voor mensendie hun babys sap gefen?

hallo allemaal   ik heb paar babysappen gekocht voor me baby daar op staat van 4 maanden olvarit frutupura, friso sap,diksap,is roosvice ook geschikt voor babys?de cb zei tegen mij de baby heeft dat niet nodig danoontje en sappen maar de fabrikanten maken het hoe zal ik het doen   halfe beker sap gefen of helemaal geen sap.mascha als je dit bericht leest jij geef toch ook j ebaby sap wat voor soorten sap geef je? en wanneer ben je begonnen?hoveel keer geef j eper dag?

groetjes

hey meis,

ja ik geef diksap van kruitvan eigen merk,
hij dronk het eerst uit zijn flesje maar nu heb ik zo'n anti lek   beker van avent (knoeit niet zo) eerst kreeg hij er niks uit maar sinds vandaag wel.

ik geef meestal 100 ml per dag maar dat drinkt hij niet op hoor anders geef je eerst iets met een lepeltje en dan heel iets diksap met veel water dat er alleen iets een smaakje aanzit.
En tarik kreeg het al met 5 mnd,
succes ermee
groetjes mascha

hoi volgens de cb mag je dat ook zeker niet als je het vraagt he?maar ja weten ze daarwel dat je diksap geef ik geef niet mijn babay is bijna 6 maanden water mag niet diksap mag niet niks mag van hun mijn kind toch we moeten ook sommige dingen zelf bepalen . ik zal het proberen beet je diksap dankje voor je berichtje

hoihoi,

Mijn zoontje van bijna 5 maanden krijgt sinds een paar dagen ook al diksap hoor een heel klein beetje maar 's avonds na zijn groente want dan heeft hij wel degelijk wat dorst. Eerst deed ik dat niet maar toen was het huilen geblazen iedere keer na het warm eten en sinds hij 20-30 cc diksap krijgt niet meer dus lekker geven als je dat wilt.
Vindt trouwens wel dat ieder cb andere regels hanteert pfffffff. ik mocht bij 4 maanden en met fruit en met groente   en met pap beginnen dus op een gegeven moment weet je het inderdaad niet meer.
Vind in principe dat je ook te weinig op het cb komt vanaf 4 maanden zit er al 2 maanden tussen, dan zouden ze in principe 2 maanden op hetzelfde aantal voeding zitten lijkt me een beetje raar. 18 jaar geleden ging je tot de 5 maanden om de 2 a 3 weken en daarna tot een jaar om de maand.
en toen werd dus iedere keer de voeding aangepast.
Liefs michelle

sorry maar wel regio wonen jullie ons cb is bij de   rotterdam je heb gelijk elke cb is wat anders vroeger waren er geen cb toch en de baby werden groot maar ja ik ga doen wat ik zelf goed   vind en niet navragen ik doe dit en dat

Dat iets verkocht wordt betekent natuurlijk niet automatisch dat het ook goed is!

Kinderen hebben helemaal geen sapjes zoete toetjes nodig. Net zoals je zelf geen cola of bonbons nodig hebt.
Je mag het best wel eens eten, want het is gewoon lekker, dus een extraatje, geen eten, niet voor elke dag. Praat jezelf niet aan dat het gezond is.

Kijk en de mensen die het maken zijn natuurlijk dolblij als jij gelooft dat het goed voor je kind is. Dan ga jij er namelijk meer van kopen, en daar worden zij dan weer beter van...

Maar goed, zo werkt reclame.

Op de verpakking staat vanaf 4 maanden. Dat betekent niet dat je het moet geven als je kind 4 maanden is. Dat betekent vooral dat je het absoluut niet voor de 4 maanden moet geven, omdat dat niet goed is voor je kind.

Maar het staat er alleen op omdat dat wettelijk verplicht is. Als er geen wet was zouden ze er doodleuk opzetten 'vanaf 6 weken', want dan ben je langer klant en koop je meer van hun spullen.

Trap niet in verkooppraatjes. Denk aan je gezondheid, je kind en je portemonnee.

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2009 13:49:04'));

sorry maar wel regio wonen jullie ons cb is bij de   rotterdam je heb gelijk elke cb is wat anders vroeger waren er geen cb toch en de baby werden groot maar ja ik ga doen wat ik zelf goed   vind en niet navragen ik doe dit en dat

In Nederland heb je al meer dan honderd jaar consultatiebureaus hoor! En die hebben geholpen allerlei nare dingen waar kinderen vroeger aan overleden of ziek van werden, zoals slechte voeding en slechte gewoontes uit de wereld te helpen.

CB's zijn er tegenwoordig om ouders te helpen de beste keuzes voor hun kinderen te maken. Ze doen het niet altijd even tactisch, maar goed, da's ook een beetje Rotjeknors he!

Terug
Bovenaan