voor margreet en andere...

heyhey!

Ach.. ik moet ook niet klagen hoor.. als ik dat ga doen ga ik mezelf alleen maar zieliger vinden en dat is niet echt nodig met zo'n prachtventje!
En als ik goed oplet zie ik dat manlief best veel doet.. hij kookt eigenlijk altijd bijvoorbeeld!
Omdat hij een eigen opnamestudio heeft is hij meestal s avonds en in het weekend aan het werk; of hij heeft optredens of oefenen met de band of.. ach; en dan moet ik echt even tussendoor aangeven dat ik er ook nog ben en best ns de deur uit zou willen! Ik heb zelf nog geen rijbewijs.. en dat moest ook maar ns gaan komen binnenkort!
Vandaag ga ik werken .. en manlief 'past op'. Ik ben benieuwd hoe dit gaat!..

En heel soms als we 'ruzie' hebben krijg ik te horen " en jij wilde thuis blijven en niet gaan werken, dan hoor je toch alles te doen'.. ja, maar ik ben wel gaan werken en ik moet nog steeds alles doen.. zucht.. zo gaat dat dan.. Gelukkig komen we hier altijd weer makkelijk uit; en rent manlief weer de benen uit z'n lijf! Hihi..

Suxxes meiden! We laten ons natuurlijk niet op onze kop zitten! t Is meer dat ik gewoon optimaal van m'n kleintje wil genieten en daarom misschien zelf ook veel doe ..

Groetjes, Margreet en Sam

Ik wil dat recept voor die mannensoep even iets nuanceren.  Ik heb namelijk ontdekt dat het heel lekker is om er verse peterselie doorheen te doen. Dussss....

Laat ze in hun  sop gaar koken, bouillionblokje en peterselie erbij, en klaar is kees.

Ps. Ik zou wel rundvleesbouillion nemen

hahaha een hoop is wel herkenbaar ja. Mijn mannie doet gelukkig heel veel aan het huishouden (meer dan ik eigenlijk), maar wil wel regelmatig horen hoe dankbaar ik hem daarvoor ben. En vaak zucht en steunt hij er ook nog bij. Maar als ik dan zeg dat ik het wel wil doen als hij zorgt dat Hugo gaat slapen, dan toch maar niet.

En ik wil niet als een moederkloek corrigeren, maar vaak als ik zeg dat Hugo moe is en moet slapen, gaat ie juist leuk met hem zitten doen waarna ik hem overprikkeld weer terug krijgt. Hij bedoelt het goed hoor, maar af en toe!

Terug
Bovenaan