Voor Moi

Hoi moi,

Ja dat is inderdaad leuk voor Marijke. Haar man wilde een paar maanden stoppen met proberen vanwege de vakantie, dus voor haar precies op tijd.

Ik mag van mijn lief niet meer zoveel interkletsen van het weekend. Hij wil leuke dingen met mij gaan doen en zegt dat ik niet aanspreekbaar ben door de computer. Misschien heeft hij wel een beetje gelijk hoor. Ik weet niet of ik het volhou, maar ik ga me voornemen om alleen 's avonds even te kijken en te kletsen. Haha, ik vind jou lief maar hem ook, en ik zit vlak voor mijn ei, dus ik kies even voor hem. Als we elkaar niet meer treffen: alvast een heel fijn weekend en tot volgende week!

Liefs, el.

Hey el,

Ha, ha je hebt gelijk hoor,,,kies maar eieren voor je geld!! Daar heb je meer aan!! Mijn vriend zegt er soms ook wel wat van hoor! Hij vind het namelijk ook leuk om achter de pc te zitten, maar ik pik hem nu volledig in..maar ja anders moet hij het allemaal aan horen!!

Wij treffen elkaar vast wel weer na het weekend...heel veel klusplezier!!Fijn weekend..

Liefs moi xxx

He meiden,
gezellig zo'n klets met z'n 3tjes. Mijn vriend begon ook al te zeuren: tot over een uur! Moet hij zeggen, hij zit halve dagen achter dat ding, mag ik ook eens???
Het is een heel branderig gevoel in mijn borsten. En inderdaad van binnenuit. Vanmiddag in de auto moest ik echt mijn armen naar opzij duwen, want ik kon ze niet tegen mijn borsten aan hebben. Ze gloeiden zelfs helemaal. Soms heb ik ook nergens last van, maar op andere momenten kan ik er echt niet omheen. Zou ik het psychisch zo kunnen sturen? Dat geloof ik eigenlijk niet, dan moet het een nasleep van de pil zijn! Ik hoop zo dat we straks met z'n drieen naar het februariforum gaan, lijkt me erg gezellig. Ik duim heel hard voor ons alledrie!

Liefs Kiki

Terug
Bovenaan