms, mja beetje stom, zal het even uitleggen! We zijn vorige week bezig geweest met de kasten op te ruimen, en die condooms lagen er dus nog steeds, en ja we zeiden nog tegen elkaar, die hebben we toch niet nodig want voorlopig ben ik nog aan de pil, en als je ermee stopt mag je zwanger worden dus heb je ze ook niet nodig.. Maar ben nu natuurlijk vervroegd gestopt dus, ja! Maar goed we hebben er nog wel een paar achter gelaten!

Echt een vage die schoonmoeder van je als ik dit toch allemaal zo hoor! En over dat jullie nog maar een weekje thuis wonen bij je schoonmoeder, ken het ook! Wij kregen op 15 mei de sleutel, en hij betaalde altijd als hij salaris kreeg (we hebben 4 weken salaris dus nooit op dezelfde dag salaris) dus in totaal ging dat ook over een weekje, hooguit anderhalve week. Nou hij kon inderdaad volle pond betalen want anders zou mevrouwtje het niet redden, kan der nog boos over worden!!!! Grrrrrr, schoonmoeders, wat moet je ermee????
Sommige mensen hebben nooit genoeg, echt waar! Toch belachelijk als je iedere week nieuwe schoenen krijgt, kleren en lingerie en nog klagen dat je niks krijgt. Wou dat ik dat iedere week kreeg, dan voelde ik me een prinsesje op een paradijsje!!!!!
Verschrikkelijk he als (schoon)moeders zich overal mee bemoeien,.. net zoals je schoonzusje dat haar moeder zich bemoeid met de opvoeding van het kind.. Ik zou dit inderdaad ook niet pikken! Je moet het doen zoals jij denkt dat goed is, en oké als ze eens 1 keer iets zegt wat je misschien beter zoo, of zoo kunt doen dan is het niet zo erg, maar als ze iedere dag met commentaar komt zou je gillend gek worden.. Moet je niet laten gebeuren hoor meid!!!
Misschien moet je je vriend wel een klein beetje stimuleren om zijn moeder toch nog langs te laten komen, geloof me, ookal denk je van niet, ze draait wel een klein beetje bij hoor als jullie je eigen huisje hebben. En anders weet je dat voor de volgende keer, dan heb je het in iedergeval geprobeerd. Dan is het aan haar de keus om of te veranderen en welkom te zijn in jullie huis, of om niet te veranderen en nooit meer welkom is. Je moet haar gewoon voor die keus zetten! Dan is het aan haar!

Nou ik heb mijn sollicitatiegesprek gehad hoor. Er waren over de 100 brieven binnen gekomen, en daar hebben ze een selectie van 4 kandidaten uit gemaakt waaronder ik.. Maar volgensmij hadden ze hier achteraf wel een beetje spijt van, ze snapte volgensmij niet helemaal wat de opleiding Secretarieel Medewerkster precies inhield, dus hadden ze volgensmij niet verwacht dat deze lager zou zijn als Secretaresse. Maar goed, misschien valt het allemaal wel mee! Zou deze week horen of ik uitgenodigd ben voor de volgende ronde! We zien wel hoe het loopt! Hoop natuurlijk dat ik uitgenodigd word, maar ga me nergens op verheugen want des te meer valt het tegen!!!

Gohhh wat spannend joh dat je nog steeds nie ongi bent. En ik snap best dat je niet durft te testen! Je bent nu in ronde 8 he!? Dan kan ik me voorstellen dat het best wel een teleurstelling zal zijn als de test negatief uitslaat. Maar misschien istie wel hartstikke positief!!!

Ik hoop dat die rugpijn en krampjes niet komen omdat je ongi moet worden, maar omdat er een klein wondertje in je groeit! Je ging morgen testen he, las ik! Ik ga voor je duimen meid, en hard ook!!!!!!!!!!
* duim, duim duim duim duim duim duim duim *

Ja je krijgt van mij ook foto's te zien hoor! Wij willen al eerder aan het kamertje gaan beginnen, we houden het zowiso neutraal dus kunnen we geen kinderen krijgen dan kan het altijd nog als studeerkamer/computerkamer gebruikt worden. Opgeknapt moest deze kamer toch!!!
En net zoals muurschilderingen en decoratie, meubeltjes kopen we ook pas met een maand of 4/5 pas echt als het zeker is. Dan kan je inderdaad vrij weinig overkomen!
Het is wel moeilijk he om een kamer leuk aan te kleden? Er zijn zoveel leuke mogelijkheden, maar goed je zult toch vroeg of laat een keuze moeten maken hihi.. Wij weten het gelukkig al, en we zijn er al helemaal uit.. Althans bijna dan!
We willen dan alles roomwit, met een paar stroken/banen oranje, en donkere meubeltjes en een laminaatvloer, alleen weet ik nog niet wat ik met deuren en ramen ga doen. Of ik die korzijnen ook ga verfen of laat zoals ze zijn (wit, en zit nog goed in de verf) en gordijntjes moeten we nog uitzoeken, maar goed das een zorg voor later!

Mijn vriend houd zich nog niet zo bezig met de namen, maar ik wel natuurlijk hihi!
Voor een jongetje vind ik Milan echt superrrrrr!!!
En voor een meisje vind ik Faith ook leuk, maar ben er nog niet echt overuit! Sanne was altijd onze favoriete naam, maar nu vind ik hem niet meer zoo leuk, dus ja! Maar goed nog genoeg tijd om daarover na te denken!!!!

Hoe is je vriend er eigenlijk onder? Over het feit dat je misschien wel zwanger bent?? Helemaal zenuwachtig zeker? Ga je samen met hem de test doen? Of geef je het hem cadeau als hij thuis komt van werken, wat ook wel heel gaaf is! Tegenwoordig kan je dit op zulke leuke manieren vertellen!!!

Ik spreek je snel weer!!!!!!

Ik doe de groetjes aan mijn vriend, alhoewel hij je nog niet echt kent, heb het al wel over je gehad, maar hij reageerd nooit zo op deze forum verhalen haha!
Doe jij de groetjes aan jouw ventje?!

Liefs, Maaike

He meis,

Even snel een kort berichtje ..
Ben gestopt op mijn stage zat helemaal tegen 2 mensen tegen het woord van 1 persoon gewoon jammer ..
Test gedaan en negatief  Mijn vriend is nu ook beetje overstuur en zegt nu constant Johnie & Maikie zielig .. En hij is nu boos op zijn geval omdat die niet goed zijn best doet .. Heb met 'm te doen!
Nou misschien spreek ik je vanavond nog even. Of tenminste... typ ik nog een bericht voel me nu wel heel erg klote!
Ga even naar de Ikea vanavond en koop me helemaal suf.

Groetjes terug trouwens!

Kus.

quote: maike_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 18:06:06'));

Hoiii meid,
ohhhh Lieverd toch,
Wat jammer dat je gestopt bent met je stage, maar begrijp het goed van je hoor! Misschien is het maar beter zo! Ga je nog op zoek naar een andere stageplek???

Ohhhhhhhhhh  meid, wat jammer dat de test negatief was!!!!!!
En wat zonde voor je vriend ,  Het is jammer, maar volgende maand nog genoeg kansen toch???? Misschien dat zijn geval volgende maand juist wel flink zijn best heeft gedaan!!! Ahh vind het wel jammer voor jullie hoor! Ben je nog steeds niet ongi dan??? Je NOD heb je al gehad toch?? Vind het echt jammer voor jullie hoor, gunde het jullie zoo erg!!! En ik snap dat je met je vriend te doen hebt hoor, hij verheugd zich er stiekem ook op, en voor hem valt het net zo hard tegen!!!

Ik snap dat je je klote voelt. Test negatief, op je stage gaat het slecht! En echt een waanzinnig plan om je lekker suf te kopen bij de IKEA dat werkt namelijk altijd superrr bij het vrouwelijke volk.. Koopziek doen haha! Nou have fun bij de IKEA!
(ik wou dat ik zo dicht bij de ikea woonde, ben er verslaafd aan haha.. Toen we ons huis kregen hebben we de hele auto vol geladen hadden voor 500 euro spulletjes kocht....)

Nou misschien tot horens!!!

Liefs mij.

He meis,

Nou heb me niet echt suf gekocht haha .. Zag allerlei leuke dingen maar toen bedacht ik me nee dat is eigenlijk niet nodig of hee dat hebben we al.
Was wel ffe leuk! Wij wonen met de auto 20 min. van de Ikea af dus ben echt Ikea verslaafd hihi ..

Ben nog steeds niet ongsteld .. We wachten rustig af. Heb tegen mijn vriend verteld dat ik er niet bewust meer wil voor gaan ook al doe je dat toch onbewust maarja.

Hoe is het met je meis? Hoe voelde dat gisteravond je laatste pilletje met troep?
Vindt het nog steeds onwijs gaaf dat je groenlicht hebt gehad!!!
Echt super ..

Ga niet op zoek naar een andere stageplek heb lekker een tussenstop gemaakt nu al haha.. Ga over 2 weken bij de thuiszorg werken voor 3 daagjes per week dus komt wel goed. Waar een wil is is een weg zeggen ze toch?

Spannend ... Je krijgt 1 dezer dagen te horen of je door bent naar de volgende ronde nou ik hoop het dus ook echt voor je meis!
Let me know!

Ik ga even boodschapjes doen..
En chocola halen haha!

Liefs, Maike.

Terug
Bovenaan