Voor Nelly mama van Dean

Dat had ik nou niet verwacht; een Saxon-fan op dit forum. Die ouwe Biff kan het nog goed hè. Kheb ze nu 4 x gezien en het verveelt nooit. Afgelopen 10 maart speelden ze in Hof ter Lo, in Borgerhout Antwerpen. Ze spelen ook wel in Nederland, maar Antwerpen is voor ons maar 3 kwartier rijden en het is een fantastische zaal. Twas echt geweldig hoor!! Het was tevens ons eerste avondje met z'n tweetjes en we hebben Dean naar de oppas gebracht.

Nog meer bands die je goed vindt? Ik wordt nu namelijk wel heel benieuwd.

Oh, Saxon speelt vaak op Graspop hoor. Ik heb ze daar 2x gezien. En jou misschien ook wel!!

Ja zoals ik al zei ben ik een beetje afgezakt naar wat rustigere rock. Maar motorhead vind ik toch nog wel vet. Ook Thin Lizzy enzo maar weet niet eens of die nog bestaan.... nee mijn leven is wat rustiger geworden al vond ik mijn festival tijd wel erg... ja hoe noem je dat.. gezellig. Ik vond het een leuke sfeer! En idd wel grappig als we elkaar op graspop gezien zouden hebben.. lol.

Lex vindt Mötorhead ook goed, ik niet. Die stem van Lemmy, grrr.  Maar da's mijn smaak.
Thin Lizzy  speelt dit jaar op vrijdag op Graspop. Zaterdag o.a. Iron Maiden en zondag Ozzy Osbourne, Black Label Society, Amon Amarth en Hammerfall. Lex gaat op zondag, ik niet. Het wordt ook steeds duurder.
Heb je weleens gehoord van Dimmu Borgir? De muziek is niks, maar de naam Dimmu (spreek uit als met u op het einde, niet e) vind ik een mooie naam. Wel apart en komt in Nederland voor zo ver ik weet niet voor.

Groetjes,
Nelly.

Nee die band (of zanger wat is het?) ken ik niet. Vind het ook niet zo'n leuke naam of zeg je dimmuu? Dan vind ik het nog niet zo geweldig maar anders klinkt het als dimmen zo van 'rustig aan'.... Maar zoals je in het bovenstaande stukje al zei : ieder zijn smaak! Ik had dit jaar wel naar Rock Werchter gewild... daar komt iets meer verschillende muziek maar het is idd zo duur...
Ga gewoon een keer iets leuks doen met ons gezinnetje.
Ik vind trouwens Viggo een leuke jongensnaam en Ward.

Ik denk dat we alleen de naam Dean gemeen hebben. Viggo vind ik te Deens/Zweeds en Ward klinkt een beetje dom.  Sorry... Nee, het moet echt een Engelse naam zijn. We hebben inmiddels de namen Joey en Lynn aan ons lijstje toegevoegd. Jory vind ik ook leuk, maar Lex niet. De naam Lynn hadden we bij Dean ook al. De naam Lexi vind ik ook leuk, maar Lex en Lexi is een beetje verwarrend. Owen vind ik toch ook wel leuk. Toch nog niet zo makkelijk hoor.

Dimmu (Dimmuu) betekent donker. Is een beetje raar als je een blond ventje (net als Dean)  zou krijgen. Ach, we zien wel. We hebben nog even...

Wacken is volgens mij ook wel interessant, maar bere duur. Dan is het niet leuk meer. Nee, dan blijven we  wel gewoon in de buurt en gaan we lekker met Dean van alles doen. Is toch ook veel leuker.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan