Voor Mamoetje 1006

Ik doelde op dit stukje
Vrouwen hebben variërende cycluslengten. De algemene lengte ligt ergens tussen de 23 en 35 dagen. Een variatie in cycluslengte treedt meestal op in de periode van de cyclus voor de ovulatie (folliculaire fase). Bij de meeste vrouwen zitten er 12 à 16 dagen tussen de ovulatie en het begin van de volgende menstruatie (luteale fase).

Ik  dacht dat er  10 tot 18 dagen  tussen de eisprong (ovulatie) en mestruatie zat. Op de site staat tussen de 12 en 16 dagen.
Vaak zal dit 14 dagen zijn, maar dat hoeft dus niet.

Ik ben het met je eens dat veel vrouwen denken dat ze de eisprong hebben op de 14de dag van de menstruatie en dat dat niet zo hoeft te zijn. Veel vrouwen denken ook dat een cyclus altijd 28 dagen duurt en dat is ook niet zo.

meiden
bedankt hoor
wilde trouwens niet dat jullie oneinigheid krijgen hoor
ik weet nu wat ik wilde weten,hoop dat jullie lief tegen elkaar blijven op het forum
allebei bedankt hoor

Ik ben ook neit boos op der of vind niet dat ze ongelijk heeft..

Ik ben ook geen expert maar ik hou me vast aan wat de dokter van mijn vriend aan ons heeft verteld..

Die heeft hem behandeld nu omdat hij niet volledig vruchtbaar is en die zal er wel verstand van hebben.. maar ieder zijn eigen mening en een ieder doet het op zijn eigen manier..

xxx mamoetje

Ik ben ook niet boos hoor.
En ik ben ook zeker geen expert.
Ik vertel alleen wat ik gelezen heb op internet op sites waar ik vertrouwen in heb.
Ik ben geen arts en heb er niet voor gestudeerd.
Maar als ik op meerdere sites waar ik vertrouwen in heb lees dat het niet altijd 14 dagen is dan geloof ik dat.
Ik heb het niet aan mijn huisarts gevraagd.
Ik ga volgende maand naar de gyn, ik zal het daar eens navragen, want ik vind het zeker wel interssant om te weten.

Ik hoor graag andere meningen daar kan je alleen maar van leren. Ik wordt echt niet boos als iemand iets anders denkt.

ik heb een nieuw topi geopend,omdat ik net de ovaliatie tests binnen heb gehad
daar weten jullie misschien ook wel een antwoord op.

hoi,

wil me er niet mee bemoeien,maar deedee heeft wel gelijk!
ken iemand die was 9 dgn na eisprong alweer ongesteld.

maar succes met alles en gewoon lekker aan de klus!

Terug
Bovenaan