Voor moeders met meiden

hoi hoi

ik heb dan GEEN meid maar als ik die dus wel had

dan had ze die oorbelletjes allang gehad.

ik ben dus VOOR en denk als je er vroeg genoeg mee begint, onderhoudt /schoonhoudt ze er aan wennen en er niet aan gaan zitten.

succes met je beslissing

groetjes moekje

Hoi,

ik zou het bij die kleintjes nooit laten doen. Ik vind het zelf niet leuk/mooi bij hele kleine kindjes en ik zou veel te bang zijn dat er iets mee zou gebeuren.
Mijn dochter van 4 krijgt ze ook nog echt niet, ze moet  zelf maar beslissen als ze wat groter is of ze oorbellen wil hebben.

groetjes chimene

Hoi Jolanda,

Tijdens de zwangerschap heb ik steeds gezegd dat Marissa meteen oorbellen zou krijgen maar we hebben het toch niet gedaan. Achteraf ben ik daar blij om want ook ik vind het niet zo mooi bij kleine meisjes. Ik vind het eigenlijk pas echt leuk als ze lange haren hebben. Hier voorlopig dus geen oorbellen. Wij hebben nu afgesproken dat ze ze mag als ze er echt zelf bewust om gaat vragen en we haar uit kunnen leggen dat het zetten wel pijn doet en ze er af moet blijven. We zien dus wel wanneer ze zover is

groetjes Linda

Hoi

Gewoon een mening geven is nooit verkeerd ,toch.

Joyce heeft wel oorbelletjes in.We hebben gaatjes laten schieten toen ze 4 maanden was.Wij vonden/vinden het ideaal wat ze zit er nooit aan.Het hoort gewoon bij haar,ze weet niet beter.Het is nooit ontstoken geweest ofzo.
Ze heeft nu wel weer ringetjes in want van de knopjes verliest ze het achterknopje.

Ik moet zeggen dat je er wel goed over na moet denken om het te laten doen.
Niet vanwege medische aspecten,maar puur door andere mensen.Je krijgt namelijk heel voor positief en negatief commmentaar van volslagen onbekenden (daar bedoel ik niet de discussie van lang geleden mee).En dat was iets waar ik nooit rekening mee had gehouden en dat vond ik heel vervelend.

Groetjes Jessica

Hallo,

Wij hebben bij onze dochter met 11 maanden gaatjes laten schieten.
Kleine gouden oorbelletjes met een dicht achter kantje, zodat ze niet in het hoofdje prikken. Ze heeft met prikken 2 seconden gehuild en erna nooit last van gehad. Wel goed schoonmaken met sterilon in het begin.
Ze komt er trouwens nooit aan, als je het later doet schijnen ze veel meer kans op infecties te kunnen krijgen ivm vieze handen en buitenspelen enzo.

Groetjes Angelina

hoi hoi

djesslyn was ook 4 maanden toen ze oorbelletjes kreeg.. ik vind het echt super schattig staan! ze heeft nu altijd van die ronde goude oorbelletjes in waarmee ze niet kan blijven haken aan der kleding enzo. ik heb blij dat ik het met 4 maanden heb gedaan want ze heeft echt maar heel eventjes gehuilt.. als ik ze nu nog bij der had moeten laten schieten nou dat was het oorlog geweest! dat had ze echt nooit toegelaten, en nu weet ze gewoon niet beter.

groetjes jessica

Hoi,

mijn neefje kreeg een oorbel toen hij een paar maanden was (vraag me niet waarom, ik vond hetgeen gezicht) en die heeft hem wel uit zijn oor getrokken en opgegeten. Die kwamen ze gelukkig wel in zijn luier tegen maar ik kan me voorstellen dat zo'n scherpe punt toch wel wat schade aan kan richten.

Als ik het meisje hierboven op de foto zie vind ik het trouwens wel heel lief staan!!

Groetjes

Ik zou het ook NIET doen. Jennifer mag als ze 10 of 11 is zelf bepalen of ze het wil.

Eigenlijk (en ik wil niemand voor zijn hoofd stoten, dit is mijn eigen mening) vind ik  het gewoon zielig. De kleintjes liggen continue.. en dan die oorbellen. Ik zelf doe ook altijd mijn oorbellen uit als ik ga slapen, anders heb ik er last van..

Gr. Ilone

Terug
Bovenaan