voor marije

Nou ik teken ervoor hoor voor dat kerstkindje

Mooier  kan je toch niet krijgen.

Ik dacht dat we al veel verder uit zouden komen.
Ik ben 30 maart voor het laatst ongie geworden en zit nu dus op dag 27.
eind van de week krijg ik weer een inwendige echo dus wie weet is er dan meer te zien over de cyclus.

Groetjes Mariska

Nou ik teken ervoor hoor voor dat kerstkindje

Mooier  kan je toch niet krijgen.

Ik dacht dat we al veel verder uit zouden komen.
Ik ben 30 maart voor het laatst ongie geworden en zit nu dus op dag 27.
eind van de week krijg ik weer een inwendige echo dus wie weet is er dan meer te zien over de cyclus.

Groetjes Mariska

Hoi Hoi

Nou Mariska heb het even uitgerekend, en dan zou het bij een cyclus van 28 dagen 4januari worden.
Ik ben 5 april ongi geworden en bij mij zou het dan 10 januari worden mijn eigen geboorte dag Ha HA!! Zou wel erg toevallig zijn. Maar aangezien ik mijn eisprong twee dagen eerder heb gehad, denk ik dat ik ook een kortere cyclus heb. Ik had voor de pil ook altijd maar een cyclus van 26 of 27 dagen. Dus dan zou ik 8 januari zijn uitgerekend.
Nou ja ga voorlopig van niets uit, ik wacht rustig 3 mei af(28 dagen) als dan nog niets is begint het denk ik wel te kriebelen. Ik heb me zelf voor genomen om 5 mei pas te testen, maar ja of ik dat volhoud???
Trouwens ik heb een mail naar de premomshop gestuurd. Ik heb nu 6 van die romed testen thuis liggen, en durf ze dan dus niet te gebruiken.
Vind als hun het verkopen er ook maar voor moeten opdraaien als het dus onbetrouwbaar blijkt te zijn. Ben benieuwd of ik iets terug hoor.
Met welke testen hebben jullie eraring??

oja en zullen we effe een bakie doen, effe denken 1thee en twee senseo he!!

trouwens marije hou kom jij aan die leuke emoticons?

Auch ik zou compleet het lekkers voor bij de thee en koffie vergeten HA HA!!
 ziet er lekker uit he dames, mmmm smullen maar!!!!

Liefs Doortje

Hihi, beetje te enthousiast op de plaats bericht knop lopen rammen?
Voor een kerstkindje moet je dan wel iets voor de uitgerekende datum bevallen, maar niet veel dus.
Je kunt op babybrabbel.nl bereken wanneer je dan uitgerekend zou zijn....maar die doet het nu niet (al even geprobeerd voor jou, maar ik denk dat ze een klein technisch probleempje hebben)

Je krijgt een beetje cadeau he!
In principe ben je op je NOD al 4 week zwanger als je inderdaad zwanger bent, dus je 'krijgt ' 2 weken erbij.

Groetjes,
Marije

oeh, lekker thee!
En de 'bijlagen' zien er ook heerlijk uit. Weer goed voor elkaar Doortje.
De emoticons heb ik gezocht via plaatjes.pagina.nl
Er staat ook een heleboel rotzooi, maar dus ook erg leuke, je moet gewoon even zoeken.

Groetjes,
Marije

He wat een pech ik krijg die leuke plaatjes van Marije niet te zien.
En wel die van Doortje.

Zal wel aan mijn instellingen liggen. Zal nog eens op zoek gaan. En als jullie weten hoe het komt dan hoor ik het graag  Dat scheelt  weer een hoop gepuzzel.

Nou ik merk vandaag ook nog niets van een evt zwangerschap of een een naderende ongi dus........ we wachten maar weer af.

Ja heelijk een kopje koffie en dat lekkers mjammie.

En ja ik kan wel eens erg ongeduldig worden met de plaats bericht knop

Nou dames de groetjes van Mariska

Hoi Mariska

Je moet effe wachten, de plaatjes hebben wat langer nodig dan de tekst, maar als je ze da nog niet ziet, weet ik het ook niet, ik doel op die ooievaar met wapperende vleugels.

Nou eerst voelde ik niets, nu word ik gek van mezelf. Tepels worden steeds gevoeliger, doet al pijn als ik er naar kijk. Met vlagen misselijk, en draaierige maag. Moe. Een hond die steeds op mijn schoot wil zitten en me overal volgt???? En heel veel zin in hartige dingen, terwijl ik toch echt een zoete kauw ben. Snap er niets van, ben knettergek aan het worden van mezelf.
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet zwanger ben, en gewoon ongi ga worden. Maar ja da's gemakkelijker gezegd dan gedaan. Mijn hummie word onderhand gek van me. Hij wil het ook heel graag, zei gisteren al tegen me doe maar al een test. Ja lieffie dat gaat natuurlijk nog niet. En zeker niet met die romed rotzooi die ik in huis heb.
We wachten en wachten en wachten!!! HIHIHI!!

Jullie zullen niet veel anders doen he, wachten wachten klussen klussen en dan weer wachten wachten wachten!!!
Nou ik hoop dat na dat laatste wachten voor ons allemaal een vreugde kreet komt!!

Liefs Doortje

Terug
Bovenaan