voor mensendie hun babys sap gefen?

dirksmamam j ehebgelijk de kinderen hebben dat eigenlijk niet nodig mijn cb zij ook van niet jij geeft toch ook niet aan je kinderen   diksap of zo sommige mensen gefen en daarom dat ik het vraag als ik de verpakking zie van 4 maanden dan zeg ik ok ik ga het kopen en dirksmama wat vind je van olvarit klaargemaakte fruit groentehapjes   je weet er veel waar heb je dat van geleerd? of heb je een opleiding spw3 of gestudeerd.
groetjesadama

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-03-2009 18:04:45'));

dirksmamam j ehebgelijk de kinderen hebben dat eigenlijk niet nodig mijn cb zij ook van niet jij geeft toch ook niet aan je kinderen   diksap of zo sommige mensen gefen en daarom dat ik het vraag als ik de verpakking zie van 4 maanden dan zeg ik ok ik ga het kopen en dirksmama wat vind je van olvarit klaargemaakte fruit groentehapjes   je weet er veel waar heb je dat van geleerd? of heb je een opleiding spw3 of gestudeerd.
groetjesadama

Potjes van Olvarit zijn reuzehandig! De kwaliteit van  de groenten en het fruit die ze gebruiken is heel hoog. Ik zou het alleen nooit elke dag geven, omdat ze in bijna alle potjes appelsapconcentraat (diksap) doen om het zoeter te maken, en daardoor smaakt heel veel hetzelfde. En je kind went dan ook niet zo aan mama's manier van koken.

Ik heb de afgelopen jaren stagiaires van Helpende Welzijn en SPW begeleid.

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-03-2009 07:42:09'));

dirksmama ja de kinderen moeten ook leren de manier van kokek hoe hun moeder doen maar toch koop je soms van buiten eten doe jij dat niet ?

Natuurlijk, ze moeten van alles leren eten. Koken van mama, oma, buurvrouw, restaurant...potjes vonden ze trouwens helemaal niet lekker, dus die heb ik maar zelden opengemaakt.

Terug
Bovenaan