voor mama's met meisjes.

Mijn meis heeft nu al knutselhaar dus heeft ook regelmatig staartjes, knipjes en haarbandjes in. Soms dan heb ik er geen zin in en kam ik het haar gewoon een beetje opzij....maar iig altijd verzorgt. Trouwens geld ook voor mijn zoon. Hij moet gel in voor stekels en de andere optie is een baseballpet.......hij mag kiezen maar hij gaat nooit met "eppo"haar de deur uit zoals wij dat noemen.

Nou onze kleine meid gaat nu al elke dag door het leven met twee staartjes. Ze heeft al vanaf de geboorte een flinke dos haren, dus dan moet je er ook iets mee doen. haha
ze heeft er geen moeite mee en ze laat ze ook goed zitten.
verder heeft ze nu ook af en toen een haar bandje in, zo'n bandje.

groetjes pally

Hallo,

Nou Pally mag ik vragen hoe oud je meissie is?? Ziet er zo scheetig uit
met die staartjes. Ik zou willen dat mijn meissie (5 mnd) al zoveel
haartjes had. Ze heeft nu weinig haar en blond dus moeilijk te zien.
Zelf ben ik ook tot mijn 2e jaar "kaal" (weinig haar) geweest dus tja
kan dat natuurlijk ook bij onze maud verwachten.

Ik ben wel van plan om er een echt meisje van te maken hoor...leuke speldjes en stiekjes.....ohhh was het al maar zo ver.

De dochter van mijn vriendin heeft nu ook lang gekruld haar en dat is
af en toe zo leuk om daar lekker mee te prutsen....speldje hier en
daar, invlechten.....

Ach we wachten het gewoon af...maar laat het eerst maar een groeien.

Claudia en Maud-je

hi hi

Mijn dochtertje is ook 5 maanden , en ik kijk bij haar ook al de haartjes uit haar hoofdje , ik kan niet wachten om lekker me d'r te tutten.
Ik weet in ieder geval wel   , dat ik nooit van mijn leven Jenna haar haar zo kort of op zo een manier zou laten knippen zodat je er niets meer aan kan doen , als je kind het niet leuk vind om een staart of vlecht of iets anders te hebben , kan haar ook een leuke haarband of leuke speltjes indoen , tegenwoordig heb je zoveel variatie en leuke prulletjes voor meisjes .
Elk meisje is vast ook wel eens weg van iets , zoals prinsessen , of hondjes of iets anders , dan zou ik gewoon een mooie haarband voor haar kopen waar een prinses of een hondje op staat.

Groetjes Sarina en baby Jenna

Terug
Bovenaan