Voor mama van Dean..

Hey Esme! En andere meisjes!

Wij hebben afgelopen donderdag een lap kunstgras gehaald in boxtel... Is volgens mij redelijk in de buurt? Wij hebben voor onze lap van 5 meter bij 5,5 meter 370 euro betaald.... ( Valt mee als je bedenkt dat we nu geen grasmaaier en kantknipper en mest en onderhoudszooi nodig hebben!) Gaat gegarandeerd 10 jaar mee bij zwaar gebruik, dus per jaar kost het ons..... nou ja, niet veel! Laat maar weten als ik je het tel.nummer moet geven!
Zal morgen eens een foto plaatsen!

-X- Marieke

Nelly,

mag ik vragen hoe duur het was bij jullie? Zo te zien hebben jullie net zoveel (of weinig) gras als wij hebben en ik vind het ook wel een interessante optie. O en als je dat hier niet wil zeggen (kan natuurlijk) mijn e-mail adres is zeventien@hotmail.com. Misschien wil je het daar wel kwijt.

Annemieke

Sorry, was het helemaal vergeten. We hebben voor een stuk van 4x3 m ongeveer € 280,- betaald. We kregen wel korting . We zijn bij Van Orsouw geweest in Oss.

Dean is vandaag in bad geweest op het gras en je ziet geen "ligplek". We zijn er echt super tevreden over.

Trouwens, als de felle zon er op schijnt, kan het gras wat warm zijn.

groetjes,
nelly.

Ik wacht even af wat het gras nog doet,.. ben bang dat wij het gras gewoon overkilled hebben met teveel water geven hahaha,.. effe bijzaaien en kijken wat het nog gaat doen.

Esmé mv kay

Terug
Bovenaan