voor Mayo (en iedereen die het ook wil lezen)

A

Anoniem

Guest
He Mayo

Hoe is het ermee? Ik heb een tijdje niets van je gelezen? Was je op vakantie? Of heb ik je berichten gewoon gemist.

Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je weer een normale cyclus hebt.

Ik heb al een maand of 2 last van borsten en buik en ben de afgelopen 2 cycli slechts 2 dagen ongesteld geweest. De eerste keer getest, helaas negatief. Van de huisarts wel een verwijsbrief voor een echo gekregen. Hij dacht namelijk aan een miskraam die niet helemaal opgeruimd was. Maar ik moest de volgende cyclus even afwachten. De pijn is nog niet weg. Dus ik ga volgende week naar het ziekenhuis voor een echo.

Misschien ben ik te kleinzerig, maar misschien is het wel goed dat ik ga. Hopelijk stellen ze me gerust.

Liefs
Cami

heej Cami

wat leuk een berichtje voor mij! Balen zeg dat het bij jou nog steeds niet lekker loopt! ik voel met je mee. Bij mij is het ook nog niet goed hoor!

ik weet niet eens wanneer ik mijn eisprong heb gehad. ik had vorige week woensdag op donderdag een verhoging van 0,2 graden. dus ik dacht jaaaa! eitje!!! vrijdag ook hoger, zaterdag weer  hoger en zondag weer omlaag. Kun je het nog volgen?
ik niet in ieder geval. dus even samen gevat
woe 36,7
do 36,9
vrij 36,9
za 37,0
zo 36,9
ma 37,1
di 37,1
ik weet het echt niet meer, van woensdag op donderdag of van zondag op maandag??
Als je een idee hebt dan hoor ik het wel....
tja er zit weer niks anders op dan afwachten........

jij heel veel succes en heel lief dat je aan me denkt, (schrijf niet zo vaak meer, schiet niet op om iedere keer te vertellen dat er nog niks aan de hand is)
dikke knuffel
mayo

Hoi Mayo en Cami,

Dit bericht was eigenlijk niet voor mij..maar ik reageer toch even..
Voor Mayo: die eerste temperatuurverlaging is denk ik je eisprong hoor...want die is echt van een lagere lichaamstemperatuur naar duidelijk hoger gegaan...
Dat dipje van zondag kan ook gewoon zijn omdat je lichaam gewoon 1 graadje lager was...maar daarvoor had je die 37 graden metingen al dus die eerste was, weet ik vrij zeker, denk ik je eisprong...

En Cami, ik wil je heel veel succes wensen bij die echo....ik hoop dat er niets aan de hand is/ was of dat je gewoon stiekem zwanger bent!

Succes allebei!

Liefs Linnepinnie

Hoi hoi

Wat een gedoel allemaal zeg. Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit met temperaturen? Ik heb er dus helemaal geen verstand van......

Enne Mayo leuk om wat terug te horen. Geeft niks hoor, volgens mij is het forum er juist voor om zaken te delen die je bij niemand anders kwijt kan. Ik heb dat tenminste wel, ik kan niet zomaar met mijn vriendinnen of collega ´s gaan zitten praten over mijn eventuele zwangerschap..... met een paar goeie vriendinnen wel, maar toch is het lastig.

Dus gooi het er maar uit die twijfels, teleurstellingen en blijdschapjes.

Tot snel
Cami

hoi meiden
ja ik ben blij dat ik zo nun en dan hier mijn ei kwijt kan (hahaha)
balen: .... ben ik vandaag jarig keldert mijn ochtend temo 0,4 graden naar beneden. naar 36,75.....
en het is vandaag nog wel mijn verjaardag....
morgen weer een up date maar ik baal stevig!
groetjes mayo

Lang zal ze leven in de gloria hieperdepiep hoera!!!!

Ik weet hoe je je voelt, ik was vorige week jarig. En weet je wat t ergste was, een vriendinnetje die net 3 maanden zwanger is kwam op mijn feestje en ging trots zitten zijn omdat ze zwanger was... toen hield ik het even niet meer en ik heb het hele verhaal aan haar verteld. Gelukkig begreep ze het, want zij was ook al een halfjaartje bezig....

Geniet van je verjaardag!!

Liefs
Cami

PS maarre ik ben er nog steeds niet uit, hoe zit dat nou met dat temperaturen?

heej cami

zo even de midagvisite kwijt.... kan ik even schrijven.
tempen doe je iedere ochtend voordat je uit bed gaat (dus ook niet stiekem plassen...!)
je zet het dan neer in een cycluskaart deze kun je bv bij babybrabbel downloaden (moet je even in de babytheek kijken en dan bij temperatuurmethode)

vlak voor je eisprong stijgt je temperatuur, tijdens en na je eisprong daalt hij weer om vervolgens duidelijk te stijgen (liefst 0,3 graden en boven de 37 graden).
als je 3 dagen een hogere temp hebt, dan heb je idd geval je eisprong gehad. Blijft hij hoog dan zou ik maar eens testen tegen je nod maar zakt hij dan hoef je geen test te verspillen want dan word je ongi...

Tenminste dat is de theorie. Sommigen worden heel zen uwachtig en vinden het niks om `s ochtends te beginnen met een thermometer in je k*nt. Maar ik word er juist rustig van. Ik heb het idee dat ik mijn lijf beter begrijp. Je ziet ook precies wanneer je niet lekker was etc. Ik ben ook begonnen omdat mijn periode langer is dan 6 weken, (je hoeft dan ook niet op dag 14 te gaan sexen duurt erg lang tot dag 44...... snappie)

Maar ik baal dus want het is niet raak bij mij... vorige keer zakte mijn temp pas op dag 37 en nu zit ik op dag 34
ik ben dus niet zo heel erg blij. Ook omdat ik weet dat mijn volgende eisprong dus halverweg juni plaats vind. Andere zeggen: volgende maand weer een kans. Bij werkt dat dus zoniet bij mij is het: over anderhalve maand misschien weer een kans....

afwachten dus, geduld is wel een hele schone zaak hoor. Gelukkig heb ik jullie allemaal en mijnman is ook bijzonder lief. Wij gaan leuke dingen doen komende tijd dus dat zit wel goed

ik hoop dat je er een beetje wijs uit kan, Cami
Succes
groetjes Mayo

Hoi allemaal,

Ik weet dat het berichtje niet voor mij was, maar ik was aan het lezen over de temperatuurverhogingen enz. en toen dacht ik aan een berichtje eerder op dit forum over een artikel dat je kunt lezen op www.zwangerschapspagina.nl onder het kopje " zwanger worden"... Het artikel heet: wij vrijen al jaren verkeerd.. daar staat ook iets in over de temperatuur meten en andere middelen om te zien of je vruchtbaar bent. is best interessant om te lezen.

groetjes Thessa

Terug
Bovenaan