Voor Nessie

Dank je wel dames.....nu zal het zeker mooi weer worden met jullie hulp hihi

pffff wel  weer te druk gehad voor zenuwen vandaag, maar dadelijk na de laatste fles van half 11 naar bed en zullen ze wel komen. Ik zal wel geen oog dicht doen vannacht. Ik kan het eigenlijk nog niet geloven dat we het morgen gaan doen zeg....he he eindelijk, maar toch wel eng ook. En hoop dat mijn kapsel een beetje met dit weer houdt. Zo ben er weg van en morgen kom ik niet hihihi....jullie horen me zondag of maandag wel weer. En zal dan ook een foto plaatsen als jullie dat leuk vinden. bye Nessie met nog een schorre stem en keelpijn.....

Hoi Nessie,

Gefeliciteerd met je huwelijk meid!
Heb vandaag aan je gedacht. Hier in Kaatsheuvel, Noord Brabant, was het prachtig zonnig weer, ik hoop dat jij dat ook hebt gehad.

Geniet van je wittebroodsweken!!

Groetjes, Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006

Hoi Nessie,

Van harte proficiat met jullie huwelijk. Ik hoop dat het een geweldige dag is geweest. Het was in ieder geval droog weer, weliswaar met veel wind, dus ik hoop dat jouw kapsel het gehouden heeft, maar verder was er niks mis met het weer. Ik hoop dat jullie samen een heel erg gelukkig leven tegemoed gaan. Geniet van elkaar en van jullie kind(eren), sorry, kan me even niet meer herinneren of je er meer had.

Ennuh, die foto wil ik graag zien hoor. Zet hem er niet te klein op, anders kunnen we nog niks zien.

Groetjes Fonske.

Hoi Dames.....
Daar zijn we weer....het was een mooie dag met ook af en toe het zonnetje  (helaas wat regen na de ceremonie tijdens foto's maken) maar het gaat zo snel voorbij zeg!!
Ik ben nu nog  meer verkouden wel en mijn stem is bijna weg maar dat heb ik er graag voor over gehad. De foto's van de fotograaf  heb ik nog niet maar wel wat er zelf is gemaakt.....komen er een paar zoals beloofd.

mijn schatjes

en nog een:

Groetjes Nessie

Hoi Nessie,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk !!!!!!!!
Wat fijn dat het een geweldige dag was  ondanks wat regen, was de doop van Jari ook  leuk ???
Mooie foto's !!!!

Groetjes  Marina
en een knuf van Yenna en "onze" Yari.  

Hoi Nessie,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk !!!!!!!!
Wat fijn dat het een geweldige dag was  ondanks wat regen, was de doop van Jari ook  leuk ???
Mooie foto's !!!!

Groetjes  Marina
en een knuf van Yenna en "onze" Yari.  

Hey Nessie,

Nog proficiat met jullie huwelijk en de doop van je zoontje... mooie foto's! Hoe bevalt het nu.. getrouwd zijn??

Groetjes Kirsten, mama van Tyche

Terug
Bovenaan