voor Nicole1

hallo meiden,

Zo te zien hebben de "limbo's" overhand...ik kom nl ook uit Limburg (Nuth) en ben voor iui behandelingen in het AZM.
Wat leuk om te lezen dat er nog meer meiden uit de omgeving, op dit forum aanwezig zijn.

Ik ben momenteel bezig met mijn wachtweek. Heb vorige week maandag mijn 5-de iui gehad en maandag 8 mei is mijn NOD (hoewel mijn ervaring is dat deze meestal tussen dag 11 en 12 ligt) Spannend dus.

Meiden heel veel succes!

Liefs Indy

Hoi Indy,

Het wordt inderdaad steeds gezelliger hier in limburg. Hoe bevalt het je in Maastricht?
Wij krijgen geen iui maar IVF dus ik weet niet of dat een andere afdeling is in Maastricht.

groetjes

Nicole

hai Nicole (1)

Ja super gezellig hier! Ik sta net op het punt om naar bedje te gaan, maar besloot om nog hééél eventjes te kijken op het forum (je kent dat wel hahahaha) Dus nog eventjes reageren.

We moeten steeds naar de afdeling voor gyneocologie, zal inderdaad wel op een andere afdeling zijn, als waar de IVF plaatsvind. Wel confronteren soms hoor. Zit je daar te wachten tussen al die zwangere gelukkige vrouwen. Die stiekem ook naar mijn buik gluren, om te zien of er ook "wat"zit. Mensen hebben soms geen flauw benul, dat het zwanger worden niet altijd vanzelf gaat (in tegendeel)

Tja de ervaringen over het Azm: veel verschillende artsen gehad. Dit natuurlijk omdat we er ook al 2 jaar komen en omdat er steeds artsen in opleiding zijn, die steeds na 3 maanden wisselen. Dat kan overigens wel vervelend zijn hoor.

Hoe zijn jou ervaringen met het azm, of ben je tot nu toe alleen in Heerlen geweest?

Ik ga nu lekker slapen, morgen weer vroeg op (bleh..).

Liefs Indy

Hoi Indy,

Nee wij zijn nog niet in het AZM geweest. wij moeten 16 mei eerst terug naar Heerlen
en daar krijgen we waarschijnlijk een verwijzing naar het AZM. Ik laat me verrassen.

Ik moet zeggen dat ik een hele aardige gyn heb. Iedereen daar is ook wel aardig. Vooral een verpleegster. Zij zit namelijk in hetzelfde schuitje dus het is wel leuk als je daar komt en een vriendelijk gezicht ziet. Zeker als je er al dik 1 1/2 jaar komt.

groetjes

Nicole

Hoi, hoi,

Wat grappig!
Ik heet ook Nicole, en ik kom uit de buurt van Venlo.
Vandaar dat ik in eerste instantie dacht dat ik het niet goed gelezen had! Hihihihihi.

Wij gaan voor de eerste keer IVF-ICSI. Ik ben afgelopen zondag mogen beginnen met het slikken van de pil. Komende woensdag hebben wij een intake gesprek. Als alles een beetje meezit mogen we aan het einde van die week ook beginnen met het spuiten van de hormonen.
Spannend allemaal he!

Wij gaan vanaf morgen effe een paar daagjes er tussenuit! Vierdaagjes lekker naar Londen. Daarna hoop ik jullie weer snel te spreken.

Succes allemaal,
Juffy

Hoi Juffy,

Ik wil je even heel veel plezier wensen voor de komende dagen, geniet ervan!!!!
Dan kan je lekker uitgerust met je behandeling verder gaan, heel veel succes en ik hoop dat je snel goed nieuws voor ons hebt.

Groetjes Nicole.
(begreep ik het nu goed, heten we nu alle drie Nicole???)  

Hoi Juffy,

Hier van de 3e Nicole wens ik je ook een hele fijne vakantie toe. Dat doet echt goed.
We horen je weer als je terug bent.

Groetjes en liefs

Nicole

Terug
Bovenaan