voor Mayo (en iedereen die het ook wil lezen)

Hoi Mayo,

Ik heb net met verbazing je verhaal gelezen. Wat ben ik dan aan het zeuren. Ik moet blij zijn dat ik een cyclus heb van 25-28 dagen. Wat moet jij een geduld hebben. Nu ben ik in Mei in mijn vruchtbare week weg voor m'n werk, dus we gaan er in Juni weer voor. Raar idee dat dat voor jou dan pas weer de eerste kans is....
Goed, ik zal voor je duimen en wie weet in Juni......
Liefs KL

hoi kaly

geeft niks hoor, gewoon lekker zeuren hieroz.... iedereen heeft dat even nodig!!!!!! en bij de een duurt de periode wat korter bij mij toevallig :( wat langer. kom ik ook wel weer overheen hoor maar je kent het wel...... dat verlangen daar heb ik toch wel last van.....
nou succes meiden!!!!!

enne dat artikel op die site heb ik ook gelzen hoor, maar ik denk dat we op zich goed bezig zijn... probeer ook een beetje te relativeren!
groetjes mayo

Hee Mayo,

We gaan er nog steeds voor, hoor! Ondanks dat we zo'n gekke lange cyclus hebben! Het positieve is dat je weet dat je een eisprong hebt gehad en dat je ongeveer weet wanneer je NOD is. Daar heb ik nog steeds geen idee van, dus ik wacht het af. Maar gelukkig hebben we beide een man die ons ook door dik en dun steunt!

Tijs

psje nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

hoi tijs

dank je wel voor je felicitatie! en jij moet helemaal veel langer wachten, dat weet ik. maarre ik dacht dat je miss geen eisprong hebt als je temp binnen 5 dagen zakt??? nou ja we zien het wel. goed van je dat je nog steeds zo positief bent. bij mij lukt dat meestal voor mijn eisprong wel aar die weken erna zijn toch wat anders, hoor.
ik hoop dat je snel wat actie hebt!!!!!
succes
groetjes mayo

Terug
Bovenaan