Voor mannen moeilijker?? Wie kent dit??

Hai hai,

mijn mannetje heeft er gelukkig helemaal niet moeilijk over gedaan.
wij mochten er thuis voor zorgen, en het binnen 2 uur naar het ziekenhuis brengen.
wij hebben er gewoon samen voor gezorgd, hij gata iedere keer met mij mee naar de gyn, en ik help hem. ha ha!
mijn man is zelfs iedere week naar de accupunctuur geweest.
we hebben afgesproken dat we allebei doen wat de gyn vraagt. en hij dus ook.
het hoort er gewoon bij!

zo'n thuis test zou ik denk ik ook niet zien zitten. als ze het in het lab van het ziekenhuis kijken, letten ze inderdaad over al op. en is het debk ik toch betrouwbaarder.

succes, en hopelijk krijg je je man zover!

groetjes Saarj

In het begin van dit stukje las ik dat je de keus had tussen een sperma onderzoek bij de huisarts of het ziekenhuis.
Als ik jou was zou ik het bij het ziekenhuis doen.
Mijn mannetje heeft het de eerste keer bij de huisarts na laten kijken. De huisarts kijkt het dan na onder een microscoop. Prima zei hij en we moesten het weer een half jaar zelf proberen. Na dit half jaar werden we gelukkig doorgestuurd naar de gyn.
Ook daar weer een spermatest. Alleen controleren ze het hier d.m.v. een apparaat.
Uitslag: te weinig zaad. Ook de tweede keer was het veel te weinig.
Zijn nu bezig met IUI.
Groetjes, Tessa

hoi meiden,

ook wij zijn geruime tijd bezig,ik was alleen naar de ha gegaan en kreeg een potje mee voor mijn vriend voor een spermatest,dus thuis gedaan en naar het labaratorium gebracht,en 2 weken later kregen we de uitslag en bleek het goed te zijn,dus ook mijn vriend is hier niet bijgeweest!
in december 1e afspraak bij de gyn staan,en mijn vriend gaat mee.

groetjes mirella

succes voor alle meiden

Hee Pas,
Op onderstaande link kun je meer info vinden:
www.zwangerworden.nu/vruchtbaarheidstest_man
Groetjes Hanneke
ps: mijn man wil het ook (nog) niet hoor

quote: Pasvm reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-10-2007 12:27:57'));

Oh, hoe werk dat dan en waar kun je die bestellen??

Terug
Bovenaan