voor Meisje_YP

A

Anoniem

Guest
heeee Yvonne,

hoe gaat het ermee? Nog steeds in spannende afwachting? Hier wel hoor! bah, word er niet goed van!

Mijn buik doet wel zeer, maar niet heel erg zoals menstruatiepijn, voelt anders?? Heb jij dat ook? soms krampjes, niet heel erg....

en mijn borsten prikke/steken...

dacht tis misschien wel leuk om elkaar zo op de hoogte te houden?

Imme xx

Hey Imme,

Ik dacht vanmiddag eerst dat de RD in aantocht waren!!! Maar toch nog niet. Ik had best wel ongi-gevoel zeg. Ik heb wel testen gekocht vanmiddag, maar durf ook nog niet. Morgen gaan we wel proberen denk ik als de RD niet komen tenminste. Ik twijfel wel iets meer nu, want ik ben wel weer misselijk. En gisteren die negatieve test! Bah!

Leuk idee van je, zo kunnen we elkaar op de hoogte houden!

Veel liefs Yvonne

Ja, ik dacht zo kunnen we elkaar rechtstreeks op de hoogte houden! we zitten immers in hetzelfde schuitje! ik begin   nu weer last van mijn borsten te krijgen en een drukkend ongigevoel in mijn buik... en ik moet veel plassen.

maar ik ben bang dat ik het me allemaal aanpraat! Geduld tot morgenochtend....

temperatuur jij? ik las vandaag op het internet dat als je een verhoging waarneemt, de eisprong 1 a 2 dagen daarvoor al plaats heeft gevonden..... dat betekend dat ik niet afgelopen  maadnag mijn nod had, maar zondag of zelfs zaterdag! dan ben ik denk ik nog iets langer overtijd..... jeetje...

Enm jij bent toch altijd netjes 28 dagen? dan is het wel raar dat je nog niet ongi bent! misschien te vroeg getest?? OOO ik hoop het zo voor ons meis!

Ben je al lang bezig??

Imme xx

Hey Imme,

Ja, ik heb normaal altijd 28 dagen cyclus. Ik hoop dat ik te vroeg getest heb en ik wacht toch tot morgenvroeg om opnieuw te testen. Gistermorgen en vandaag is te kort op elkaar vind ik. Ik heb grote kans om weer negatief te testen denk ik.

Ja misschien ben jij dan zelfs al langer overtijd ! Dat gevoel dat jij hebt heb ik ook steeds. Ik dacht vanmiddag weer ongesteld te worden, en nu weer strakke borsten enzo. Ik moest vannacht zelfs vier keer plassen! Niet normaal meer zeg!

Oh, ik hoop het ook voor ons zeg. Volgens mij zijn wij twee over van club, die hun NOD op 23 april hadden en waarvan de RD er nog niet zijn.

Nee, ik temperatuur niet. Mijn cyclus is altijd 28 dagen en we klussen regelmatig, dus dan is het niet nodig.

Dit is onze 6e ronde voor ons 1e kindje. Dus vanaf november 2006 zijn we bezig zeg maar. Hoelang ben jij bezig?

Veel liefs Yvonne

Hoi!

wij zitten in de 4e ronde voor ons 1 kindje. ben in sept 06 met de pil gestopt en sindsdien maar 4 keer ongesteld geweest. en waarschijnlijk een mk in januari, weet ik niet zeker, maar dat gevoel heb ik wel....

heb hele lange cyclussen gehad, maar ook 2 van 35 dagen.... dus tis echt een zooitje. Nu maar hopen dat het deze ronde raak is!

kan echt zijn dat je te vroeg getest hebt hoor! hoor je zoooo vaak! dus hou de moed erin! geen bloed= goed!!

Houden we elkaar op de hoogte?? Ik duim me te pletter voor ons! hihi!

Imme xx

Hey Imme,

Vervelend zeg van jouw cyclus! Dan moet je wel temperaturen!
Ja, zo bekijk ik het ook maar geen bloed=goed. Die houden we erin zeg!

Ik ben er morgenvroeg weer, want we wonen tijdelijk in een ander huis waar geen internet is, dus ben ik afhankelijk van het internet op mijn werk.

Doeidoei ik blijf duimen voor ons

Veel liefs Yvonne

okee dan! als je gaat testen heeeel veel succes als je gaat testen! we houden elkaar op de hoogte!

liefs imme

Hey Imme,

Nou ik ben bang dat de RD er zijn. Ik werd vanmorgen wakker met erge buikkrampen en steken. Deed echt pijn, maar toen nog geen bloed. Nu net naar de wc en er was een beetje bloed, dus ik denk dat de RD er zijn. Heb echte ongi-pijn nu. Echt KUT! Sorry hoor dat moest even. Ik ben normaal nooit overtijd, dus ik dacht echt dat het raak was!

Hoe gaat het met jou? Ik hoop echt dat bij jou alles nog goed is!! Ik duim voor je.

Veel liefs Yvonne

Terug
Bovenaan