Voor moi

Hoi moi en Kiki,
Kiki, ik stel net op het februariforum allemaal vragen die je bij voorbaat al beantwoordt! Wat knap dat je je mond hebt kunnen houden!
Hoe komen jullie er nou bij om dat wieksen te noemen, dat hebben jullie toch nooit hoeven doen, waarom ken je er dan een woord voor? Mijn lief kan overigens wel goed mikken, als hij migraine heeft wiekst hij in een spuitje en da's nog veel kleiner (en dat met hoofdpijn!).
Grappig, jullie denken allebei dat ik misschien zwanger ben en ikzelf vond dat ik de moed maar alvast moest opgeven. Ik heb werkelijk alles al voorbij zien komen: overgeven, rode handpalmen, gevoelige borsten, 'innesteling'bloed, aders op mijn borsten, vermoeidheid. Alleen een andere smaak nog niet, dat zal ik dus vandaag of morgen wel krijgen, haha. En nu heb ik dus roze/witte/roze afscheiding met als extraatje af en toe steken in mijn borsten en afgezakte pijn. Mijn lief roept nog steeds:"Roep me maar als de weeën beginnen" Eerder gelooft hij het toch niet zegt-ie!

Ik ben trouwens blij dat het forum er is hoor. Nog afgezien van wat ik er allemaal van geleerd heb. Bij mij is het dus nog steeds echt geheim, alleen een paar vage kennissen van mijn man weten ervan (waaronder de echtgenote van de gyn en de gyn zelf). Maar ja, hij heeft geen forum om even lekker te beppen over wat we zo graag willen. Als ik dat niet kon met iedereen hier, had ik denk ik allang mijn mond voorbij gepraat! (ik praat ook graag, viel bij mij ook niet op toch??)

Liefs, el.

Hoi Kiki, ik denk de hele tijd dat het maandag is. Mijn schoonmoeder op visite, net weekend geweest. Shit, nu heb ik dus CSI Miami gemist!!

Hoef je voor wieksen geen vergunning meer te hebben dan?? Moet je examen voor doen volgens mij. Als je te vaak mist moet je extra lessen nemen!! Maar moi, met superzaad krijg je compensatie hoor! Zo, dat was weer een plat bericht, die had ik dus met chello moeten versturen.
Mou, ik ga ook maar even aan mijn huwelijse verplichtingen voldoen (naast je man op de bank televisie kijken)

Fijne avond verder, tot morgen
Liefs, el.

Kan het niet laten om te reageren. Ja, ja jullie berichtjes worden dus gelezen,ook door mensen voorwie het misschien niet bedoeld is. Maarja kan hier echt uren zitten om alles te lezen. Lekker er wordt met je meegeleefd, kunt je verhaal kwijt en nog lekker ouwehoeren ook nog.Zoals zoveel meiden hier weet in mijn omgeving ook bijna niemand waar we mee bezig zijn en daarom is het zo lekker om je even helemaal in dit wereldje te storten.
Iedereen veel succes.

Hoi Arina,

Wat leuk dat jij onze verhalen ook leest!! Ik vind ze zelf vaak ook erg grappig en lees ze dan nog een x over!! Ik heb ontzettend veel steun aan dit forum, vooral omdat ik over het hele zwanger worden gebeurend de hele dag wel kan praten...erg fijn dat ik hier dan mijn verslag kan doen wat er is gebeurd!!zowel leuke als minder leuke dingen!! Het is een soort dagboek, maar nu krijg je tenminste een reactie en steun..en ik vind het fijn dat ik er voor de andere meiden kan zijn!!

Hoe gaat het met jou Arina, heb ik jou verhaal hier al eens gelezen? sorry, als ik het niet meer weet hoor!!!

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan