Hoi meiden, daar ben ik weer hoor. ook ik kon de hele middag niet op het forum komen (wel 6x geprobeerd).
Hè, ik loop echt achter vergeleken met jullie. Ik krijg die twijfels pas volgende week, ik kan helemaal niet meepraten nu. Maar ik snap het maar al te goed hoor! Volgende week weten jullie het al en dan moet Ãk nog 10 dagen!
Maar ik heb ook goeie hoop voor je hoor Kiki, veranderende borsten is toch niet een alledaags verschijnsel. En het zit ook niet tussen je oren.
Oh ja, op de bank dat is ook wel een idee moi. Maar dan had ik het gisteren tijdens de reclame in de film moeten doen, is ook weer niet echt romantisch. Nou ja, de romantiek gaat er ook wel een beetje af als het zo vaak moet hè. Haha, het is bij mij meer dierlijk op het moment!
Wij gingen vanmiddag even wat zomerkleding ophalen (hadden we voor de verhuizing in de bedrijfsloods gezet) en toen ontdekten we ook wel een plekje om het nog even stiekem te doen. Kon niet meteen helaas, zonde van het zaad. Moeten we weer tot morgenavond wachten. Pffff, ik word gek van mezelf op het ogenblik. Gelukkig kan mijn lief er wel om lachen. (Zo va"n:"Ga weg, je bent 37, je hoort hoofdpijn te hebben!"
Wat heb je je lijf (en liefdesleven) dan een hoop tekort gedaan al die tijd met de pil, bedenk ik me nu. Ik kan me niet heugen dat ik zoveel zin in seks had.
Okee, Kiki aan het feesten, moi op visite, het zal wel weer even duren voor ik jullie weer tref. Mijn lief schuift net een kip in de oven, ik probeer het na het eten wel weer.
Liefs, el.