Voor of na uitgerekende datum bevallen van 1e kindje?

A

Anoniem

Guest
Heeeey meiden!!

Ik ben gewoon even nieuwsgierig...Ze zeggen dat t bij t eerste kindje vaak langer duurt maar ik heb niet echt een beeld van de werkelijkheid?
Dus voor de dames die al eens bevallen zijn: met hoeveel weken zijn jullie van het 1e kindje bevallen?

Liefs Lotte
37+6 (en er helemaal klaar voor )

hallo,

het is verschillend hoor, ik ben met 39 weken en 4 dagen bevallen van me 1ste, maar me ontsluiting van 1ste cm begon 4 dagen eerder.Ik was 12-12-05 uitgerekend en was 9-12-05 bevallen.

Manal

Ik was de 22ste april uitgerekend. Op 21 april braken mijn vliezen en uiteindelijk is mijn dochtertje de 24ste geboren. Vrij op tijd dus.

Hoi,

Van ons zoontje was ik uitgerekend op 02-06-2004 en ik ben op 22-05-2004 bevallen. Van ons dochtertje was ik uitgerekend op 22-05-2006 en ben ik bevallen op 08-05-2006 (gelukkig 2 weken eerder want ik was precies op de 2e verjaardag van ons zoontje uitgerekend).

Syl
37+1

Hoi,

Ik ben 9 dagen eerder dan de uitgerekende datum bevallen van de 1e. Hoop nu stiekum ook wel een beetje op een weekje of 2 eerder. Zal wel tegenvallen als ik over tijd ga lopen.

groetjes Empe

Hoi

Ik ben van het sept forum maar wilde toch even reageren.
Ik ben van mijn eerste bevallen met 37.6 weken en ben nu 40.2 weken. Dus je weet noit hoe het loopt. Wel heb ik al valse starten vanaf 37 weken.

Gr Cares

Hoi hoi!

Ik ben bij Bowen met precies 38 weken bevallen. Ik was 3 December uitgerekend en ons manneke kwam op 20 Novemver.

Nu was ik ervan overtuigd dat dat weer zo zou zijn, maar helaas.. ben nu alweer 38wk,5dg, maar nog geen beeb!!!
wel al een tijd last van voorweeen. Zo ook vannacht weer heel erg. Dalijk naar de VK en dan ga ik dat toch eens goed aangeven!

Liefs, Mar

Van ons eerste kindje ben ik bevallen met 37+2. Ook nu ging ik er totaal vanuit dat de bevalling ruim voor de uitgetelde datum zou zijn. Inmiddels ben ik 38+5 en nog helemaal niets aan de hand. Gevoelsmatig kan het wat mij betreft nog wel een hele tijd duren. Ik heb ook helemaal nergens last van dus laat nog maar 3 weken duren, lekker extra verlof!!!

Groetjes Ifke

Terug
Bovenaan