Voor Nelly mama van Dean

A

Anoniem

Guest
Hee Nelly,

Grappig.. al toen ik je voor het eerst 'zag' op dit forum bleek dat we iets gemeen hadden. Namelijk de naam 'Dean'. Ik vind het een geweldige naam maar helaas heet mijn neefje zo dus voor ons komt er geen Dean als we ooit nog een jongen krijgen...

Maar nu zie ik in de topic 'jonge papa's' dat we nog iets gemeen hebben namelijk een 'oude vent'. Hihi laat het ze niet horen!! Mijn man is 41 en ik 22. Je ziet het niet zo vaak.. dus toch grappig dat er hier nog zo'n stel rondhuppelt!

Dat wou ik gewoon even zeggen!

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Hahaha, da's inderdaad toevallig. Ik twijfelde even of ik het wel zou vertellen. Zelf vind ik het helemaal geen probleem, maar je weet natuurlijk nooit wat anderen ervan denken.  Lex en ik zijn inmiddels 6 jaar samen en ben toen ik 18 jaar was met hem gaan samenwonen. Hij was toen precies 2x zo oud als ik. Hihihi. Het is nog zo'n jonge vent. Hij heeft meestal meer energie dan ik. Hij houdt ook niet (meer) van uitgaan enzo. Hij (en ik trouwens ook) gaat nog wel graag naar bandjes kijken, maar z'n prioriteiten liggen nu bij zijn gezin.

Jullie hebben toch meer kinderen? Dean is ons eerste kindje (tot nu toe). We zijn dus nog gezellig met z'n drietjes.

Wat grappig dat je de naam Dean ook zo leuk vindt. Wij hebben de naam al jaren in ons hoofd en nu dus gebruikt voor ons ventje. We zijn nu zelfs al aan het brainstormen welke jongens- en meisjesnamen er bij passen. Heb je nog suggesties? Haha.

Het is weer een heel verhaal geworden zie ik wel.

Liefs,
Nelly.

Hallo,

Ik zie het ook helemaal niet als probleem en hihi we lijken nog meer op elkaar! Wij gaan ook vaak naar bandjes kijken of concerten maar niet 'gewoon' op stap.
Mijn man heeft idd nog 2 kindjes uit een eerder huwelijk die de helft van de week bij ons wonen.
Maar Tyche is ons 1e kindje samen. Ik ben nu  al 4 jaar met hem samen en vorig jaar toen ik zwanger was van Tyche zijn we getrouwd.
Namen die ik bij Dean vind passen:
Het zusje van 'mijn'   Dean heet Chelsea.
Ik vind Abby of Maggie een leke naam erbij. Of Madison.. maar is misschien iets te engels.
Leuke jongensnamen erbij vind ik: Nigel, Vince, Jayden,.. maar vooral Owen!
Ik moet naar mijn meisje nu...........

Vindt Owen inderdaad heel mooi bij Dean passen. Ook 1 lettergreep en kort en stoer. Ik zal nog eens denken. We hebben nog even de tijd. We willen volgend jaar weer proberen, dan is Dean in ieder geval 2 jaar als zijn broertje/zusje geboren wordt.

Groetjes uit een nat Zeeland!

Oh ja, dat wilde ik nog vragen (nu we toch bezig zijn); naar welke bandjes gaan jullie weleens? Ben even vergeten waar je vandaan komt. Is er bij jullie in de buurt vaak wat te doen op dat gebied?

Kga nog even poetsen...

Wij wonen in een ienie mienie dorpje tussen Tilburg en Eindhoven. We gaan vaak naar bandje dat heet 'funky monks'. Ze spelen covers van de Red Hot Chilli Peppers maar hebben inmiddels ook 7 eigen nummers. Ze zijn echt heel goed. Verder is er in een kroeg niet ver van hier elke vrijdag een bandje. Ook veel rock.
Van grote concerten zijn we naar U2 geweest en Dio.. ja ook meestal rock... en jullie? Ben ook erg benieuwd en weet ook niet meer waar je vandaan komt!

Wij wonen in Zeeland, 's-Gravenpolder. Dat ligt dichtbij Goes.

Wij gaan ook naar Rock-bandjes, maar meestal zijn het Heavy Metal-bandjes. Dio is wel leuk, maar een beetje te soft voor ons. Hahaha. Volgens mij heb ik ze eens op Graspop (België) gezien. We zijn pas nog naar Saxon geweest. Judas Priest, Black Label Society (band van Zakk Wylde gitarist van Ozzy Osbourne) en de Zeeuwse band Surrender zijn wel favoriet. 18 mei is het Borstrock in Nieuw Vossemeer (Brabant)  met UDO en Vengeance. Lex gaat daar met een vriend naar toe. Misschien zegt  het je wel helemaal niets en zit ik het zomaar te typen. Hihihi. Ik speel trouwens zelf bass en Lex gitaar. We hebben naast onze hobby muziek ook nog auto's (Amerikaans) en motoren als hobby. Tjonge jonge, wat een wild leven...

Hroeten!

Saxon vind ik echt vet. Heb ze op graspop of pukkelpop gezien. Ben ook een paar jaar naar wacken geweest maar ben nu wat rustiger geworden.... Zal eens gaan google-en naar dat festival dat je typte

Terug
Bovenaan