voor mamaloes of anderen die weten hoe het met haar is.

Hoi Mama Loes!!

Fijn weer wat van je te horen!
Alhoewel het nog steeds klotenieuws is....
Echt te belachelijk voor woorden  dit.
Om even op je test terug te komen..ik ben bang dat die geen betrouwbaar beeld geeft hoor..en je moet daar ook vanuit gaan.
Wacht de volgende test af..doe die dan en maak daarna een afspraak met de gyn want 70 dagen geen ongi is niet goed.
Ik hoop voor je dat de afspraak niet nodig is en je onbewust zwanger bent...
Maar ga er voor jezelf, niet vanuit.
Heel veel sterkte en succes!
We denken aan je!

Liefs Linnepinnie

hee gelukkig daar ben je weer!
jeetje wat kl*te jah! weet je nog niet waar je aan toe   bent!
vervelend dat je zolang niet ongi word! ik hoop voor je dat je toch zwanger bent...he maar kun je niet om een echo vragen? dan weet je het echt zeker!

hou ons op de hoogte, ok?

liefs Wilma

hoiiiiii

de test is vandaag binnen gekomen!!
ik heb samen met m'n zoontje de test gedaan, hij is nog maar 21 maanden, maar dan was ik niet alleen om te testen... ik moet het nu eindelijk eens weten en de test was positief!!!!!!!!!!!!! na 69 dagen of zo zeker inmiddels...
ik ben dus zwanger.........................
ik zou alleen helemaal niet meer weten wanneer ik uitgerekend ben, omdat de bloeduitslag en meerdere testen steeds negatief bleken.. maar nu eindelijk positief..
dus dat word of december of januari... ik ga jullie hier zeker nog steunen, want dat hebben jullie bij mij ook gedaan heel veel liefs mama loes

zo zie je maar weer meiden die heeeeel lang niet ongi worden en toch negatief testen dat het maar zo kan zijn dat je niet ongi worde en toch weer een eisprong krijgt, voor diegenen misschien een sprankeltje hoop, want zo lang niet ongi en negatief testen is vreselijk.....     ik strooi voor jullie allemaal..

Jeeetje wat geweldig zeg.
Van harte gefeliciteerd meid. En wat gun ik het je van harte.
Ben je al een beetje bekomen van de schrik? Ik kan me voorstellen dat je er helemaal ondersteboven van bent. Ik in ieder geval wel.
Ik wil je ontzettend veel geluk toewensen en geniet er met volle teugen van.
Groetjes Elsa

nou ik heb zelfs een speciaal topic voor je geopend, zo eb ik het gevolgd haha
succes he

Terug
Bovenaan