voor moeders met jongetjes

A

Anoniem

Guest
Hi

Ik heb even een vraagje aan jullie; wat doen jullie met het haar van jullie zoontjes?
Jayden heeft al niet echt een hele bos haar, maar als ik er een btje gel in doe dan gaat het krullen, staat wel lief hoor, maar ik wil het eigenlijk een btje lang laten groeien ( zoals bv zoontje van Sylvie van der Vaart of het zoontje van Wendy van Dijk ) maar ik ben 2 maanden geleden met Jayden naar de kapper geweest, voor het eerst zodat het baby haar er af was zeg maar en dat het wat beter gaat groeien.
Maar het groeit helaas niet zo hard en als ik er geen gel in doe, lijkt het net of ik hem niet verzorg ( tenminste dan denk ik dat andere mensen dat denken zeg maar...)
Maar hebben jullie het lang,of met stekels ( dit kan bij Jayden dus niet, daar is z'n haar te slap voor) of gewoon zonder gel?
Ben benieuwd...

xxxjes

hoi

ik laat he haar van Bram juist lekker kort knippen steeds,
beetje gel van mama in het haar en dan lekker wilde stekeltjes, geen stekeltjes recht omhoog maar lekker wild en ikzelf vindt het hem het kortere geweldig staan

liefs ilona

Hoi!

Mijn zoontje heeft, als ik het zo lees, hetzelfde haar als jouw zoontje.

Ik doe er elke dag ook wat gel in, maar alleen 'ochtends. Dus soms is het na 1 slaapje al niet meer zo in model... haha. Maar nog wel wat krullerig omhoog zeg maar. Als ik er niets in doe dan valt het plat en dat vindt ik duffig staan.

Ik gebruik gewoon de gel, die ik ook voor mezelf gebruik.

Groetjes,
Simone

hoi ilone zeker leuk die kleine stekeltjes bij Bram, alleen lukt dit ook niet bij Jayden, daar is het toch te slap voor ondanks de gel

en simone het is idd heel slap haar als ik er niks aan doe en na 1 dutje zit het al niet meer, zo jammer, want als ik er gel in doe zitten aan de bovenkant leuke krulletjes of slag zeg maar, maar de rest erom heen daar kan ik niks mee, dus hopen dat het snel wat gaat groeien hihihi

Hoi hoi,

ik heb prcies hetzelfde probleem!!! Jemig ik zit ook in dubio....Maar ga proberen het re laten groeien! Bij rik groeit het ook nog es raar, een beetje naar voren zeg maar. Dus gel heeft bij mij al helemaal geen nut..

Nouja ik kijk het nog effe aan!
Laat weten wat jij doet?

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Ik smeer nog steeds bij Daan iedere morgen een beetje haarlotion over zijn bolletje, ruikt zo heerlijk.
Zijn haren vallen dan ook naar voren toe, verder gewoon kort geknipt.

gr Saskia

Ik had hetzelfde met mijn jongste zoon.
Toen het in zijn ogen ging hangen zijn we het met gel naar achteren gaan doen.
Dit heeft hij gehad totdat hij 4 was zo'n beetje en nu is het wel korter,maar nog geeen stekels.Na een tijdje wennen ze zelf ook aan het langere haar en zit het ze zelf niet in de weg.Max was zelfs heel trots op zijn haar.

Succes Jessica

Hoi. Mijn jongste heeft krullen en dat valt eigenlijk altijd goed, met en zonder gel. Mijn oudste daarentegen heeft heel dik en zwaar haar, en dat valt eigenlijjk nooit goed. Doe ik er gel in dan zit het voor 5 minuten leuk en dan zakt het gelijk weer in.. Zonder gel kan het nu nog wel, want buiten heeft hij altijd zijn petje op en thuis is het niet erg als het recht omhoog staat   haha.. Maar als ie straks naar school gaat moet ik er ook wel iets aan doen..ZOmeteen komt de kapster dus ik zal het gelijk eens voorleggen, vind nl wat langer haar ook zo leuk...

Terug
Bovenaan