voor moon en anderen die me misschien kunnen helpen

Bedankt dames, wilde eigenlijk tot woensdag wachten maar ga er morgen eentje halen van clearblue! Hoop dat het daaraan heeft gelegen! Laat het jullie morgen weten.

Liefs Fem(mi)

p.s. Zou er liefst nu nog een gaan halen maar dat is n beetje moeilijk op zondagavond helaas.

Ik weet nog wel iemand die een clearblue test aat halen. Ik heb vandaag ook getest met een apothekerstest. toch wel handig zo'n forum

Zeker weten dat zo'n forum handig is!
Het is toch wel typisch dat er vier meiden/vrouwen zijn die een apothekerstest hebben gedaan en er of geen goede ervaring mee hebben of iedere keer teleurgesteld worden terwijl dit misschien wel helemaal niet klopt!
Morgen weten Pam en ik in ieder geval of t echt zo is, ik hoop t voor ons.
Door jullie kan ik t tenminste nog een beetje uithouden dus bedankt alvast hiervoor!

Liefs Fem(mi)

Ben benieuwd of ik nog goed kan slapen. Gelukkig gaat de drogist hier morgen om 9 uur open en niet pas om 1 uur.  Ben hun eerste klant morgen. Ik ga nog meer dingen verzinnnen om te kopen anders valt het zo op bij de kassa  ....spannend hoor

Nu echt voor de laatste keer hier vandaag, t is ook zo spannend!
Ga ook morgenochtend om 8 uur gelijk naar de apotheek, moet wel werken maar zeg dat k eerst effe naar de huisarts moet want kan t echt wachten tot morgenmiddag.
Tot morgenvroeg!  Welterusten hoop ik.

Doeg!

Terug
Bovenaan