Hoi el,
Heel begrijpelijk dat je van zo`n ex goed beroerd wordt bah,,,dat schiet dus lekker op!! Wat heeft hij er aan he,,dat snap je dus echt niet!!
ha, ha ik zie het al helemaal voor me hoe jij hebt lopen stunten om die blauwe plek maar ongezien te houden!!
Ik ben super opgelucht dat mijn fam het nu weet,,,net lekker met mijn moeder er over gesproken en mijn zus belde nog,,,het is weer helemaal uitgesproken hoor!! Maar ik ben zowiezo een prater hoor (was vast niet opgevallen) en ik praat veel over de dingen die mij bezig houden, en nu kon ik over het hele zwanger worden niet praten (wel met jullie natuurlijk) en dat vond ik best moeilijk!!!
Ik vind het eerlijk gezegd wel erg goed klinken bij je el,,,jullie zijn toch al een aardig tijdje bezig en als jij nu toch ineens andere verschijnselen hebt dan anders...krijg ik echt de kriebels!! Dan ga je kiki achterna!! Dat zou geweldig zijn ik gun het jullie echt onwijs hoor!! Ik lees gewoon met jullie mee op het feb-forum, want dat zit er voor mij niet meer in!!
Weet je dat er genoeg redenen zijn om positief te zijn, want in principe hebben wij gewoon geluk het klinkt natuurlijk raar om dat te zeggen, maar ik ben gelukkig een jaar geleden al met de pil gestopt en stel je voor dat ik pas in jan gestopt zou zijn, dan zouden wij nu niet al bij de gyn lopen,,dus dat zijn we mooi voor!! Al moet ik zeggen dat ik mij van het weekend echt superk** voelde en echt goed gehuild heb,,,met snikken en al, nou dat zegt wat hoor!!
Ik vind het soms zo gek in het leven het ene moment kun je zo gigantisch in een dip zitten,,,en als je alles weer even op een rijtje zet,,,weet je,, het komt echt allemaal goed!!!
Wanneer krijgen jullie de uitslag??
EN,,,,,wanneer is eigenlijk je NOD el,,,schiet al weer op toch!!!!
Liefs moi xxxx