voor Nicole1

A

Anoniem

Guest
Hoi Nicole.

Ik was hier net gewoon even een beetje mee aan het lezen en zag dat je in Limburg woont en je IVF behandeling in Maastricht krijgt. Ik heb daar ongeveer 4 jaar geleden ook mijn behandelingen IVF met ICSI gehad en wil je toch even laten weten dat daar echt geweldige mensen werken die ontzettend met je meeleven en je door dik en dun steunen.
Wij hadden toen de keus om naar Maastricht of Eindhoven te gaan, in Eindhoven waren de wachttijden een stuk korter maar het slagingspercentage was in Maastricht weer hoger. Nou toen was voor ons de keus snel gemaakt.

Ik wil jullie heel veel succes wensen de komende tijd!!!

Groetjes Nicole.

Hoi Mammie,

Bedankt voor de tip. De steun kan ik wel goed gebruiken. Ik ben niet zo'n held met naalden dus ik zal mij er even moeten doorbijten denk ik.

Wat leuk trouwens dat hier nog iemand uit limburg komt. Ik heb altijd het gevoel dat ik aan het eind van Nederland woon (wat ook wel zo is). maar dat hier bijna niemand is die ook uit limburg komt.

Veel liefs

Nicole

Hoi,

Heel leuk dat je even reageerd!
Jaja Limburg is dan wel niet zo groot, maar ook wij hebben al internet (hihi) en we hebben ook nog dezelfde naam dat is wel heel toevallig.
Ik hoor ook eigenlijk helemaal niet thuis op dit forum, maar omdat ik zelf ook in dat schuitje heb gezeten en weet wat jullie meemaken kijk ik toch geregeld even mee en daar waar ik kan wil ik graag mijn ervaringen met jullie delen. En antwoord geven op de vele vragen die er toch zijn.
Al is er maar eentje die ik een antwoord kan geven of een beetje moed toe kan spreken dan voel ik me daar goed bij.
Dus mocht je wat willen weten of gewoon even je verhaal kwijt willen dan weet je me te vinden.

Heel veel lieve groetjes Nicole.

Hoi dames,

Ik kom ook uit Limburg. Toch heeft ons ziekenhuis aangeraden om naar Eindhoven te gaan. En hier zijn nu dus geen wachtlijsten. Ik heb op het internet gezocht welk ivf ziekenhuis beter eruit kwam. Dit was een minuscuul verschilletje. En doordat de gyn hier aangaf dat zij voor Eindhoven zou kiezen, hebben wij dat ook gedaan.
Ik heb haar gevraagd welk ziekenhuis beter aangeschreven stond op gebied van IVF-ICSI. Zij bleef voor Eindhoven.
Toen was de keus voor Eindhoven voor ons iets gemakkelijker!
Tot op heden ben ik ook tevreden over Eindhoven, maar we zijn nog maar net begonnen en heb natuurlijk geen vergelijk!

Succes verder, en laat nog eens wat van jullie horen!

Juffy

Hoi Juffy,

Het is al wat jijzelf ook aangeeft je hebt geen vergelijking. Maar ik was gewoon heel erg te spreken over Maastricht en misschien als ik in Eindhoven was geweest was ik daar over te spreken geweest.
Maar ik praat ook over dik 4 jaar geleden en toen stond Maastricht gewoon beter aangeschreven. Maar de techniek gaat tegenwoordig zo snel dat ik denk dat je op allebei de plaatsen goed zit.

Ik wil je heel veel succes wensen en laat nog eens horen hoe het met je gaat.
Groetjes Nicole.

Hallo dames uit Limburg,

Ik zat net nog eens te lezen...
Snap ik het goed als jullie allebei Nicole heten? Soms kan ik erg blond uit de hoek komen dus misschien dat dit weer eens zo'n hoek is?!....

Komen jullie allebei uit het zuiden van Limburg?

Liefs Juffy

Hallo juffy,

Hahaha ja inderdaad wij heten toevallig allebei Nicole. Ik kom wel uit het zuiden. Uit Heerlen. En jij dan?

Wij   moeten 16 mei terug naar onze eigen gyn. in Heerlen en dan zullen wij te horen krijgen naar welk ziekenhuis wij het beste kunnen gaan.

groetjes

Nicole

Hoi Juffy,

Nou deze keer heb je het toch goed wij heten inderdaad allebei Nicole.
Ik kom van de kant van Weert en jij?

Doeiiiiiiiiii.

Terug
Bovenaan