Voor of na uitgerekende datum bevallen van 1e kindje?

Ik ben bevallen met 39+3 weken van onze dochter.
Iedereen roept dat deze nu vast ook eerder zou komen maar ik geloof er niet in. ten eerste voel ik me nog te goed en te fit en mijn collega was 4 weken te vroeg bevallen en bij de 2e 2 weken te laat. Dit hoor ik ook veel te vaak dus ik ga nergens meer van uit. Ja 2 weken overtijd lopen maar denk ik dan valt het altijd mee

Monique

Hoi,

Ik ben bevallen met 39 weken en 2 dagen van mijn 1e kindje. Het schijnt wel zo te zijn dat de meeste 'voor het eerst zwangeren' pas na de uitgerekende datum bevallen.

Groetjes,

Anne

Nou haha dat zou je niet zeggen als je deze toppic ziet staan. (bijna) iedereen is voor de 40 weken bevallen van de 1e .   Hoe zit het dan bij een 2e?

Hoi hoi,

Nou, nu dan een moeder die bij de eerste is bevallen met 42 + 2 weken. Op een woensdag zou ik ingeleid worden maar uiteindelijk is de bevalling toch nog uit zichzelf begonnen. Was ik ook heel blij mee, want inleiden lijkt mij best heftig.

Momenteel ben ik precies 38 weken in verwachting en heeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd wanneer spruit 2 zich aandiend.

Dikke knufffel van mamabinck.

Ik was op 6 Januari uitgerekend van ons dochtertje en ze is op 3 Januari geboren.
Ik had bij haar wel een verhoogde bloeddruk en de verloskundige vertelde dat kindjes dan vaak eerder komen...haar placenta bleek helemaal op en ze was ook maar 2640 gram, voor de gezondheid van ons mannetje heb ik er dus gen bezwaar tegen als ´ie wat langer willen blijven zitten maar ik ben wel hel benieuwd naar ons zoontje en het leven met 2 kindjes!

Groetjes Rian, morgen 39 weken

Terug
Bovenaan