voor marije

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Doortje en ik hebben de koffer gemist maar van jou heb ik even niets meer vernomen dus ik denk dat jij en die kleine van je meer geluk hadden

Groetjes Mariska

Ja inderdaad, je had ons ook wel effe kunnen ophalen hoor, maar jij dacht natuurlijk lekker veel ruimte in die koffer. HAHA!!!

Hoe is het met je???

Liefs Doortje

Hoi,

Helaas....wij zijn ook nog in ons koude kikkerlandje (al hoewel hier nu nog/ al  heerlijk de zon schijnt!)
Kom hier nog regelmatig hoor (nog net niet elke dag). Het gaat hier prima. De vruchtbare dagen staan voor de deur en we zijn maar vast begonnen  en gaan er deze maand lekker lang mee door. Hoop dat ik niet weer 8 weken moet wachten.

Mariska, bij jou duurt het toch ook zo lang?

Groetjes,
Marije

Ach wat heet lang 150, 116  en  71 dagen.
Maar goed ik zit nu op 27 dus het is weer spannend aan het worden.
Of ik word niet meer ongie  Maar dat denk ik niet want ik merk nog niets.
Of de maansteen werk bijzonder goed en ik word dus morgen keurig na 28 dagen ongie. Klinkt ook ongeloofwaardig. En als die heel goed wil werken mag hij er ook voor zorgen dat de vruchtbaarheid toeneemt en dus zwanger. HAHA.
Of ik moet nog heel lang wachten. En daar gok ik maar op.

Maar het is nog geen morgen dus ik blijf nog een beetje hoop houden. Anders klinkt het helemaal zo depri.

Voor jou gaan we hopen dat het weer keurig normaal gaat deze keer en dat het klussen niet alleeen plezierig zal zijn maar ook succesvol

Ik was zelf de afgelopen week niet zo vaak hier dus vandaar dat ik je gemist hebt denk ik.

Groetjes Mariska

hihi, lang leve de maansteen!
Maar we beleven inderdaad veel plezier en dat mag ook wel, want als het raak is en het gaat net zoals bij de eerste dan volgt er een dry spell....

We gaan het deze maand even heel positief bekijken:
jij hebt een 'normale' cyclus en bent zowaar zwanger
ik heb niet alleen lol gehad maar ben ook zwanger
Kreeftje zit nu met z'n  3'en in Amerika lekker te relaxen
Doortje is in 1 ronde klaar voor een maandforum

Is het zo positief genoeg , ja toch???
We gaan 'gewoon' met z'n allen naar het januariforum  toe, gezellig!

Groetjes,
Marije

WOUW Jij kan mijn dag ook snel goed maken.

Wat een positiviteit kan jij over brengen op het forum.

En stel dat we echt met zijn allen naar het januari of word het al februari forum 2006 zouden gaan. Het zou wel heel erg gezellig worden.

Tralalalalala Ik ben blij.

Groetjes Mariska

He wat een gezelligheid hier, en wat een positieve stralen.
Tja als dat es waar was???

Ik heb bij het kopje edelstenen ook al getypt als die maanstenen beginnen te werken krijgen we in januari een babyboem, Nou mij maakt het niets uit, boem of niet, dus kom maar op met die dikke buik Ha hA!!!

Alleen denk ik dat ik door ga naar ronde 2, we hebben wel volgens mij goed gevreën, echt rond mijn eisprong. Maar verder voel ik eigenlijk niets. Wat gevoelige tepels, en wat moe, maar dat zal wel aan het weer liggen.
Dus ik ga er van uit dat ik naar ronde twee ga. Maar ik vind het niet erg hoor als jullie al naar het januari forum gaan. HA HA!!!
Gelukkig kan ik daar zonder zwangerschapstest inloggen en toch met jullie komen kletsen, dus dames ik duim hard voor jullie      

Zet hem op!!!!!!

Op naar de babyboem 2006

Liefs Doortje

jaaa, positiviteit genoeg hier hoor!
Wij gaan er met volle moed voor , toch wel leuk die 'klusperiode'.....

Enne Doortje, we gaan er ook bij jou nog helemaal voor. Want toen ik zwanger was van de eerste had ik ook geen symptomen. Werd   'alleen'   niet ongesteld. Was wel moe, maar daarvan dacht ik dat het aan het weer en jaargetijde lag. Echt niet! ZWANGER!!! Dus zolang er geen duiveltjes  zijn kan het allemaal nog.

En inderdaad: als er al dames doormogen naar een maandforum 'verwachten' we hier wel afentoe een update of gaan we lezen op een maandforum.

Mariska, als jij nu zwanger bent zou je misschien zelfs nog net op het december 2005 forum kunnen volgens mij.... je zit nu toch bijna op dag 28? Dan zou je dus eind maart voor het laatst ongesteld zijn geworden?
Zo ja, dan ben je officieel vanaf die datum zwanger en kan jij nog voor een kerstkindje

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan