Voor moi

Wat heb jij een k*tweekend gehad zeg! Als ik wist waar je zat, zou ik acuut naar je toekomen (dat helpt niet, dat weet ik, maar dat voelt voor mij dan weer goed). Nou gaan we wel alledrie (kiki, jij en ik) een andere kant op lijkt het. Wat denk je er zelf van? Wanneer zou je eventueel mogen beginnen met clomid? Moet je dan eerst een menstruatie afwachten?
Gelukkig lees ik ook al veel positieve dingen over clomid. Ik heb vrijdag bloed laten prikken. Ik dacht ook steeds bij mij zit het wel goed, maar nu sla ik aan het twijfelen. Ik krijg pas over twee weken de uitslag. Ik hoop maar dat ik dan al een week over tijd ben!
Ik ga nu naar bed, ben erg moe (drie uur onderweg geweest, daar zal het wel van komen...) Ik 'spreek' je morgen wel weer!

Liefs, el

Hoi el,

Lekker weekend gehad?? Dat zal vast wel met dat prachtige weer!!!

Wat heb ik jou en Kiki gemist joh!! Gelukkig wel heel veel lieve berichtjes van de andere meiden ontvangen...

Ik heb inderdaad een héél heftig weekend achter de rug! Na die bloedtest van de vorige x en het goede zaad van mijn vriend had ik eigenlijk hele goede hoop zoals je weet,,,echt heel stom achteraf maar goed dat zal er wel bij horen! Ik moest dus die vrijdag ochtend bellen naar de gyn tussen 8.45 en 9.15 dan heb je dus maar een hals uurtje de tijd,,probeer dan maar stiekem even te bellen zonder dat het opvalt pff viel al niet mee, eindelijk krijg ik zo`n vrouwtje aan de telefoon,,uitslag nog niet binnen! Ik balen, maar niks aan te doen. S'middags weer gebeld,,,nog niet binnen!! sjonge jonge ik dacht echt wat is dit nu weer!! Eindelijk om 14.30 had ik de uitslag,,,ja, zegt je waarde is 0.9 en meer zei ze niet..ik ondertussen al vet geirriteerd en zei ennnnn???wat heeft dat te betekenen,,,dat je geen eisprong hebt gehad!! En in gedachten had ik al een heel mooi verhaaltje, dat ze misschien stiekem zou zeggen, mevrouw ik zou maar eens gaan testen!! Hoezo positief ingesteld ha, ha!! Na die uitslag gewoon weer doorgaan met werken natuurlijk pff viel niet mee!!

Zaterdag mijn verjaardag gevierd en dit was dankzij het mooie weer helemaal top heb ik echt van genoten! Mijn vriend had als verrassing een taart met mijn foto erop laten maken en het hele huis versierd echt top!!

En zondag de verjaardag van mijn moeder gevierd en daar kreeg ik een klein conflict met mijn zus,,,en toen gooide ik het er zo maar uit!! echt erg toch!! Dus nu weet mijn kant van de fam het, maar ik vind het niet zo erg hoor, want nu houden de mensen misschien wat meer rekening met wat ze zeggen en doen!

Mijn vriend is er helemaal niet blij mee dat ze het weten, maar mij maakt het niet uit, ze gaan echt niet iedere week vragen en??? ze hebben zelf ook kinderen en weten hoe rot dat is!! Vind het erg fijn dat mijn moeder het weet!!

Hoe gaat het verder met jou? Ik praat zoveel over mijzelf!!

Is het nog een beetje goed verlopen die situatie met je ex-man sorry, maar weet niet meer zo goed wat het precies inhoudt,,,

Voor jullie word het nu ook weer spannend he??

Weer een heel verhaal, maar er is ook veel gebeurd!!

Liefs moi xxx

o, ja vergeet ik nog te antwoorden op je vraag...ik weet niet precies wat er nu gaat gebeuren..de gyn had het erover dat ik bij een negatieve uitslag aan de clomid moest, maar ik weet niet of hij eerst nog inwendig moet gaan kijken of hij eventueel de oorzaak kan achterhalen! Toch weer mijn mooie setje aan ha, ha... De clomid moet je volgens mij op de 3e dag van je ongi slikken, misschien word dit eerst opgewekt!!

Liefs moi xxxx

Hoi moi,
Over opgewekt gesproken; het is mij een raadsel hoe jij zo opgewekt kan blijven! Petje af hoor, voor zoveel goede moed na zoveel tegenslag! Ik ben toch 'blij' dat je eigen verjaardag leuk was, ik had begrepen dat de ruzie met je zus op jouw verjaardag was.

Wij hadden inderdaad een heerlijk weekend, alleen zondag regende het (maar als het maar een dag duurt dan vermaak je je wel). Ik was vrijdagmiddag behoorlijk dizzy van die prik, was ik vergeten de buitentent mee te nemen! Haha, alsof ik nog nooit eerder gekampeerd had. Staan we daar 's avonds om negen uur de tent op te zetten:"Pak effe de buitentent?!" "Buitentent??? Er ligt niks meer in de auto!" Ik nog denken dat het aan hem lag, we gaan altijd met zijn auto en hij vergeet nog wel eens dat het handiger is om de auto op te ruimen als je een weekendje weg gaat (met als gevolg dat wij altijd het halve dakdekkersbedrijf bij ons hebben op de camping). Maar geen buitentent dus, gelukkig hadden mijn ouders nog een hele oude tent. Ik was ook vergeten een paar T-shirts met lange mouwen mee te nemen en ik kreeg echt een hele grote blauwe plek. Ik het hele weekend angstvallig met mijn arm gebogen zitten zodat de korte mouw erover heen viel. Ik had ook geen zin om er over te gaan liegen als mijn ouders het gezien hadden, maar dat is dus ook niet gebeurd.

Ik had weer zo iets geks: zaterdag en zondag behoorlijk veel lichtroze afscheiding. Ik denk:"Dat gaat weer mis!" Gisteren alles weer gewoon wit, wel meer dan normaal, dat geeft de burger moed, misschien was het innestelingsbloed??? Maar vandaag is het weer weinig en roze. Veel eerder dan normaal en normaal begint het met bruin. Denk je dat je alles wel gehad hebt, verzint je lijf weer iets nieuws! Mijn borsten worden in de loop van de dag steeds pijnlijker en gespannen, had ik ook nooit eerder. Nou ga ik maar langzaamaan de hoop weer opgeven, het zal wel weer een grapje zijn.
Mijn lief heeft vanochtend het meest manonterende klusje gedaan om zwanger te worden: zijn sperma in een potje ge.... (tja, hoe noem je dat nou weer?) en ingeleverd. Ik ben benieuwd.

Mijn ex wilde niet meewerken aan de boedelscheiding (hij wil alles houden maar niet betalen). Daardoor duurde het ruim een jaar voordat de scheiding aangevraagd kon worden, daarna duurde het een jaar voordat er uitspraak (over de echtscheiding) was en inmiddels zijn we elf maanden verder en is er over de boedel nog steeds geen uitspraak. Nu wordt het door de rechtbank iedere keer uitgesteld. Geen uitspraak betekent dat hij alles heeft (onder andere ons woonschip met bijna afbetaalde hypotheek en een door ons beiden opgebouwd constructiebedrijfje), maar er niet voor betaalt. En dat al meer dan drie jaar! Ja, daar word ik dus erg giftig van en dat moet niet, want ik wil zwanger worden.

Zo, da's weer een heel verhaal. We hebben wat in te halen hè, na drie dagen!

Liefs, el

Hoi el,

Heel begrijpelijk dat je van zo`n ex goed beroerd wordt bah,,,dat schiet dus lekker op!! Wat heeft hij er aan he,,dat snap je dus echt niet!!

ha, ha ik zie het al helemaal voor me hoe jij hebt lopen stunten om die blauwe plek maar ongezien te houden!!

Ik ben super opgelucht dat mijn fam het nu weet,,,net lekker met mijn moeder er over gesproken en mijn zus belde nog,,,het is weer helemaal uitgesproken hoor!! Maar ik ben zowiezo een prater hoor (was vast niet opgevallen) en ik praat veel over de dingen die mij bezig houden, en nu kon ik over het hele zwanger worden niet praten (wel met jullie natuurlijk) en dat vond ik best moeilijk!!!

Ik vind het eerlijk gezegd wel erg goed klinken bij je el,,,jullie zijn toch al een aardig tijdje bezig en als jij nu toch ineens andere verschijnselen hebt dan anders...krijg ik echt de kriebels!! Dan ga je kiki achterna!! Dat zou geweldig zijn ik gun het jullie echt onwijs hoor!! Ik lees gewoon met jullie mee op het feb-forum, want dat zit er voor mij niet meer in!!

Weet je dat er genoeg redenen zijn om positief te zijn, want in principe hebben wij gewoon geluk het klinkt natuurlijk raar om dat te zeggen, maar ik ben gelukkig een jaar geleden al met de pil gestopt en stel je voor dat ik pas in jan gestopt zou zijn, dan zouden wij nu niet al bij de gyn lopen,,dus dat zijn we mooi voor!! Al moet ik zeggen dat ik mij van het weekend echt superk** voelde en echt goed gehuild heb,,,met snikken en al, nou dat zegt wat hoor!!

Ik vind het soms zo gek in het leven het ene moment kun je zo gigantisch in een dip zitten,,,en als je alles weer even op een rijtje zet,,,weet je,, het komt echt allemaal goed!!!

Wanneer krijgen jullie de uitslag??
EN,,,,,wanneer is eigenlijk je NOD el,,,schiet al weer op toch!!!!

Liefs moi xxxx

Maandag nod, als het od wordt dinsdag de gyn bellen. De uitslag zou twee weken duren, maar dan kan ik in die dinsdag al een afspraak maken voor een samenlevingstest. En wanneer de uitslag van het sperma is, dat weet ik eigenlijk niet. Dat zal hij dinsdag ook wel weten neem ik aan.

Mijn schoonmoeder komt zo eten, ik spreek je vanavond weer!

Liefs, el

Hoi Meiden,
Hier weer een berichtje van mij.
El, het begint er al aardig op te lijken bij jou... Ik duim voor jullie dat het raak is!
Moi, wat stom dat zo'n telefoniste alleen maar zegt: de waarde is 0,9. Geen enkel normaal mens weet toch wat dat inhoudt??? Gelukkig maar dat je je verjaardag niet hebt laten verpesten en ik ben het met El eens dat het heel knap is, zo positief als jij/jullie blijven!
Het lijkt me zo'n gehannes om je sperma in een potje te deponeren (wij noemen dat trouwens wieksen, geen idee waar dat vandaan komt...). Dat kan je toch niet mikken?!?
Hier is alles goed. Vandaag veel minder last van mijn buik gehad, maar wel een verkeerde bh aan: geen steun, alles (en het is best veel nu) zwiebelde alle kanten op en als ik het koud heb, heb ik enorme "knopjes". Geen gezicht. We hadden vandaag studiedag met de bouw 1 tm 4 en we waren al allemaal plannen aan het maken voor volgend jaar. Tjonge wat is het dan moeilijk om je mond dicht te houden! (Kiki, wil jij dat volgend jaar ook weer op je nemen? Eh ja hoor, zullen we daar de definitieve afspraken over maken tijdens de eerst bouwvergadering in het nieuwe schooljaar? hihi)
Tot later, liefs Kiki

Terug
Bovenaan