VOOR NEL

Hoi Nel, anoniem en manuela,
Fijn zo die leuke dames onder elkaar.
Mag ik me ook aub bij voegen bij dit clubje is veel gezelliger?
Ik ben 27Jr en kom uit Belgie.
Ben nu pas begonnen om zwanger te raken. Ben nu zo'n 4 maanden geleden gestopt met de pil. En nu moet ik het afwachten. De 10 de Aug moet ik ongi worden. Ik hoop dat het meteen gelukt is maar ja zal wel niet want ik voel me nog steeds hetzelfde.
Ik kom hier iedere dag . Dus hoop vaker met jullie verhalen te kunnen wisselen..
Groetjes

Hoi meiden,

Manuela, ik vind het leuk dat ik eindelijk eens iemand uit Almere tref. Ik woon er nu weer zo'n 2 jaar, daarvoor heb ik 5 jaar in Amsterdam gewoond maar daarvoor (snap je het nog haha) woonde ik ook in Almere.
Wilma, Nel en Manuela,
Hoe lang zijn jullie nu bezig met zwanger worden? En wanneer is jullie nod? Ik heb nu net mijn ongi achter de rug dus het duurt nog wel even voordat ik mijn eisprong heb. Ik gebruik wel een ovulatietest dus dan weet ik zeker dat ik mijn eisprong niet mis loop.

Succes met klussen!

Groetjes F.

Hoi Nel, had net een heel verhaal getypt, is mijn tekst ineens weg!
Ik noem mezelf F. (ik vergeet altijd hierboven wat te zetten bij naam maar ik sluit altijd af met F.) Lees net de berichtjes bovenaan het forum. Probeer maar niet te reageren anders wordt het zo'n sneeuwbaleffect.
Succes de komende ronde (ik verwacht pas rond 13 augustus mijn eisprong).

Groetjes F.

Terug
Bovenaan