heeee meiden......
sorry sorry ik had idd ook vorige week je bericht gelezen wilma, maar op deze computer doet de site altijd raar en duurt het zelfs soms heel lang om in te loggen ik had toen een heel lang bericht naar je getypt en toen had ik hem per ongeluk niet gekopieerd en was het hele bericht weg. ik kon hem dus steeds niet plaatsen, nu zit ik op onze laptop en nu lukt het wel... dus sorry dat jullie zo lang moesten wachten op een antwoord...
het is allemaal nog niet afgelopen, want ik belde die maandag erop dan weer naar de huisarts en had ze dus nog de uitslag niet..... maar ik zei kun je nu dan eens gaan bellen daar heen? dus dat zou ze doen, belde de dokter mij smiddags zelf op, die assistente zal wel gedacht hebben hihi... maar hij bleek negatief en de dokter zei dat ik het nog maar 3 maand aan moest kijken.... dat is lang.................
maar goed, ik zit vandaag op dag 66 en nog geen ongi, ik heb eergisteren nog weer een test gedaan en toen ik er op keek was hij negatief ik heb hem weg gelegd en keek een tijd later nog eens op de test en stond er opeens een streepje bij, maar je mag volgens de bijsluiter na 10 min. niet meer kijken, dus nu weet ik nog niet waar ik aan toe ben. het was wel een hele vage streep. ik zei tegen m'n vriend kijk es en ik kon het bijna niet geloven, ik moet er nu dus weer vanuit gaan dat hij negatief is. ik heb nu bij babybrabbel een clear blue test besteld en als het goed is komt hij morgen of overmorgen binnen, als die nog negatief is dan ga ik weer de huisarts bellen, want dan ben ik inmiddels zo'n 70 dagen niet ongi...
ongesteld worden is niet leuk, maar niet ongesteld worden ook niet!!! als de testen negatief aan blijven houden bedoel ik dan..
nu weten jullie even weer hoe het er voor staat, maar zou ik misschien toch zwanger kunnen zijn door de laatste test die ik deed???? heb wel weer gevoelige borsten en beetje misselijk, maar weet niet meer wat en hoe ik alles moet voelen...
liefs mama loes en heel erg bedankt voor de vele belangstelling.