voor miranda 26

A

Anoniem

Guest
maar ff zo anders denkt wies mischien dat ze steeds antwoord krijgt en dat vind ik beetje lullig als het over iets anders gaat snappie?

weet je, als je aan de pil bent is dat toaal niet te vergelijk als zonder de pil. je ongi is dan opgewekt dus bijna altijd langer is mijn ervaring. Is natuurlijk voor ieder anders hoor!
dus de ene keer ben je maar een paar dagen en de andere keer weer wat langer. zo werkt het menselijk lichaam nu eenmaal. ik ben ook niet altijd ff lang ongi, verschilt per keer. je moet wel in de gate houden dat je echt ongi bent geworden, dus echt bloed en niet alleen beetje bruin. ik lees dat jij 2 dagen goed bloed dus dan zit dat wel goed!! geniet er lekker van dat je maar zo kort ongi bent hahahah. begin gewoon op dag 10 met testen dan zul je zien dat het allemaal goed gaat komen hoor!

Met mij gaat het prima, heb nu mijn klusweekend voor de boeg!! mijn ei kan 6/7/8 juli komen ik zie het wel met de test. na mijn MK 2 weken geleden is het allemaal beetje onzeker maar ja ik wacht rustig af!!

veel succes en ik hoor wel als je nog vragen hebt...:)

liefs sweety

hey sweety je hebt gelijk we doen het nu maar zo want anders is dat niet zo leuk voor wies. maar ik heb er echt veel aan dat jij me zo helpt echt waar!!!!!!!! en dat de ongi wordt opgewekt met de pil idd,ik verlies gewoon rood helder bloed geen bruin slijm of zo gelukkig en dat het maar zo kort duurt och ja heeft ook zo weer z'n voordelen he hihihi kunnen we weer beginnen met klussen!!!!!!!! ben benieuwd wanneer ik nu weer mijn ei krijg ik zal zeker op tijd beginnen met testen en dan zul je zien heb ik weer een langere cyclus grrrrrrrrrrrrrrrr en ik zal voor jou duimen dat jij weer snel zwanger mag zijn!!!!!! ik hoop dat je de mk een plaatsje hebt kunnen geven en vol goede moed weer verder gaat voor jou komt die dag ook dat de test weer positief aangeeft!!!!!!!!! wie weet zijn we wel in dezelfde tijd zwanger zou leuk zijn he. groetjes xxxxxxxxxxxxx miranda

ach graag gedaan hoor meid!! we zijn er hier om elkaar te helpen hoor dus als je vragen hebt en ik weet ze toevallig dan krijg je gewoon antwoord!! tja je zult idd zien dat je cyclus nu weer langer is...kun je wel langer klussen eh hahahaha ach moeder natuur zorgt goed voor ons hoor! mijn MK heeft ene plekje en het gaat goed! hopelijk gaat alles gewoon goed en wordt ik gewoon weer ongi ( of liever niet natuurlijk)

Ik ben nuchtere meid en maak me niet zo snel druk, dat scheelt een hoop!

bye bye weer!! knuffels

Hé hoi!

Miranda, heb ik goed gelezen dat je aftelt naar je bruiloft? Ik ook namelijk! Ik ga in sept. en jij?

Liefs, Tess

dankjewel sweety voor je lieve woorden en gelukkig weet jij op al mijn vragen antwoord hihihi.ik ben gewoon blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan en zo goed wordt geholpen!!!!!!!!!! ik ga nu weer vol goede moed verder naar ronde 9 en als ik het goed heb uitgeteld heb ik rond 27 juli mijn nod of wat later ben uitgegaan van een cyclus van 25 dagen.stel je voor ik wordt niet ongi dan zou dat toch een mooi huwelijkscadeau zijn he ik trouw op 12 augustus en een beetje dromen mag he!!!!!!!!!!!!! tot snel weer xxxxxxxxxx miranda

hey tess ten eerste wil ik je nogmaals feliciteren met je zwangerschap en strooi maar wat deze kant op!!!!!!!!!!!!!!!! en ik ga trouwen in augustus de 12 om precies te zijn en jij meid wanneer ga jij trouwen? je hebt wel een mooi huwelijkscadeau alvast he geniet er maar van en misschien mag ik je volgen!!!!!!!!!! xxxxxxxxxx miranda

hahahaa miranda!! je stelt gewoon net de vragen die ik toevallig weet hoor! ben ook niet alwetend hahaha
Ik hoop voor je dat je idd een super mooi huwelijkskado mag ontvangen in de vorm van een opbollende buik!!!
Ik wens ook natuurlijk een prachtige dag toe en geniet er van hoor, gaat heel snel zon dag!
zal voor je duimen dat je ongi niet komt, het heeft Tess goed geholpen dat ik duimde hahahaah!!!

liefs sweety

hahahahhaha sweety dan heb ik nu toevallig geluk gehad!!!!!!!!!!! ben wel blij dat je de antwoorden hebt want mijn moeder weet ook niet op alles een antwoord hihihihi en dat zou toch echt het mooiste cadeau zijn he sweety maar ja dat heb ik niet helemaal in de hand natuurlijk zal ik er wel alles aan doen!!!!!!!!!!!!!!! en lief van je dat je voor me duimt bij tess heeft het heel goed geholpen!!!!!!!!!!!! en ik zal zeker genieten van mijn trouwdag kijk er echt naar uit en in de tussentijd heb ik hier goede afleiding en ik duim ook voor jou  meid dat jij dit weekend je ei krijgt en weer snel zwanger mag zijn!!!!!!!!!!!!!!! dikke knuffel miranda

Terug
Bovenaan