Hoi meiden,
Bruiloft was erg ezellig! Mijn beide werkgevers waren gister getrouwd,,en al het pesoneel (van 3 locaties) mochten daarbij aanwezig zijn! Ze hebben ook al een zoontje van 4,,,wat een moppie, en die liep de hele avond vol trots naar zijn papa en mama te kijken erg leuk!
Ze zagen er prachtig uit,,en ook een hele mooie locatie,,alleen het bandje vond ik wat minder,,maar evengoed lekker gedansd hoor! Lekker de ochtend vrij,,,gelukkig,,weinig geslapen!! Laat er in en evengoed vroeg weer wakker,,ken je dat bah!! Ik begin om 13.00 to 18.30,,,en dan lekker,,weekend!
Mijn vriend en ik zijn nog niet getrouwd, maar hij wil wel, maar voor mij hoeft het niet perse hoor,,als hij mij vraagt zeg ik geen nee, maar ik vind het ook wel leuk om te trouwen als ons kind(eren) straks wat groter zijn..
Wat leuk kiki,,,zo warme reactie van een collega!! Volgens mij voel je je dan zooo gelukkig..leuk hoor!! En fijn dat je thuis mag bevallen,,dat zou ik (tegen die tijd) ook wel graag willen hoor!
el, het lijkt mij inderdaad ook zooo onwerkelijk als je datn eindelijk zwanger bent,,vooral als je eigenlijk al denkt het lukt ons niet "zomaar" er is meer aan de hand,,zou het trouwens toch gekomen zijn van het om de dag klussen?? Moeilijk hoor zo'n schoonmoeder,,ik zou het ook niet leuk vinden als zij het tegen iedereen verteld, dit wil je toch zelf doen, op het moment dat jullie dat willen ja, toch!!! Praat er maar goed over zou ik
zeggen!
Janna Nienke, wat leuk dat het schoolreisje geslaagd was en dat jullie het droog gehouden hebben!
Als ik die verhalen zo lees,,,denk ik echt ik wil ook!!! Heftig he, dat verlangen naar een zwangerschap en een kindje!! Ik zit vandaag op de laaatste dag clomid,,heb gelukkig geen last gehad van bij werkingen,,,en nu maar hopen dat het zijn werk doet!!!Jullie ook al weer druk aan de klus???fijne dag!!!1
Liefs moi xxxx