voor mama's van buikslapers

A

Anoniem

Guest
Tyche is nu 9,5 maand en ze sliep altijd op haar rug of zij. Maar sinds een paar weken alleen maar op haar buikje. Ik moet zeggen dat ik dit zelf niet prettig vind maar draaien heeft geen nut want binnen een minuut ligt madame weer op haar buik....
Dus ik laat het maar zo.
Toch ga ik vaak even kijken bij haar. Ik vind het ook nog steeds niet prettig, Hoe hebben jullie dit ervaren?? Of hebben jullie dat onprettige gevoel niet?

Groetjes Kirsten

Ik herken je gevoelens..
Ik vond het in het begin ook '"eng"" dat Merel op haar buikje slaapt.
Inmiddels zijn we eraan gewend.
Wij gaan wel iedere avond voordat wij zelf naar bed gaan altijd even kijken hoe ze erbij ligt, en indien nodig terug onder haar dekentje leggen bv.

Ik moet soms wel lachen hoe we haar vinden, wat een rare poses kunnen die kinderen toch aannemen in bed!

de 1e nacht heb ik Jari ook teruggedraaid, maar toen ik merkte dat hij heerlijk sliep zo
op de buik en doorsliep heb ik hem maar lekker laten liggen. In het begin was het wel even eng, maar dat gaat er wel vanaf. Nessie

Ilse slaapt ook op haar buik. Idd is het in het begin een beetje eng. Ilse draait haar hoofdje goed opzij en slaapt als een roosje. Dus waarom wakker maken.

We zijn er intussen aan gewend.

Wij gaan ook altijd even kijken, gewoon om lekker te genieten. We lachen ook vaak hoe ze het elke keer weer verzint om te gaan liggen: dwars in bed, achterstevoren...hihi

Liefs Jeske

ik heb dit ook hoor!!
Francesco slaapt gelukkig vaak op zijn rug, maar soms is tie so bezig door zijn bed de sjesen, valt dan in slaap op zijn buik. wel omgedraaid in het begin, maar dan wordt hij wakker en gaat dan huilen. Dus laat ik hem maar zo, vindt het zelf wel eng, ga dan nog maar ff paar keer chekken!
gr Jo

In het begin (4 maand) vond ik het wel eng....maar nu is het zo normaal. Ik heb 2 buikslapers je went eraan.

ik maak me er absoluut niet druk om. Beide kinderen slapen hier op hun buik en ze slapen heerlijk!!

Julian ligt tegenwoordig alleen nog maar op zijn buik, soms op zijn zij. Aangezien hij zelf heel goed kan draaien (en zitten en staan etc) ben ik niet bang dat het mis gaat. Als ik zie dat hij zijn gezicht heeft begraven in zijn tuttel dan haal ik dat weg, maar ik laat Julian zo liggen. Hij vindt het blijkbaar prettig.

Terug
Bovenaan