Voor Moi en El

Eerst stond 'ie er niet (na 5 keer refreshen en een keer wisselen van forum) en nu 2 keer!

Zo, hoe is het ermee? Goed geklust? Ik hoop het voor jullie!
Ik voel op het moment niet zoveel, maar gisteravond ben ik eerder naar huis gegaan omdat ik toch behoorlijk pijn in mijn buik had. Het blijft raar: ongipijn maar geen spatje rood te bekennen. Ik ben trouwens ook niet zo'n stapper, maar ik als ik ga vind ik het wel leuk. Onder het mom van "straks kan het misschien niet meer" heb ik een aantal weken geleden besloten vaker te gaan. Dus ik kon nu geen nee zeggen, hihi! Het was wel gezellig in de stad maar ook erg koud...
O ja, Moi ik wilde jou nog vragen, heb jij last van afscheiding? Ik las ergens dat als je zwanger was dat je dan veel afscheiding kan hebben, maar ik heb juist (nog) minder dan de vorige maanden.
Nou meer nieuws heb ik voorlopig niet. Ik ga me zo eens bezig houden met mijn persoonlijk ontwikkelings plan (voor school), geen zin in maar het moet woensdag 2 juni af zijn en ik heb komend weekend natuurlijk geen tijd tijdens het kamperen!
Liefs Kiki

Hoi Kiki en el,

Wij hadden gister voor de verandering even op de bank geklust, dus vandaar dat ik weer opgestaan was,,anders had ik ook héél romantisch op de bank moeten slapen...Maar ik blijf meestal maar even liggen hoor na de klus en dan moet ik vaak toch nog wat doen,,,of het is middag dat gebeurt natuurlijk ook weleens!!

Ik voel ook bijna niks meer hoor kiki, ik kom net terug van trainen (fitnes) en ik stond op zo`n cardio-apparaat en had geen pijn aan mijn borsten ofzo,,,tijdens het bewegen,,,ik voel inwendig nog wel wat steekjes af en toe, maar daar blijft het dan ook bij!! Ongi-pijn is bij mij ook weg...Ik heb volgens mij ook niet echt meer afscheiding dan anders, maar wij klussen nog best veel,,,en dan kun je het zo moeilijk beoordelen he??? ha, ha

Ik ben er bang voor dat het deze x weer niet gelukt is,,,twijfel, en hoop dat gaat er door mijn hoofd,,,eerst maar even de uitslag van mijn bloed afwachten!!

Wanneer ging jij ook alweer testen???

Liefs moi xxx

Hoi Moi en El,

Vrijdag ga ik testen, als er nog geen spatje rood te zien is tenminste...
Ik begrijp je hoop en twijfel heel goed. Op dit moment denk ik: het is gewoon weer niks en mijn vriend en ik hadden het er net over dat we allebei niet geloven dat een zwangerschapstest een tweede streepje stipje of plusje kan krijgen: zo worden ze gewoon niet gemaakt. (hebben wij net besloten dan, hihi) Wat wel gek is, is dat mijn tepels een andere vorm hebben. Ik had normaal altijd hele ronde borsten, maar nu zijn het punten geworden, net Madonna!!! Gelukkig corrigeert een bh dat wel.

Wij gaan even het 100-jarig bestaan van onze wijk vieren (festivalletje).
Tot later, liefs Kiki

Hé, hé, eindelijk kan ik op het forum pffff de hele middag al aan het proberen, maar het lukte gewoon niet echt zwaar *#*! (sorry)

Kiki als ik het zo lees,,,maak jij een grote kans hoor!!! Wat spannend joh!! Ik weet het niet hoor, heb zo mijn twijfels,,,maar wij hebben ons best gedaan (nog steeds trouwens), dus daar kan het niet aan liggen! Ik zou willen dat ik nu al helemaal onderzoch kon worden en bijvoorbeeld een samenlevingstest willen, zodat je weet dat dat allemaal in orde is! Ik weet dat het zaad goed is, maar het moet ook weer voegen met mijn slijm,,,

Ik ben echt iemand die overal controle over heeft (controlefreak???) en hier kan ik niks aan doen,,,dat is soms wel eens moeilijk, maar het komt vast goed! Ik ben altijd erg optimistisch (hoe schrijf je dat juffies?) maar ik merk dat ik wat dit betreft een beetje van het ergste uit ga,,,stom toch!!Gelukkig besef ik dat en kan ik proberen om de knop om te draaien!!

El, waar zit je?? We missen je hoor!!

Ik ga zo bij mijn schoonmama eten lekker,,,heb alleen niet zoveel eetlust vandaag....heeeee is dat ook een symptoom??

Tot vanavond liefs moi xxx

Hoi!

Lekker is dat toch als een ander voor je kookt èn verzint wat je gaat eten...
Verminderde eetlust kan er volgens mij wel bijhoren! Ik heb de laatste paar dagen elke keer dat ik iets verzin waar ik heel veel trek in heb (bijv. een stuk appeltaart) maar tegen de tijd dat ik halverwege ben, denk ik: JEK, ik hoef niet meer!

El is vast weer rondjes aan het rijden in de zon! Alvast een goed kampeerplekje aan het uitzoeken. Hé El, jij had toch ook gekampeerd in Normandie/Bretagne? Heb je nog goede campingtips? Voor ons komt de vakantie al aardig in zicht: 2 juli zijn wel al vrij. We willen dan ergens in het midden van de vakantie 2 weken weg. Ik verheug me er al ontzettend op!

Ik snap het wel wat je bedoelt met van het slechtste uitgaan (optimistisch was trouwens goed geschreven!!!), ik heb dat ook wel een beetje. Mijn vriend niet die zegt nog steeds dat ie superzaad heeft en daar kan ik hem nu heerlijk mee pesten, want dan had hij allang raak kunnen schieten. Ik denk trouwens dat hij weer niet goed gemikt heeft deze maand. Het zal wel weer een of ander grapje van mijn lichaam zijn.

Een van jullie nog interesse in een mooi huis in Utrecht. We hebben net vanmiddag gehoord dat onze buren in augustus hun huis te koop willen zetten. Erg jammer, want het zijn superleuke buurtjes! Lijkt me wel gezellig als een van jullie er komt wonen, weten we tenminste gelijk wat voor vlees we in de kuip hebben. En te zijner tijd ook makkelijk met oppas, hihi!

Ik ga nog weer even van het mooie weer genieten.
Liefs Kiki

Hoi meiden, daar ben ik weer hoor. ook ik kon de hele middag niet op het forum komen (wel 6x geprobeerd).

Hè, ik loop echt achter vergeleken met jullie. Ik krijg die twijfels pas volgende week, ik kan helemaal niet meepraten nu. Maar ik snap het maar al te goed hoor! Volgende week weten jullie het al en dan moet ík nog 10 dagen!

Maar ik heb ook goeie hoop voor je hoor Kiki, veranderende borsten is toch niet een alledaags verschijnsel. En het zit ook niet tussen je oren.

Oh ja, op de bank dat is ook wel een idee moi. Maar dan had ik het gisteren tijdens de reclame in de film moeten doen, is ook weer niet echt romantisch. Nou ja, de romantiek gaat er ook wel een beetje af als het zo vaak moet hè. Haha, het is bij mij meer dierlijk op het moment!
Wij gingen vanmiddag even wat zomerkleding ophalen (hadden we voor de verhuizing in de bedrijfsloods gezet) en toen ontdekten we ook wel een plekje om het nog even stiekem te doen. Kon niet meteen helaas, zonde van het zaad. Moeten we weer tot morgenavond wachten. Pffff, ik word gek van mezelf op het ogenblik. Gelukkig kan mijn lief er wel om lachen. (Zo va"n:"Ga weg, je bent 37, je hoort hoofdpijn te hebben!") Wat heb je je lijf (en liefdesleven) dan een hoop tekort gedaan al die tijd met de pil, bedenk ik me nu. Ik kan me niet heugen dat ik zoveel zin in seks had.

Okee, Kiki aan het feesten, moi op visite, het zal wel weer even duren voor ik jullie weer tref. Mijn lief schuift net een kip in de oven, ik probeer het na het eten wel weer.

Liefs, el.

Hoi Kiki, je berichtje kwam erbij terwijl ik zat te typen.

Ik heb net het allermooiste huis van Nederland gekocht, dus ik kom niet naast je wonen, helaas. Ik ga even campings voor je opzoeken, ik mail ze wel even want onze gesprekjes hier gaan helemaal nergens meer over! Whaaa, en er zitten vast honderden meiden mee te lezen. Misschien moeten we voor de Viva gaan schrijven ofzo!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan