Voor Moi en El

Hoi meiden,

Daar is ze weer!!! Heerlijk gegeten bij mijn schoonmoeder hoor!!Eetlust kwam weer helemaal terug.. Groenten dit x met krieltjes en kip!! Meestal kookt zij wel iets oosters,,zij komt uit indonesië (mooie kindjes krijg ik..)dus weet wat lekker eten is! Mijn nichtje van 3 maanden was er ook,,,zij is vorig jaar in feb geboren, dus ik dacht natuulijk vorig jaar rond deze tijd was mijn schoonzus zwanger van haar 1ste!!

Hoe was de kip el? Kookt jou man altijd? die van mij wel!! Heb ik het getroffen of niet??

Ik begrijp wat je bedoelt hoor,,,ons sexleven is er ook behoorlijk op vooruit gegaan hoor,,na het stoppen van de pil en met een steeds groter wordende kinderwens..

En Kiki wij hebben ook al een fijn huis...maar ik heb nog geen vast werk!! Als jij kan regelen dat ik een mooie baan kan krijgen op een kinderdagverblijf wil ik er nog wel een nachtje over slapen,,nee, hoor dat komt vast ook wel goed!!Hoe was het feest? Wle een leuke buurt dus!!

Dus jullie zijn beide kampeerders,,,dan val ik een beetje buiten het groepje,,want ik hou er niet van,,geef mij maar een huisje met alles erop en eraan,,,verwend nest,,,

Ik ben benieuwd of die andere meiden onze gesprekken ook volgen,,die weten ondertussen wel hoe wij in elkaar zitten en dat wij niet kort van stof zijn!!

Ik ben in ieder geval erg blij met jullie!

Verder geen kwaaltjes of wat dan ook,,,,maar ja, we blijven hopen!!

Liefs moi xxxx

Hoi moi,

Nee hij kookt alleen op zondag en alleen als we kip met patat en appelmoes eten (en dan maak ik de patatten!).... Maar als ik op andere dagen vraag of hij kookt gaan we of eten halen of uit eten dus ik heb niets te klagen eigenlijk.
Ook met seks niet hoor, we komen allebei uit een relatie waar dat nou niet zo top was, dus we zijn erg tevreden met elkaar.
Maar die pil zorgt er wel voor dat je gevoel bij seks altijd hetzelfde is, altijd evenveel zin (of bij mijn ex: altijd even weinig zin). Ik denk niet dat ik ooit nog weer de pil ga slikken, wat een troep is dat eigenlijk! Maar ja, als je zestien bent is het een mooie en makkelijke oplossing.

We waren trouwens gisteren gewoon met de auto aan het rijden hoor. Dat jullie niet denken dat ik met dat vieze weer voor mijn lol op de motor ga zitten. Mijn lief kan ook niet motorrijden, vindt het gevaarlijk en koud en eng en het gaat veel te hard en veel te plat. Bovendien is hij dertig centimeter groter dan ik, dus achterop zou ook geen gezicht zijn!

Nou, morgen gaat hier om kwart voor zes de wekker weer. Ik hoop dat ik niet vergeet op mijn maybebaby te spugen, ik was het gisteren van plan en toen was ik het gewoon vergeten! Toch wel een goed teken, dan ben je er in ieder geval niet meteen mee bezig als je wakker wordt! Vanmorgen had ik een paar varentjes, dus ik verwacht morgen mijn ei. Waar ik dus heenwilde met kwart voor zes op: ik ga naar bed, om te slapen dit keer, haha. Ik spreek jullie morgenavond weer (maandag = schoonmoeder op visite, dus vanaf een uur of negen ben ik er weer).

Welterusten, liefs, el

Ik kom even storen hoor dames, maar ik kan het even niet laten...

Mijn oog viel even op het verhaal van KIKI...

Jeeee, jij bent misschien wel mijn buurvrouw...

Woon daar ook!!!! Its a small world...

Groeten Lara

Terug
Bovenaan