voor miranda

hahahaha ik zit hier heel vaak en op msn ook wel regelmatig op ze allebei wel hihihi en laat je maar lekker verwennen!!!! als je toch eens wil msnen dan heb je hier mijn emailadres fredjedirks@hotmail.com ik vind het hier ook zo gezellig en verslavend tegelijk allemaak die verhalen lezen van vrouwen die allemaal maar een ding willen!!!!!!! tot snel xxxxxxxxxxxxxxxxx miranda

oke mocht ik weer mijn msn oppakken dan voeg ik je weltoe en vraag wel om je email adres oke?? zou nu zonde zijn omdat ik er nooit ben. trouwens zie je hier nu he hahahahahah
jaaaaaaaaaaaa heb er echt zin innnnn lekker behandeling

idd meid als je er toch nooit bent is het het niet nodig om maar als je mijn email weer wil hebben dan kik je maar ff hihihi en ik ga ook maar eens zo een schoonheidsbehandeling doen lijkt me ook lekker eens kijken of er in de buurt een goede is!!!!!!!!! en dan ff lekker aan niks denken en alleen maar genieten!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxx miranda

is prima dank je!!

ja moet je zeker doen joh!! wel rpijsvergelijking doen he, niet bij de eerste de beste naar binnen hoppen. gemiddeld ligt de prijs voor een standaard behandeling tussen de 30 en 45 euro, ligt eraan wat je ervoor krijgt natuurlijk!!

geniet ervan en veel plezier!

okidoki meid ik zal eens overal gaan rondneuzen en de beste neem ik en let natuurlijk ook op de prijs!!!!!!! ff iets anders weet jij misschien of ik via internet mooie french manicure gelnagel tips kan bestellen die wil ik graag hebben voor mijn bruiloft ben eens aan het zoeknen op internet maar vind nog niks xxxxxxxxxxx miranda

quote: Tess09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2006 15:44:26'));

Hé hoi! Waarom heeft de gyn graag een cyclus van 30-31 dagen? Tess

je knut bij de DA drogist mooie halen, zitten in een roze verpakking in allerlei kleuren en maten...wel eerst goed je nagels ontvetten en beetje opruwen met een gladde vijl voordat je de opplakt, dan blijven te mooier zitten...langzaam opplakken anders krijg je er lucht onder en das niks! je hebt zelfs glittertjes of stickertjes ervoor! ( niet iets voor mij maar ieder voor zich)

je kunt ze daarna afvijlen of in aceton gaan zitten met je nagels, dan laten ze los
daarna goed olieen omdat het niet zo goed is voor je nagels he...
succes ermee! en veel plezier alvast

Terug
Bovenaan