Voor moeders met meiden

Misschien dat het ooit wel eens ter sprake is gekomen maar ik ga het toch nog een x vragen....

Wie van de moeders heeft bij hun dochtertje oorbellen laten zetten en hoe oud was ze toen...??
Heb je evt problemen gehad? of je meisje zelf?

Als ik nu naar Caitje kijk die nu bijna 8 maanden is lijkt het me zo leuk om oorbellen bij haar te laten prikken...
Maar ik vroeg me eerst af of er al meerdere moeders waren die dat hadden gedaan

Groetjes Jolanda

Hey!

Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht, voorlopig doe ik het nog niet bij Birgit, die gaat er denk ik aan lopen pulken..

Er is over die onderweg hier zo'n dik jaar geleden ooit zo'n rel geweest... dus ik dacht even OJE, maar vorlgens mij zijn alle "relschoppers" toen ook langzaam weggegaan!

Je kan misschien eens informeren, volgens mij doet het niet echt veel pijn, dat is wat ik er van kan herinneren iig.

Evelien

Hahaha, Jolanda
We hebben idd een topic gehad met heftige voor en tegenstanders.
Nou geef ik meteen mijn mening weer hoor! Ik zou t niet doen. Er zitten zenuwbanen in je oren die in verbinding staan met een lichaamsdeel. En als ze daar doorheen prikken kun je ergens last van krijgen. Dit heb ik van een accupunturist gehoord.
En als je het toch laat doen zou ik het persoonlijk pas doen als Feline een jaar of 10 is en het zelf wil. Maar liever helemaal niet.

Zo kijken of er weer rellen komen nu hihihi

groetjes Maris

Ow kan me echt niet herrineren dat er een rel over is geweest

Dus bij deze alvast mijn excuses..
Het is totaal niet mijn bedoeling om (weer ) een rel te veroorzaken!!!

Ieder zijn eigen mening en dat respecteer ik ook zeker....
Ik zeg ook niet dat ik het stel op/ sprong ga doen hoor...
Ga eerst hier een daar nog wat informatie inwinnen.....
Dus ieder advies is welkom...

En nogmaals dit doe ik echt niet om te rellen!!!
Ik heb daar helemaal niet bij nagedacht...

Groetjes
Jolanda

He Jolanda,

Haha ik bedoel niet dat je het expres doet hoor! Ach anders dan grijpt de moderater wel weer in hahaha

Maar goed dat je advies inwint! Goed over nadenken, want je kan het niet terug draaien.

X Maris

Hoi,
ik vind het persoonlijk wel schattig hoor zo een klein meisje met oorbelletjes. Nu vind ik mijn dochter (nog) niet zo een meisje meisje, als je begrijpt wat ik bedoel, ze is echt zo een boef. Mijn vriend is fel tegen gaatjes in dr oren. Ik wil het zelf ook niet omdat ik denk dat ze er aan gaat trekken ofzo.
Nou succes met het maken van je beslissing en als we allemaal elkaars mening respecteren hoeft er ook geen rel te komen. Je bent voor of je bent tegen.

Groetjes van Sonja

Hee Jolanda,

Je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor! Niks rel, je stelt toch een doodnormale vraag? Iedereen die daar een rel van denkt te maken hoort hier niet thuis. Ik vind oorbelletjes bij die kleintjes persoonlijk  niet mooi. Maaar het belangrijkste is dat ik het eng vind. Ze trekken ze eruit (mijn dochter kennende) blijven misschien ergens achter hangen en scheuren het lelletje uit enz. Van zenuwbanen heb ik geen verstand maar ik weet nog wel van mezelf dat het aardig kan branden en dat dit voor ons niet zo erg is maar voor zo'n kleintje kan het denk ik erg pijnlijk aanvoelen.

gr.ing

Terug
Bovenaan