voor mamaloes of anderen die weten hoe het met haar is.

A

Anoniem

Guest
aan het begin van de maand had mamaloes een topic geopent over dat ze een bloedonderzoek had laten doen! maar ik kan nu geen nieuwe topic van haar vinden wat er uit haar bloedonderzoek is gekomen!
ik was nou dus erg benieuwd of mamaloes zwanger is of niet!

mamaloes ik ben erg benieuwd hoe het met je is, laat je iest weten?

veel liefs Wilma

Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar...zat t me  vd week ook al af te vragen...

Hopelijk goed nieuws!! xx

hoi hoi

wat leuk ik had het mij ook al afgevraagt!!!
ben ook er nieuwschierig...

xxxtam80

Dus ik ben niet de enige die een berichtje gemist heeft...
Ik dacht ook al..
Nou hopelijk kijkt  mama Loes  mee van de week en weten we hoe het met haar is.
Hopelijk is ze zwanger na al dat gedoe wat ze had...zou wel een opluchting zijn..

Liefs Linnepinnie

heeee meiden......
sorry sorry ik had idd ook vorige week je bericht gelezen wilma, maar op deze computer doet de site altijd raar en duurt het zelfs soms heel lang om in te loggen ik had toen een heel lang bericht naar je getypt en toen had ik hem per ongeluk niet gekopieerd en was het hele bericht weg. ik kon hem dus steeds niet plaatsen, nu zit ik op onze laptop en nu lukt het wel... dus sorry dat jullie zo lang moesten wachten op een antwoord...
het is allemaal nog niet afgelopen, want ik belde die maandag erop dan weer naar de huisarts en had ze dus nog de uitslag niet..... maar ik zei kun je nu dan eens gaan bellen daar heen? dus dat zou ze doen, belde de dokter mij smiddags zelf op, die assistente zal wel gedacht hebben hihi... maar hij bleek negatief en de dokter zei dat ik het nog maar 3 maand aan moest kijken.... dat is lang.................
maar goed, ik zit vandaag op dag 66 en nog geen ongi, ik heb eergisteren nog weer een test gedaan en toen ik er op keek was hij negatief ik heb hem weg gelegd en keek een tijd later nog eens op de test en stond er opeens een streepje bij, maar je mag volgens de bijsluiter na 10 min. niet meer kijken, dus nu weet ik nog niet waar ik aan toe ben. het was wel een hele vage streep. ik zei tegen m'n vriend kijk es en ik kon het bijna niet geloven, ik moet er nu dus weer vanuit gaan dat hij negatief is. ik heb nu bij babybrabbel een clear blue test besteld en als het goed is komt hij morgen of overmorgen binnen, als die nog negatief is dan ga ik weer de huisarts bellen, want dan ben ik inmiddels zo'n 70 dagen niet ongi...
ongesteld worden is niet leuk, maar niet ongesteld worden ook niet!!! als de testen negatief aan blijven houden bedoel ik dan..
nu weten jullie even weer hoe het er voor staat, maar zou ik misschien toch zwanger kunnen zijn door de laatste test die ik deed???? heb wel weer gevoelige borsten en beetje misselijk, maar weet niet meer wat en hoe ik alles moet voelen...
liefs mama loes en heel erg bedankt voor de vele belangstelling.

jeetje, dit is toch ook niet meer leuk gewoon!!!
Ik was inderdaad ook erg benieuwd naar het het met je was.
En ik vind de manier hoe ze met je omgaan werkelijk beneden pijl. Het lijkt wel of de assistente gewoon geen idee heeft wat ze doet. En ook geen idee heeft dat dit voor jullie enorm belangrijk is.
Over je test; bij sommige mag je idd na een bepaalde tijd geen conclusies meer trekken maar ja, net wat je zegt: een vaag streepje. Ik zou als ik jou was de test die je toegestuurd krijgt gaan doen en hopelijk geeft deze meer zekerheid.
Ik zal heel hard voor je gaan duimen in ieder geval!!!

Hoi mamaloes, ik was ook erg benieuwd, maar wist niet of ik nou wel of niet iets gelezen had....
Ze weten daar idd niet mee om te gaan daar zeg bij die huisarts. Ik moest in het begin ook zo lang wachten tot ik ongi werd. Dat wachten is echt frustrerend. Ik dacht toen liever ongi dan onzeker. Ik denk dat je test negatief was, je moet niet later meer gaan kijken, vaak komt er dan een streepje. In de prullenbak gooien en niet meer naar kijken!!!!!
Je lichaam houd je misschien wel voor de gek, ik hoop natuurlijk van niet, maar grote kans van wel. Heel veel sterkte en succes met afwachten

Terug
Bovenaan