voor moeders met jongetjes

Moeilijk he dat haar bij die kleine mannen... Jayden heeft heel veel haar vanaf zijn geboorte al. Met 11 maanden ging hij voor het eerst naar de kapper en alles bij elkaar is hij nu 3x geknipt en hij moet weer omdat het zolang wordt. Jayden heeft krullen en ik doe er soms wat gel in, soms lotion en soms niets:
Met gel...       Zonder gel...    
Net geknipt zonder gel...

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Hihi, wat een luxe probleem.....
Bas heeft nog maar weinig haar en het is nog heel dun ook. Ik laat het nu steeds kort knippen en dan met een beetje gel krijg ik er zowaar wat stekels in. Dat vind ik super staan.
Ik droomde trouwens altijd van een zoontje met krullen, maar ik ben bang dat dat met Bas niet gaat gebeuren.

Groetjes, Karin

Jesse gaat ook om de zoveel weken naar de kapper omdat hij dun har heeft.
Maar ik doe er wel gel in. Echte gel niet van zwitsal want dat blijft niet zitten.
Het gel is er wel zo uit, maar even zit het leuk!

Ik maak trouwens ook stekels

@ kaatje40

Ik droomde ook altijd over een jongetje met blon haar en krullen, dat vind ik zo schattig. Jesse heeft wel blond haar maar geen krullen. Haha

Groetjes Linda

Nou hier is de kapster vandaag weer geweest..Bij Jesse is zijn krullebos weer wat ingetoomd, bij mama de puntjes eraf en dus ook weer enigszins toonbare krullen.. Bij Tim heb ik maar besloten om het te laten groeien (had ie wel een koppie voor zei de kapster..) dus daar zijn alleen de bakkebaardjes wat gekortwiekt, en de rest mag groeien.. Hmm ben benieuwd...

Terug
Bovenaan