VOOR NEL

hoi nel,ik ben manuela 27 jaar,woon in Almere ben in januari,gestopt met de pil,ik ben dus ook een half jaartje bezig,vindt het erg leuk van je hoe je reageerde,ben ik gelukkig niet de enige,nou ik hoor je wel gr manuela

hoi hoi,ja balen he!ik was ook bijhoorlijk teleurgesteld,ik ben er van af gelukkig,ja wachten duurt eeuwig,ik heb al geen geduld,en met zwanger worden dus al helemaal niet. hahahahaa,erg gezellig vindt ik ook gr manuela.

Hoi Manuela,

Wat grappig, eindelijk eens iemand uit Almere. Zelf woon ik in Almere Stad, ben (ook) 27 en (ook) een half jaar bezig zwanger te worden (helaas heb ik ook al een miskraam achter de rug) EN ook ik ben erg ongeduldig haha. Ik moest even reageren op zoveel herkenning!

Groetjes F.

Oh, nu ik het terug lees lijkt het net (omdat ik voordat ik vertel over de miskraam ook het woordje ook gebruik, alsof jij dat ook hebt gehad maar dat bedoelde ik er dus niet mee.

Groetjes F.

Ben ik weer. Ik lees net alle andere berichtjes. Wat is er toch allemaal aan de hand op dit forum? Zelf zit ik normaal gesproken op het forum, zwanger worden na een miskraam maar af en toe kom ik ook hier kijken. Het lijken hier soms wel een stel kleuters zeg!
Ik vind het echt jammer dat er zo'n sfeer is op een forum als deze. Hopelijk wordt de sfeer snel weer zoals vanouds.

Groetjes F.

hoi f wat leuk dat je ook uit almere komt,ik kom uit almere buiten.en voor anoniem hierboven.van 15.37 ja het is ook jammer maar ik vindt ,dat somige als ze er niet mee eens zijn,of kritiek hebben,ze het anders kunnen formuleren.gr manuela

Terug
Bovenaan