voor niek.

hoi niek, al weer vroeg op. ik moet straks aan de arbeid. 12.00 u.
ik lees nu net je berichtje. bedankt voor je snelle antwoord! ik ben gewoon wat onzeker denk ik wat betreft het klussen op welke dagen en eisprong. wil het wel lukken enzo...
misschien ben ik er al te veel mee bezig. ze zeggen dan wel eens dat het dan zowiezo niet lukt toch!!
ik wacht het wel af.
ik vind het alleen zo raar dat   als je op de biologische klok kijkt en op andere site's het niet over een komt wanneer je vruchtbare dagen zijn. daar raak ik van in de war.dus welke moet je geloven??

ik ga zeker voor jou duimen. want het kan maar zo, dat je wel de eerste ronde zwanger bent geworden.!! hou je me op de hoogte!

xx dd

Hoi dagdroomertje,ik las dat jij ook afgelopen donderdag bent gestopt met de pil,das leuk,ik nl. ook!
Ben nu ook inderdaad daarvan ongesteld,maar als het over is kunnen wij ook voor het echie gaan beginnen.
Ik heb al 2 kids en toen deden wij het altijd vanaf dag 10 tot dag 20 om de dag,bij de eerste was ik binnen4 maand zwanger,daarna binnen 1 maand(maar toen kreeg ik een miskraam) en bij onze jongste was ik binnen 2 maand zwanger.
Hopenlijk gaat het ook dit keer snel lukken.

Gezellig om met jullie mee te mogen schrijven en lezen.

Succes allemaal!

"vlindertje4"

hoi vlindertje,

leuk dat je ook net komt kijken. ben je ook al gelijk begonnen met foliumzuur..
ik ben ook do gestopt met de pil en zaterdag begonnen met foliumzuur en ben ook gelijk gestopt met roken. en toe nu toe niet meer gerookt. goed he. nu maar hopen dat ik dat vol kan houden. ik hou me gewoon voor dat ik het voor een goed doel doe hihi...

maar ff een vraag gelijk, jij zegt dat je vanaf dag 10 tot dag 20 gaat klussen. maar vanaf welke dag ga je dan reken. na je ongi??  voor mij is het natuurlijk helemaal nieuw.. en hoop ook snel zwanger te mogen zijn. want mijn verlangens zijn zo groot!! ik kan dus bijna niet wachten... we gaan gewoon ons best doen en dan maar afwachten.

bedank voor je berichtje. jullie ook suces met zwanger worden...

xx dd

Hoi dd, ik ben zaterdag begonnen met foliumzuur te slikken.
Ik ben maandag 16 oktober ongesteld geworden,dus dan reken ik vanaf die dag;vanaf 26 oktober dus klustijd haha.

Hallo daar ben ik weer.
En weer is er een dag (bijna) voorbij dat ik nog niet ongesteld ben.(dag 3)
Wat niet is kan nog komen, maar mocht ik niet   zwanger zijn laat de duiveltjes dan maar snel komen.
Ook heb ik nog steeds niet gerookt, soms het ik het wel moeilijk maar over het algemeen valt het nu nog wel mee.
DD, laat je kop niet gek maken door op welke dagen je vruchtbaar bent hoor. Als je gewoon daar ook een beetje omheen gaat zitten (om de dagen dat je het vruchtbaarst bent) dan weet je zeker dat je die dagen niet mist.
Hoe gaat het trouwens met het NIET roken??? Ook wel goed toch?
Goed joh!!!! volhouden.

Lfs Niek

hoi niek. bedankt!!
en jij nog niet positief getest!?! afwachten dus. wel houdt je lichaam je erg in spanning. niet al te lang meer hoop ik voor je. ik hoop voor jullie dat het in een keer raak mag zijn. en anders kop op.

over roken gesproken, heb nog niet weer een sigaretje   gerookt na vorige week donderdag! goed he. jij ook heel veel succes met niet roken...

en wat betreft onzeker over vruchtbare dagen,je hebt ook wel gelijk ik moet gewoon rond die dagen goed klussen. tot dat ik zeker weet dat mijn eisprong is geweest. en dan maar hopen hopen ...

en zeker ga ik voor jou duimen.

lekker slapen.en spreek je snel weer!!

xx dd

Hoi DD,

Jij ook slaap lekker! (ZzZzzzzZzzzzzzzz)
Ik heb 1 keer een test gedaan, 1 dag voor mijn NOD en die was negatief.
Nu durf ik nog geen 2e test te doen dus ik wacht nog even zolang ik dat vol hou.
Ik heb nu heel veel zin in een sigaret, ik ga maar gauw slapen.
Tot morgen

Liefs Ni ©ole

Terug
Bovenaan