voor Meisje_YP

Hey Imme,

Hoe gaat het bij jou??? Ik ben nieuwsgierig geworden of je al hebt getest en iets meer weet.

Ik duim nog steeds voor jou hoor!!!!

Veel liefs Yvonne

Ik ga voor de 7e ronde

Hey Imme,

Waar ben je? Weet je al iets meer?

Veel liefs Yvonne

sorry, was zo druk op mijn werk vanmorgen, dat ik nog niet kan reageren! balen dat de RD zijn gekomen joh! heeft het al echt doorgezet?? met roodbloed? Ik vind het erg vervelend voor je! maar hou de moed, ooit ben je ook zwanger hoor!

Bij mij nog geen rd en ook geen tekenen hiervan. Maar ja, heb wel vaker hele lange cyclussen gehad, dus dat zegt nog niets! maar mijn temp was gister nog hoog en vandaag nog hoger??

En ik heb een testje gedaan, met trillende handen. Er verscheen iets, maar niet heel erg duidelijk. Maar na een paar minuten werd het streepje iets duidelijker. In   de tuin zag ik het nog beter, met echt daglicht zeg maar. Het is volgens mij echt een streepje, heel iets (baby) blauw. hihi.... twas een test van het kruidvat.

mijn vriend zag het ook, maar is voor het nog geen teken. Hij vind dat de streep echt niet te missen moet zijn, voordat ie het gelooft. Maar... we zagen wel iets.

Dus vrijdag nog maar een keer testen... ben echt zenuwachtig....

Imme xx

Hey Imme,

Oh, ik hoop het echt voor je zeg. Ik zal heel hard voor je duimen. Een licht streepje is toch al iets he ? Ik vind van wel hoor.

Ik had dinsdagavond nog een test gedaan(=negatief)  en toen ik die vanmorgen weer bekeek(ook die van maandag) gaven ze nu allebei positief !? Dus een test die langer dan een dag oud is is niet betrouwbaar meer.

Ja, bij mij zijn de RD nu echt goed doorgezet, dat was gister echt even balen. Ik ben wel benieuwd hoe lang ik nu ongi blijf.
Maar dat is wel mooi van dit forum. Je schrijft het lekker van je af en dat lucht best wel op. Dus begin ik vol goede moed aan de 7e ronde.

Veel liefs Yvonne

ja, gelukkig is dit forum er om je gevoels te kunnen uiten! Ik hoop echt voor je dat ronde 7 jullie geluks ronde is!

Ja moet idd binnen een bepaalde tijd je test aflezen. Als er daarna nog veranderingen optreden, dan is dat niet meer geldig.... maar mijn test is niet veranderd sinds gister...

maar durf ook niet te juichen, misschien wil ik wel te veel zien en ben ik helemaal niet zwanger.....

We houden contact he??

Liefs Imme

Hoi Imme

Ik was al benieuwd wat je uitslag was. Leuk he die testen waarvan je eigenlijk nog geen duidelijkheid over hebt. Goed dat je nog een test doet van de week misschien dat die wat meer duidelijkheid geeft. Je durft nog niet erg blij te zijn met zo'n vage uitslag. Ik hoop voor je dat de volgende test een vette duidelijke uitslag geeft.
Heel voorzichtig van mij een felicitatie.

Groet Sharine

Hoi Sharine,

lief van je! dank je wel! en ja, zooo vaag dit weer, ik durf echt nog niet blij te zijn.

Hoop dat het jou ook de volgende keer raak is!

Imme xx

Hey Imme,

We houden zeker contact. Ik hoop echt dat het het streepje zaterdag vet dik af te lezen valt!!!
Succes zaterdag, ik ga morgen lekker een weekendje weg met mijn vriend.
We gaan naar de zee met dit mooie weer!!!
Heb wel even zin in nu.

Veel liefs Yvonne

Terug
Bovenaan