voor niek 1981

hoi Niek,
Ik ben me op moment suf aan het roken, want als ik veel rook vind ik het steeds viezer!!En dat is nu net de bedoeling!!
Vanavond gaan we nog op bezoek bij vrienden en als ik dan thuis kom rook ik rustig in mijn eentje mijn laatste sigaret!
Knap van je dat je nu al gestopt bent!
Ik heb een boek gekocht over zwanger worden en daar staat best wel wat nuttige informatie en houvast in over roken en zwanger worden.Volgende week rond de 21ste heb ik mijn eisprong ben benieuwd of het niet roken hier effect op heeft!

Nou Niek, laten we elkaar vooral op de hoogte houden en afspreken vooral niet te roken!
Succes

Liefs Annie

hallo lieve meiden,

ook ik ben vanaf donderdag gestopt met de pil en gelijk ook met roken. ik moet zeggen dat ik er nog geen behoefte aan heb gehad. ik hoop dus dat ik het vol kan houden.
en natuurlijk kunen jullie het ook. ik zou zeggen gewoon doen. ik heb 12 jaar gerookt. anderhalf pakje in de week. zo ong! ik weet niet hoeveel jullie rookten en hoe lang. maar hou gewoon in je gedachten vast dat je het voor een goed doel doet... doe ik ook. meiden succes!! en hou me op de hoogte!

xx dag droomertje

hoi dag droomertje
Wat goed van je en nu vooral vol houden want ik ben toen zo dom geweest om na een week 1 sigaretje te roken.Vooral niet doen!
Ik rook 15 jaar en een pakje sigaretten per dag!
Na vanavond ben ik ook een niet roker!!Samen met jou en niek!
Mischien doen er nog wel meer vrouwen met ons mee!
Met zn allen is toch wat makkelijker dan alleen!

Succes!

Liefs annie1

Hai Hai,

Ik heb ongeveer in totaal 5 tot 6 jaar gerookt,  ongeveer 1 pakje per dag 1 1/2 pakje per 2 dagen.
Laatste tijd niet heel veel meer.
Heb het er nu wel moeilijk mee.
Moet zo tanken, maar ga denk ik maar naar een onbemand tankstation.......voor de zekerheid!

Lfs Niek

Hai Niek,

Ik rook in totaal al 15 jaar. Echt al veeeeeeeel te lang. Ik rookte altijd ongeveer en pakje per dag, sinds een half jaar rook ik ongeveer 4 a 5 sigaretten op een dag. Ik heb vanavond besloten dat het echt genoeg is geweest en dat ik echt ga stoppen. Ik vind het wel fijn dat er hier nog meer meiden zijn die gestopt zijn of gaan stoppen met roken. Hopelijk kunnen we elkaar dan een beetje door de moeilijke momenten heen slepen.

Liefs,
J_J

Hallo NIET rokers

Hoe gaat het met jullie??
Ik hoop goed.
Met mezelf gaat het redelijk goed.
Heb al een hele dag niet gerookt, nu moet ik zeggen dat ik ook wel steun heb van mijn vriend hoor.
Toen hij vanmorgen naar voetbal was heb ik hem een sms gestuurd of hij een pakje mee zou willen nemen, de laatste!
Nou kreeg mooi een berichtje terug dat dat feestje mooi niet doorging
Ook moest ik tanken, mijn vriend ging even mee en reed mooi naar het tankstation die onbemand is, en waar je dus zelf moet pinnen.
Nu is dus 1 rookvrije dag voorbij en ik merk dat ik het nieteens zo heeeeel erg zwaar heb gehad.
Op naar dag 2, hopelijk weer niet zo moeilijk.
Succes allemaal, en volhouden he, we doen het ergens voor!!!!!

Lfs Niek

hoi niek,
hier nog even gauw een berichtje voor dat ik mijn laatste sigaret ga roken!!
Goed van je dat je al 1 dag niet gerookt heb!
Morgen avond heb ik rond deze tijd ook mijn eerste rookvrije dag achter de rug!!!
Succes en we houden elkaar op de hoogte!!

Voor jj,
Wat goed dat je ook besloten hebt om mee te stoppen.
Ook jou wens ik veel succes!!!

liefs annie

Annie slaap lekker!!!!!!!
Morgenvroeg maar thee nemen ipv koffie, koffie staat bij mij inverbinding met sigaretten, bij jou ook?
Raar he zo je laatste sigaret te hebben gerookt.
Je zal het misschien wel moeilijk krijgen morgen, maar je zal zien dat je ook gewoon hele tijden hebben dat je er nieteens aan gedacht hebt.
Ik had wel een paar momenten dat ik flink saggie was, heb met toen maar even terug getrokken achter de pc, anders is het ook neit zo leuk voor mijn vriend.
Je zult zien als morgen de dag voorbij is dat je je best trots voelt.

Toi Toi Toi

Slaap lekker en tot morgen!

Lfs Niek

Terug
Bovenaan