A
Anoniem
Guest
Vandaag weer bij de vk gehoord dat alles goed was, gelukkig. Toch altijd weer een heerlijke bevestiging. Wel zei ze dat mn meisje al n tijdje voorligt op 'het' groeischema. Ze schijnt bij de 29wk3dg al de grootte van de 32wk te hebben. Nu ben ik bijna 34 weken en nog steeds ligt ze ruim voor op schema. Over 2 wk wil ze nog n keer goed kijken en anders nog n echo.
Nu maak ik me niet direct zorgen hoor, maar vroeg me af of er meiden zijn die hier ervaring mee hebben en mij kunnen vertellen hoe dat bij hun is gegaan en wat eventuele consequenties waren.
Kan dit bijv. betekenen dat de kleine meid waarschijnlijk eerder geboren zal worden, omdat ze al eerder n goede lengte/gewicht bereikt heeft? Ben erg benieuwd naar ervaringen...
Groetjes Mel (33wk4dg)
Nu maak ik me niet direct zorgen hoor, maar vroeg me af of er meiden zijn die hier ervaring mee hebben en mij kunnen vertellen hoe dat bij hun is gegaan en wat eventuele consequenties waren.
Kan dit bijv. betekenen dat de kleine meid waarschijnlijk eerder geboren zal worden, omdat ze al eerder n goede lengte/gewicht bereikt heeft? Ben erg benieuwd naar ervaringen...
Groetjes Mel (33wk4dg)