Voor Moi

Hoi Moi,

Ik las net jouw reactie op een berichtje van Marijke. Er stond dat je op dag 19 zat en al een tijdje van die krampen in je onderbuik hebt. Ik zit op dag 22 en heb ze ook. Toevallig toch? Ik hoop dat het voor ons allebei goed nieuws betekent over een aantal dagen. Dan zou jij deze keer trouwens best een mooie cyclus hebben.
Ik heb vandaag nog wat speeksel op die maybebaby gedaan en ik kan er nu niet 1 varen in ontdekken. Waar het gisteren dus mee te maken had, ik heb geen idee!
Liefs Kiki

Hoi Kiki,

Ja, ik las jouw berichtje ook waarin je beschrijft wat je voelt! Ik voel een soort ongi pijn wat uitsraalt naar mijn rechter lies een krampachtig gevoel! Het voelt gewoon anders dan normaal!! Maar volgens mij kan dat niks met het eventueel zwanger zijn te maken hebben toch? Dan zou ik inderdaad een perfecte cycles moeten hebben en al heel vroeg kwaaltjes! Maar ik voel het toch echt,,,ben toch niet aan het door draaien ha, ha!

Jij hebt ook last van je borsten toch? Dat heb ik (nog) niet! O, wat duurt het dan nog lang he???voordat we eindelijk kunnen testen!!

Jij hebt toch ook een onregelmatige cycles of vergis ik me?

Ik ga ontzettend voor ons duimen kiki!

Liefs moi xxx

Hé Moi,

Nou zeg, alsof we een tweeling zijn! Ik liep vanmiddag zo'n 200 meter heen en terug naar de turkse bakker voor een broodje en had pijn in mijn rechterlies. Elke keer als ik mijn been naar voren moest halen gaf dat geen prettig gevoel... Ik hou mezelf steeds voor dat ik het verzin, maar dat kan toch niet??? Mijn borsten zijn af en toe niet te harden, dan kan ik wel janken van de pijn! Ik voel ze groeien maar zie niks anders dan anders. Volgens mij is het allemaal nog van die kl***pil!
Mijn cyclussen waren tot nu toe 12, 21 en 28 dagen. Nu zit ik dus alweer op dag 22 en als ik volgende week vrijdag niet ongi ben ga ik sowieso testen. We gaan namelijk een lang weekend weg met mijn broer+gezin en ik wil niet tot dinsdagochtend hoeven wachten met testen. Waarschijnlijk is het niet nodig en word ik donderdag gewoon ongesteld. Ik ga er vanuit dat ik op dag 15 mijn ei had (aan de pijn af te leiden) dus zou ik donderdag aan de beurt zijn.
Ik duim ook heel hard voor ons dat we door mogen naar het februari-forum. Jij hebt nu niet getempt enzo, dus jij hebt helemaal geen idee wanneer je NOD is. Wat moeilijk is dat zeg. Jij loopt nu 3 dagen achter op mij in je cyclus, dus dat zou betekenen dat je op z'n vroegst zondag zou kunnen testen, toch? Ik vind dat wachten niet om uit te houden!!!!
I'll keep my fingers crossed...

Liefs Kiki

Hey Kiki,

Als ik uitga van een "normale" cycles zou ik inderdaad zondag kunnen testen! Ik ben 26 mei jarig en ik hoop dus dat ik voor mijn 30e nog zwanger ben!! Maar ik blijf heel realistisch hoor en ik weet dat er een grote kans bestaat dat ik nog niet zwanger ben! Vandaag voel ik die ongi-pijn trouwens niet meer! Ik voel wel een soort brandering gevoel rondom mijn tepels inwendig ofzo ahhh ik weet het ook eigenlijk niet...misschien had ik dat altijd al! Ik ben mij nu gewoon zo bewust van ieder veranderingetje in mijn lichaam, erger dan de vorige keren!

Eerst dinsdag maar weer bloed prikken en afwachten of ik uberhaupt wel een eisprong heb gehad deze maand...stel je toch eens voor ik hier al mijn "kwaaltjes" noteren heb ik niet eens een eisprong gehad..We zullen zien!! Wachten, wachten bleh..

Maar als jij echt zo`n pijn aan je borsten heb, maak je toch een goeie kans denk ik hoor!!Spannend allemaal he!

We gaan door met hopen en duimen,,,ennee klussen natuurlijk

Liefs moi xxxx

Hoi!
Vandaag voel ik me ook wat beter(borsten alleen niet), ben wel ontzettend moe. Tot half 12 in bed gelegen en nog niet fit! Ik heb zo de balen van mijn lijf op dit moment en ik krijg helemaal de zenuwen (letterlijk vlindertjes in mijn buik) als ik aan vrijdag denk! Ik hoop niet dat het allemaal vals alarm is, want ik heb geen zin om dit elke keer mee te maken, gewoon omdat er nog hormonen van die stomme rotpil in mijn lijf zitten. Waarom hebben onze kerels geen rontgen-ogen???

Als dinsdag blijkt dat jij wel een eisprong hebt gehad, wordt het helemaal spannend! Kunnen ze dan ook gelijk zien wanner die ongeveer was? Misschien kunnen ze (als je een ei hebt gehad) wel gelijk op hCG prikken???

We houden geduld (ik ben blij als ik maandag weer kan werken, ik heb een drukke week, elke avond weg, maar ja dan kan ik ook niet zoveel piekeren)!

Liefs Kiki

Hoi, hoi

Ik heb zo`n lijst voor het laboratorium van de gyn meegekregen en hij heeft aangekruist dat ik op progesteron getest moet worden,,,maar er staat ook HCG uiteraard zonder kruisje,,ik zei al tegen mijn vriend zal ik dat stiekem ook aangkruisne,,maar nee hoor dat doe ik niet!! Ik probeer te wachten tot 3 juni (lijkt nog zo ver weg) want dan zit ik op 32 dagen net als mijn vorige cycles!

Ik heb ook steeds de kriebels in mijn buik joh!! En als ik denk aan een eventuele zwangerschap krijg ik helemaal zo`n draai in mijn buik!!Ik ben niet echt moe al stond ik vanmorgen wel weer om 5.45 naast mijn bed,,,moest de ochtend werken!!

Ik heb nu allemaal tintels (steekjes) door mijn borsten heb jij dat ook?? Ik vind het eigenlijk zo stom om dit neer te zetten, maar ik voel dat toch echt! Heb dit niet eerder gevoeld, maar aan de andere kant denk ik,,,het zou wel een wonder zijn als ik nu eens een gewone cycles gehad zou hebben en nu al deze dingen voelen!!!

Wat is het verlangen dan groot he? 1 ding is zeker de teleurstelling zou enorm zijn dit x, omdat ik mij nu zo anders voel???

Ik vind het wel fijn dat wij in hetzelfde scheutje zitten hoor!!

En straks hopelijk allebei positief testen!!

Liefs moi xxx

Hoi moi en Kiki,

zo'n lijstje heb ik ook meegekregen. We lijken inderdaad wel zusjes (als ik ook even mee mag doen). Ik wilde ook een extra kruisje zetten! Wat een stom idee hè, gaan ze kijken of je wel een eisprong hebt gehad, terwijl je wil weten of je zwanger bent! Als ze dat nou eerst even bekijken, als je zwanger bent heb je een eisprong gehad, klaar!

Ooooh en die stomme verschijnselen! Ik heb het nu niet (zit tegen mijn eisprong aan), maar ik weet wat jullie doormaken. Je blijft maar aan jezelf twijfelen. Ik ben nog niet zwanger, maar ik heb de meeste dingen echt gevoeld en gezien. Aan de dingen die je voelt kan je nog twijfelen, maar als je het echt kan zien!? In februari had ik knalrode handpalmen, mijn man zag het ook. Ik liet ze zien en hij zei meteen:"Wat heb je rooie handen!" En hij wist niet dat dat kon duiden op zwangerschap. Toen had ik ook allemaal duidelijke aders op mijn borsten, die hebben er nog maanden gezeten. En als het dan weer niet raak is, dan voel je je zo dom en onzeker.
En iedere keer neem ik mezelf voor er niet op te letten de volgende keer. Maar ik weet nu al wat er gaat gebeuren over anderhalve week...... toch weer alles in de gaten houden!

Ik hoop het zo voor jullie!! Dan ben ik wel mijn interkletsmaatjes kwijt, maar het is voor een goed doel hè. Misschien volg ik jullie wel twee weekjes later (kijk ik begin nu al, misschien, misschien, misschien, haha).

Liefs, el.

Hey el,

Wat grapig toch dat we hetzelfde wilde doen,,,ik dacht echt ik zeg daar ook stiekem een kruisje weet ik meteen of ik zwanger ben, die eisprong geloof ik wel ha, ha!! Nee, hoor ik hou me in en doe het niet!!

Ik heb dit niet eerder gehad hoor, dat ik in zo`n vroeg stadium al zoveel verschijnselen had (verzin), maar dat komt denk ik ook omdat ik deze periode niet getempt heb!! De vorige x dacht ik dan nog dat kan niet, want mijn temp is nog laag, maar nu heb ik geen enkel zicht op mijn eisprong!! Ik voel nu mijn borsten branden,,,,inwendig,,,een soort kleine steekjes!!Ik verzin zoiets toch niet!! Maar ik weet donders goed dat het helemaal niets hoeft te betekenen,,,gister die ongi-pijn,,,

Ik weet wel dat ik erg teleurgesteld zal zijn als ik deze ronde niet zwanger ben, omdat ik mij nu anders voel, maar het zegt niks ik weet het! Ik voel mijzelf nu al dom en onzeker hoor!! Ik las dit soort berichtjes vaker van de andere meiden op het forum en dacht vaak van ja, hoor het zal,,,en nu heb ik het zelf ook!!!

Als jij ons 2 weekjes later volgt hoor je ook nog bij het feb forum toch!! Ik krijg helemaal de kriebels bij het idee,,,jij Kiki en ik naar het volgende forum.,,,,el,,,ik sla door ha, ha!!

Marijke is wel zwanger he>??leuk voor ze joh!!

Liefs moi xxxxxxx

Terug
Bovenaan