voor miranda 26

hihihi moeders weten ook lang niet alles want in hun tijd was het gewoon anders...ik heb het gewoon gelezen en opgezocht dus vandaar...tuurlijk zou dat het mooiste kado zijn voor jullie!! ik duim al hoor!!!gaat helemaal goed komen let maar op..:)

dikke knuffel sweety

hihihi moeders weten ook lang niet alles want in hun tijd was het gewoon anders...ik heb het gewoon gelezen en opgezocht dus vandaar...tuurlijk zou dat het mooiste kado zijn voor jullie!! ik duim al hoor!!!gaat helemaal goed komen let maar op..:)

dikke knuffel sweety

hahaha die sweety dat was twee keer!!!!!!!!!! maakt niet uit meid nu duim je twee keer zo hard hihihi en idd moeders weten ook niet alles en in hun tijd was het anders he en ik duim ook voor jou meid!!!!!!!! ben je alweer begonnen met testen? ik begin de volgende week weer met testen!!!!!!!!!!! spannend en tot die tijd hier lekker kletsen en duimen en duimen en nog eens duimen hihihihi knuffel miranda

owwwwwwwww dat had ik  nie gezien 2 keer..sorry hoor....hihihi
ja ik ben al begonnen met testen maar ja weet echt niet of ik eisprong al heb gehad, heb maar gegokt, dus mischien ben ik al te laat...ik zie wel en anders volgende maand he.
en hier kletsen is altijd gezellie hoor!!

slaap lekker voor later en liefs

hihihi maakt ook niet uit hoor twee keer kan gebeuren he!!!!!!! ik ben ook wel benieuwd of je deze maand je ei test na de mk is het toch afwachten he hoe het lichaam zich herstelt ik hoop voor jou goed en dat je je ei kan testen ik duim in ieder geval voor je!!!!!!!!! en dit forum is verslavend he hihihi weltrusten en succes met testen!!!!!!!! hou je me op de hoogte???? knuffel miranda

tuurlijk houd ik je op de hoogte he..:) maar vanochtend nog niks hoor...dus morgen weer een dag he..

jij ook veel succes hoor en ik hoor wel als je nog vragen hebt he hahahaha

kussssssss

heyyyyyyyyyyyyy meidddddddddd ik lees nu net pas je berichtje en wat jammer dat je nog geen positieve ovutest hebt maar ik duim toch voor je meid ik gun het je zo dat je weer snel zwanger mag zijnnnnnnnnnnnnnnnn. en ik ga volgende week toch nog maar eens een poging wagen voor ovutesten te kopen hihihihihihi en ik hou je ook op de hoogte meid tot snel xxxxxxxxx miranda

Terug
Bovenaan