voor mikki/renske

A

Anoniem

Guest
Hoi Renske,

Ik was gewoon even nieuwsgierig waarom jij ALKMAAR als favoriete winkelstad opgeeft.
Kom je daar zelf vandaan? Ik namelijk wel, vandaar...

Groetjes,
Angela

Ik heb tot mijn 21ste daar gewoond en ben nog steeds helemaal gelukkig als ik daar weer ff ben. Mijn ouders zijn er wel weg wonen in Nieuwe Niedorp. Dus kom er wel steeds minder maar als ik er ben haal ik mijn hart op, het is zo'n fijne stad.

Jij woont nog wel in Alkmaar??

Groetjes Renske

Ik heb tot mijn 21ste daar gewoond en ben nog steeds helemaal gelukkig als ik daar weer ff ben. Mijn ouders zijn er wel weg wonen in Nieuwe Niedorp. Dus kom er wel steeds minder maar als ik er ben haal ik mijn hart op, het is zo'n fijne stad.

Jij woont nog wel in Alkmaar??

Groetjes Renske

Hoi Renske,

Leuk om te horen dat je het ook zo'n leuke stad vindt.
Ik ben er geboren en getogen, haha! En er niet meer weg te slaan!
Ik ben destijds nog met mijn moeder meeverhuisd naar Langedijk,
maar vond dat zo'n gat dat we binnen een half jaar een eigen huisje hebben gekocht.

Nu net weer een andere woning gekocht (krijgen 15 november de sleutel), maar uiteraard weer in Alkmaar.

Groetjes,
Angela

waar waar waar! of eh... waar waar waar?

Nou we gaan weg uit de vlietwaard (alkmaar noord bij het station) en gaan naar de slotenmakerstraat (Het rak -zuid achter de mare zeg maar)

Heb er zo'n zin om alles opnieuw in te richten, we krijgen een vrij grote tuin, heerlijk voor de kids! En vlak naast 2 basisscholen en een kinderdagverblijf, ideaal natuurlijk!

We gaan wel iets kliner wonen, maar is een erg gezellige woning!

groetjes,
Angela

Hoi Angela, ik heb 13 jaar in de Vennewaard gewoond en mijn vriendinnetje in de Vlietwaard dusse ken de buurt goed!!

Mare altijd als puber rondgehangen en ook daar woonden vriendjes van mij.

Fijn dat je lekker opnieuw kan inrichten en dat de tuin groter is!!!!

Als ik ooit weer naar de wal ga (woon op eiland) kan het best zijn dat we die kant op komen maar een Fries dorpje spreekt mij ook aan.

Ben je ook opgegroeid in de huiswaard? Ik heb op de basischool "In de Bongerd" gezeten. Was niet echt een leuke school. Ben benieuwd

Groetjes

Nou ja zeg! Ik heb ook op In de Bongerd gezeten.
Moet zeggen dat ik echt een geweldige tijd daar heb gehad!

Wie weet zijn we elkaar wel eerder tegen gekomen...
Ben erg benieuwd hoe oud jij dan bent. Ik ben 25.
Ben opgegroeid in de rijperwaard.

nou hoor het graag!

Angela

Terug
Bovenaan