voor mikki/renske

Schrik niet, ik ben 33. Ken jij Kim Schrasser?????? Volgens mij moeten jullie wel bij elkaar in de klas hebben gezeten....

Wim en Thijs waren mijn favo's en jij

Groetjes

Dan begon ik in de kleuterklas dat jij in groep 8 zat ofzo, haha!

Nee, ik ken geen Kim. Maareh mijn favoriete leerkrachten waren  ook Thijs en Wim, maar ook meester Ron. Was ook directeur geloof ik, na Hans Boon??

Juf Ria vond ik echt verschrikkelijk. Ik heb staan janken dat ik bij haar in de klas kwam, haha. Uiteindelijk allemaal goed gekomen hoor, maar wat een drama vooraf!

Groetjes,
Angela

Wat heb ik een ruzie met Hans Boon gehad!!!!!   Dat klikte echt niet, hij pikte mij er ook altijd uit en dat ik nou zo vervelend was !!???

Ik had wel een leuke klas en heb wel lang contact gehouden met een aantal.

Grappig dat we dezelfde favorieten hebben. Wim is uiteindelijk toch nog vader geworden, ik weet dat ze daar erg lang mee bezig waren......

Groetjes

Als ik me het goed herinner was het Wim die samen met zijn vrouw/vriendin een klas had, toch?

Ik heb daar toen helemaal nooit bij stil gestaan. Ik ging er vanuit dat ze beide parttime werkten, zodat de ander thuis was voor de kinderen.
Dus moet hij al vader zijn geweest dat ik bij hem in de klas kwam.
kan er ook compleet naast zitten hoor.

Ik heb nog steeds contact met een vriendinnetje van toen.
Wat ik heel erg grappig vind is dat ik steeds vaker hoor dat meiden uit mijn klas ook al moeder zijn.
Ik geloof dat er al een stuk of 5,6 een gezinnetje hebben.

Hoop echt nog een keer op een reunie, lijkt me zo leuk om iedereen weer eens te zien. Ben ook erg benieuwd wat iedereen daarna is gaan doen.
Nou ja wie weet komt het er nog een keertje van.

In de bongerd bestaat al een paar jaar niet meer. Leek mij erg leuk als mijn kids daar ook naartoe zouden gaan, maar dat zit er helaas niet in.

Nou nog een vraagje.. Moest jij in die tijd ook overblijven?
Mijn moeder deed dat namelijk. Natuurlijk pas dat ik naar school ging, dus misschien ken je haar ook wel helemaal niet.

Groetjes,
Angela

Ik wist niet dat de school niet meer bestond???!!!
Ik heb nog wel een reunie gehad. het was vreselijk want alleen de pestkoppen waren er.

Ze keken wel hun ogen uit (deed af en toe modellenwerk en had erg mijn best gedaan op mijn looks voor die avond), ik was niet meer mollig.......

Nu spreek ik nog mijn vriendinnetje van de Vlietwaard. Verder niet echt...

Grappig hoe het allemaal kan lopen.

Heb jij ook een kindje uit 2004? Ik wel Isa is van 29 mei.

Groetjes Renske

In de Bongerd is gefuseerd met de Theo Thijssen school op de drechterwaard en heet nu de jules Verne.
Mijn broertje moest destijds nog een jaartje mee verhuizen, vandaar dat ik het allemaal nog weet.
Mijn moeder heeft daar later opnieuw de overblijf georganiseerd.

Ik heb inderdaad ook een kindje uit 2004.
Jake is van 25 juli.
En mijn dochtertje Mandy is van 30 september 2006.

Mag ik vragen wie jouw vriendinnetje uit de vlietwaard dan is?
Mijn vriendin/oud-klasgenoot woonde namelijk ook in de vlietwaard en waren misschien wel buurtjes ofzo.

Dat is Rosematijn Wetzel. Ze woonde aan de rand, de weg aan hun tuin gaat langs het spoor en richting Sint Pancras. Achter hun tuin zat een stukje gras en in hun rijtje woonde iemand van de Pinkstergemeente en had ook een bordje bij de deur. In het rijtje woonde ook een priscilla, kort Indisch meisje.

Meer weet ik even niet....
ben benieuwd
Renske

Wat leuk om dit te lezen, ook al kom ik niet uit Alkmaar maar uit dat gat Langedijk.

Ik woon nu in Heerhugowaard, maar ik heb in Alkmaar op de Hogeschool gezeten niet zo heel lang geleden.

Ik ben in die tijd ook wel eens  in de Vlietwaard geweest aangezien daar veel studentenhuizen zijn.

Terug
Bovenaan