Voor Niek1981

Hai Polla,

Inderdaad wat een lompe wergever zeg...kan me daar zo  om maken.

Weet je wanneer je moet klussen: Neem gewoon je korste cyclus, en je langste cyclus.
Tel van allebei je vruchbare dagen op.
Je moet dus beginnen op de eerste vruchtbare  dag van je kortste cyclus en eindigen op de laatste vruchbare dag van de langste cyclus. Dat zijn dus wel veel dagen, maar zo weet je wel dat je je best hebt gedaan.
Ik heb in totaal ongeveer 11 dagen, tenzij mijn volgende cyclus langer dan 35 zal worden.
Die 11 dagen ga ik gewoon heel goed benutten!!!!!

Ik vind het geen probleem om over Loek* te praten, echt niet. Je hoeft het voor mij niet weg te stoppen in iedergeval.
Lucht gerust je hart!!!!!!!

Lfs Niek

Ha Niek,

Klussen jullie dan iedere dag, want daar moet ik echt niet mee aankomen. Mag al blij zijn met iedere 2 dagen. Niet dat joost t niet leuk vind hoor, maar anders wordt t zo'n moetje.
Ik begrijp dat jij 24 bent, maar hoe oud is je man/vriend eigenlijk.
Hoe staat hij tegen over t  klussen eigenlijk?

Liefs Polla

Hai tante Polla,

Ik ben 25 en mijn vriend is 35.
We klussen niet iedere dag nee :) Het moet wel leuk blijven!
Natuurlijk komt het wel eens voor (af en toe)
Meestal klussen we dan om de 2 dagen, maar in de vruchtbare periode toch liever om de dag. Dit vinden we allebei goed.
Hoe is het verder bij jou?

Lfs Niek

Hey,

Hier ontzettend druk vandaag. Ben vanmorgen naar de fysio geweest en die had geen leuk gericht. Mijn lichaam is waarschijnlijk t materiaal in mn voet aan t afstoten . Dat zit niet in de planning, want dan moet ik weer onder t mes en ik wil in verwachting raken en kan dan niet onder narcose. moet pas  13 november naar de chirurg en moet dan weer foto's laten maken.
 Mijn tante is even een bakkie wezen drinken. Zij werkt op t kdv waar Loek*   overleden is. Kan t erg goed met haar vinden en we hebben ook altijd wat te kleppen.
Toen kwam mn zus nog even n bakkie doen. Zij is op   vrijdag altijd vrij en we hadden elkaar al lang niet gezien. We hebben na de dood van Loek* een hond uit t asiel gehaald. Hij heet Sep en is een kruising mechelse herder.  We wilde altijd al n hond maar nu kwam t erg goed uit. Ik wil straks toch geen 40 uur per week meer gaan werken (ben de eeste vrouw in 35 jaar die een partimecontract heeft gekregen). We zijn vanmiddag naar t bos geweest met Sep. Mijn zus de rolstoel duwend en ik heerlijk in t zonnetje genietend van t bos en Sep heerlijk los. Toen zijn we ook nog even langs Loek* zn grafje gegaan en hebben alles even schoon gemaakt en alle knuffelberen weer recht gezet en afgepoetst.
Ze was er om 1 uur en ging om kwart voor 5 weer weg. Het was erg gezellig en zijn nu weer helemal bij.
M'n zusje was net weg. Ik denk even achter de computer me eigen bijlezen van vanmiddag en toen  kwam mn schoonmoeder even na haar werk af. Weer een bakje koffie en weer ouwehoeren.
Joost was om 5 uur thuis en is gelijk gaan koken(had al wel de aardappelen geschild). Hij gaat straks nog aan zn crossauto sleutelen (doet ie altijd op donderdag en vrijdag) en zit dus de rest van de avond alleen. Vind t niet heel erg, want heb nog altijd mn laptop.
Je ziet n hele drukke dag vandaag. wat we van t weekend gaan doen weet ik nog niet. Ik kan natuurlijk niet veel met mn voet en dan vallen een hoop dingen af. Waarschijlijk gaan we nog wel een boswandeling maken en nog even bij vrienden langs. We zien wel.
En jullie nog plannen?

Liefs Polla

Terug
Bovenaan